YZ450F 2013 project

drzzz

MF'er
7 feb 2014
67
0
Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Wouter en 22 jaar en woon vlakbij Emmen.
Ik heb momenteel 2 motoren in mijn bezit. Een husky TE510 en een honda NTV 650.
Laatst zag ik op fb een advertentie van een YZ450F. Hij had er meerdere te koop. Helaas was het 400 km rijden ernaartoe, dit was me te ver met de aanhangwagen. Toen kwam een vriend van mij die wel het andere frame wou en hij had een busje. Dus uiteindelijk toch maar wezen ophalen, leuk dagje naar België.
Het is de bedoeling om er gewoon weer een 450 blok in te bouwen, word denk nog wel even zoeken want er zijn bijna geen te koop.
Ook missen er een hoop onderdelen, dus daar moet ik ook nog naar opzoek.
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom!
Hier zijn de foto's van het rollend frame:
1feewn.jpg

dONXYn.jpg

MJdhIZ.jpg
 
Snap niet dat je niet gewoon een complete hebt gekocht?
Een blok vinden word al moeilijk laat staan ook nog goed en goedkoop, terwijl die motors niet eens veel waard zijn. Schrijft hard af zon 4takt.
Als je er nu een 2 takt blok zou inbouwen dan was het wel gaaf, maar dan zou ik weer een nieuwe frame gepakt hebben.
 
Als ik me niet vergis had dezelfde kerel ook een YZ450F frame van 2014 of 2015 te koop. Had je die beter kunnen halen :P Maarja, een los frame en blok kopen is zelden goedkoper dan een complete motor. Het loont eigenlijk alleen als je er een 2 takt blok in wil hengelen.
 
Laatst bewerkt:
Check leboncoine in Frankrijk...
In dat land wordt je doodgegooid met yamaha's...
Maar een YZ blok zal niet makkelijk zijn...
Maar andere (tweetakt) onderdelen kom je daar ook wel tegen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan