YZF 750 R

Dan mag ik zwaar, en ik vind dit best een wreed motortje! *O*
Dan haal je hem nu toch op?? Schors je hem tot die tijd, kan jij gelijk wreed lauw knallen met deze vette bike...Kan je hem ook tot die tijd helemaal oppoetsen tot hij werkelijk weer als nieuw is.. *O* alleen de schijfremmen moet je er niet opzetten, die verkoop je maar aan mij...

tevens kickje
 
Dan haal je hem nu toch op?? Schors je hem tot die tijd, kan jij gelijk wreed lauw knallen met deze vette bike...Kan je hem ook tot die tijd helemaal oppoetsen tot hij werkelijk weer als nieuw is.. *O* alleen de schijfremmen moet je er niet opzetten, die verkoop je maar aan mij...

tevens kickje

dat is zonde..
als ik nu zo'n een motor in mijn garage zou hebben staan dan zou ik hem zo veel poetsen dat je dwars door de lak heen gaat.

(tevens een kickje)
 
Heren toch,

De fiets staat gepoetst en wel onder de lappen.
Ik kan er niet meer op rijden, maar kan nog wel poetsen.
Dat is dus al gebeurd.

full
 
Die motor in je avater komt me erg bekend voor... hoeissie nou?
Bevalt je motor weer goed?

:W


Haha bevalt heel erg goed. Ik ga hem waarschijnlijk over een tijdje laten spuiten. Eerst maar eens balhoofdlager vervangen, nieuwe achterband, nieuwe kuipruit, nieuwe demper, en uitvinden waarom er rook uit het gebied rond mijn dashboard vandaan komt als ik start :?

Tevens kick voor Wizzie!
 
Laatst bewerkt:
"Ik kan er niet meer op rijden, maar kan nog wel poetsen."

Waar rij je dan nu op?
Je gaat me toch niet vertellen dat je je in een koekblik verplaatst hé?

Tevens een kick _O-
 
Dan kan je toch iets gaan rijden waarbij je niet in zo'n houding als op de YZF zit. Een HD ofzo..... :?
 
"Ik kan er niet meer op rijden, maar kan nog wel poetsen."

Waar rij je dan nu op?
Je gaat me toch niet vertellen dat je je in een koekblik verplaatst hé?

Tevens een kick _O-

"Ik kan er niet meer op rijden, maar kan nog wel poetsen."

Waar rij je dan nu op?
Je gaat me toch niet vertellen dat je je in een koekblik verplaatst hé?

Tevens een kick _O-

Hee sponzenkop,

Ik verplaats me uiteraard niet in blik.
Je kent Henny nog wel. ik heb me opgeworpen om zijn fiets up to date te maken en kan me zodoende op zijn kwaak verplaatsen.

full

Ding stond al sinds de winter op straat weg te rotten.
Alles weer ontroest, uitlaatpakkingen gekocht en nieuwe remblokken.
Remcylinders gereviseerd en momenteel rijd ik er dus op.

Daarnaast ben ik ook nog in bezit van mijn pekelfiets, de Suzuki GSX 750 uit 1980, waardoor ik toch gewoon rechtop kan zitten en me verplaatsen.

Die HD gaat echt niet gebeuren, aangezien ik rijden wil en niet elke dag aan het sleutelen gezet wordt omdat ik onderdelen zou achterlaten overal waar ik rij.

_O- O-)
 
pekelfiets zegt ie..






dit ding glimt de ogen uit mijn kop!!

pekelfiets is meestal toch aan roest en corrosie onderhevig?

Haha, zo hoort het eigenlijk wel.
Maar om zo'n fiets van 25 jaar jong zomaar te laten wegroesten gaat me een beetje ver. Afgelopen najaar heb ik hem gekocht en ik ben er dermate happy mee, dat ik hem nog wel een tijdje houd.
Er moet alleen een nieuwe ketting om en hij rijd weer als een tierelier.
Ik moet er alleen niet aan denken dat ik me er 365 dagen per jaar op verplaatsen moet.
Ik hou nou eenmaal van sportfietsen en dan is een naked belegen fiets geen echte oplossing.

Verder trek ik me meestal niets aan van commentaar van anderen, dus ben ik nu op zoek naar een Hayabusa.
Daarvan is de zit stukken minder extreem als die van de YZF waardoor ik weer lekker kan rijden.
 
hey wizzy jij ook hier hihihi ;) ;) ;) ;)
en sterkte met de verkoop


Hee Jet, lekker ding.

Nog gefeliciteerd met je roze papiertje. Heb je al een bike gekocht of al iets op het oog????

Ben wel reuze benieuwd.
Succes met de aanschaf van een fiets.

Mocht je iets vinden en je hebt advies nodig, weet je me te vinden.
 
Nog maar een kickie voor deze bike, is echt een goede fiets en ik kan het weten.

Greetz Remko
 
Nog maar een kickie voor deze bike, is echt een goede fiets en ik kan het weten.

Greetz Remko

Yo gappie,

Hoop dat je veel lol zult hebben van je 600 RR Ten Kate.
Ziet er perfect uit. ff wennen aan die zwevende schijven.
Hoor je straks niet meer.
 
Je zou bijna denken dat mensen niet op zoek zijn naar dat soort motors...... :?

Maar zonder gekheid, mss is het vakantiegeld al besteed. Je had het mss beter in begin april te koop gezet! :]
 
Je zou bijna denken dat mensen niet op zoek zijn naar dat soort motors...... :?

Maar zonder gekheid, mss is het vakantiegeld al besteed. Je had het mss beter in begin april te koop gezet! :]


Tja,

Toen had ik nog geen probleem met mijn rug, anders was ie nog steeds niet te koop geweest.
 
schopje voor dit mooie brommertje die netjes is onderhouden en een erg mooi geluidje maakt+ 1 van de weinig yzf'jes waar ik vrij ademend achter kan rijden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan