Youngtimer / classic superbike topic deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W :W
full
 
Natuurlijk.... we gaan alleen een kwestie hebben met hoe herken je een andere MF-er _O-

oranje T-shirt aan is de gemakkelijste optie, je loopt alleen voor gek.... :P voordeel is wel dat niemand meer zo'n oranje ding aan wil, dus als je iemand ziet weet je meteen dat het een MF-er is.... O-)

Rij niet met een oranje t-shirt :z maar op een oranje Laverda 1000 :} 4 uurs race via een belgische licentie onze vertrouwde KNMV deed weer eens moeilijk :r
 
We hebben ook nog lekkerder bieren maar voor de rest is het hier geen fluit beter.
Ons elftal raakt geeneens door de selectie. Whoehahaha
Veel succes volgend weekend!
 
We hebben ook nog lekkerder bieren maar voor de rest is het hier geen fluit beter.
Ons elftal raakt geeneens door de selectie. Whoehahaha
Veel succes volgend weekend!

Dat eerste is het belangrijkste :9~ *O*
Ik laat je nog wel ff weten wat het geworden is.
 
Hee Cris
Vindt alle merken motoren mooi om naar te kijken als het maar KAWASAKI'S zijn :+
Zie de laatste tijd foto's van rare onbekende merken : Honda , Yamaha , Suzuki , Moto Guzzi :? Namen die mij niks zeggen ben ze ook nog nooit tegen gekomen anders zou ik dit wel weten.
Kun jij mij dit uitleggen of ligt het aan mij ? '(

GREETZ :]
 
Leuke foto, heb je er meer van deze motor? :+
Hoe was het nog op zondag? :)


Ja goed, kwam aarzelend op gang qua bezoekers ,maar meer dan ok, pits was ook veel relaxter allemaal (de spanning was er af zeg maar bij de mannen ;) ).
We zijn om ca 16.00 uur gaan rijden (de tour kwam voor de deur langs trouwens bij de parking).

heb er nog wel meer zal ze wel posten binnenkort.
hier alvast nog 1 tje.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan