YZF750R uit '95 68K op de teller

Status
Niet open voor verdere reacties.
kickje voor deze oldskool!Tis dat ik zelf een betere deal had met een fireblade hier in de buurt anders was het deze yzf geworden!
 
Beste man heeft afgebeld. Andere bieders op marktplaats reageren niet. Dus bij deze nog maar even weer onder de aandacht brengen.

Inruil op Honda super Magna is ook mogelijk (andere chopper modellen zijn van de baan).
 
Wss (als er niks mis gaat) word hij maandag ingeruild tegen een intruder vs700. Extra aanvulling: bijde banden zijn nu wel aan vervanging toe. @ E-Enclave: Ik zal je maandag even een pm sturen hoe het afgelopen is. Mocht het door één of andere reden niet doorgaan ben je de eerste.
 
hoop niet dat je hier spijt van gaat krijgen.
Het is een leuke motor hoor een intruder, maar vergeleken met een yzf is een 750 simpelweg te licht.
En helemaal als je er met zijn 2en op gaat rijden.
Wij hebben er ook 1 gehad en ik was ook een zwaardere (super)sport gewend en de intruder is bij ons weer heel snel weg gegaan omdat hij te licht was.

Ik denk dat het slimmer is om voor een 1100 virago of dragster te kijken of een 1400 intruder.
 
Bedankt voor je advies Ronnie. Het verschil tussen deze 2 motoren is idd erg hoog als het gaat om vermogen. Ik heb de motor nu al een tijdje te koop/ruil staan. Helaas weinig animo naar. Een 1400 intruder kost 2x de prijs wat ik voor mijn YZF nog weer zou krijgen. Ik heb verschillende choppers bekeken en veel choppers die rond mijn budget lagen waren in mijn ogen "pekelfietsen". Aanslag op het blok, ghrome wat begon te bladeren, velgen die verroest waren. Toen we deze Intruder zagen waren we alle bij direct verkocht.
Mocht het idd niet bevallen omdat het vermogen gewoonweg te laag is zetten we hem gewoon weer te koop/ruil. Ik denk dat er meer animo is naar deze chopper dan mijn YZF. We maken niet veel snelweg km's (op het retourtje Zweden na dan die binnenkort op onze agenda staat).

Nogmaals, bedankt voor je advies :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan