Z1000-750-750s meeting place 7

welke kleur is het mooist?

  • rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • zwart

    Stemmen: 18 43,9%
  • blauw

    Stemmen: 3 7,3%
  • oranje

    Stemmen: 7 17,1%
  • groen

    Stemmen: 4 9,8%
  • zilver

    Stemmen: 2 4,9%
  • geel

    Stemmen: 1 2,4%
  • anders...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.
De 22e is inderdaad al snel... regelen dat volgende week wel of zo...
kijken of we ergens onderweg kunnen afspreken en dan bij Knutsel en HollandKawa (toch?) kunnen aansluiten... misschien nog een stukje binnendoor :] of zo *D ... maar goed.... loop weer te veel op de zaken vooruit :z ...
ik vind het allemaal prima...kan ik gelijk met idereen kennismaken :] Motorgup spreken we dan bij jou of bij mij af O-) ...jij woont wel weer dichter bij de grote weg :+
 
ik vind het allemaal prima...kan ik gelijk met idereen kennismaken :] Motorgup spreken we dan bij jou of bij mij af O-) ...jij woont wel weer dichter bij de grote weg :+

Dat is waar... hemelsbreed wel 100 hele meters denk ik... *D

een Monster S4... ook mooie machines... :z
reed zeker wel heel anders?

Ben trouwens ook wel benieuwd wat dan uiteindelijk het verschil is tussen jou Z en die van Martin als ze buiten die PC hetzelfde zijn... krijg je een mooi beeld over hoeveel zo'n PC uitmaakt...
 
Hoi mede Z-etters ;)

Kreeg net eindelijk die kerel van powercommander.nl aan de telefoon.
Morgenochtend krijg ik de definitieve uitslag van de hele mikmak...
Er is dus wel een Raceuitlaat van Akra voorhanden met E-Keur waar je dus die dB killer kan uithalen en dat je dan de exacte race geluid met dito vermogen erbij krijg. Het vermogen wat je met deze set er minimaal bij krijg is 10PK en 5nm met de goeie afstelling kan het alleen maar meer worden.

Dus hopelijk binnekort een afspraak :}
 
Berg geld hoor... maar inderdaad, dan heb je wel wat...
heb je al een idee hoeveel vermogenswinst je er uit haalt?
Laat je dat allemaal bij/door die gasten van die powercommander.nl site doen?

Ik ben wel ff benieuwd hoe het allemaal gaat worden... zodra je het hebt wel ff alle ervaringen delen... en piccies uiteraard *D ... heb je al een afspraak?

De 22e is inderdaad al snel... regelen dat volgende week wel of zo...
kijken of we ergens onderweg kunnen afspreken en dan bij Knutsel en HollandKawa (toch?) kunnen aansluiten... misschien nog een stukje binnendoor :] of zo *D ... maar goed.... loop weer te veel op de zaken vooruit :z ...
gezamelijk rijden moet kunnen.
ik moet alleen nog een route uitstippellen.
en dan kunnen we ook een tijd en verzamel plaats afspreken.
 
gezamelijk rijden moet kunnen.
ik moet alleen nog een route uitstippellen.
en dan kunnen we ook een tijd en verzamel plaats afspreken.

Die route richting Maarsbergen was ook een leuk stukje :] ...
Dus heb er alle vertrouwen in... :z

we gaan trouwens weer hard richting de 2500 posts... :}
 
Die route richting Maarsbergen was ook een leuk stukje :] ...
Dus heb er alle vertrouwen in... :z

we gaan trouwens weer hard richting de 2500 posts... :}

dat zal ook wel goed komen.
maar deze keer staan er een hoop graaipalen onderweg. :X

net ff op de kaart gekeken maar er zit ook het nodige snelweg bij.
en als we nog meer binnendoor gaan kost het denk ik te veel tijd.
en idd het topic schiet aardig op zo.
 
Laatst bewerkt:
Hoe is die datum voor jou?
De Z-nestor mag niet ontbreken......

nes·tor (de ~ (m.), ~en/~s)
1 oudste van een groep personen :X
Ik kan nog niks beloven....ga op vakantie in die periode.
maar probeer er te zijn.

Z-nestor....L :+ L

dank je voor t compliment :} :} :} alleen oudste.. :? :? :? :? nou vooruit...vat t positief op :+ :+ :+ qua jaren wel....maar dan houdt het ook wel op O-)
 
UPDATE

14 augustus
MEGA Z MEETING 2005
locatie Zeeland
gastheer BrinZ
PartickM
Knutsel
Fulleke
Motorgup
Martin_Z750
BartZ1000
Ray-Racing
Hippe Cavia
*GSX-R600*
Maestro
Z1000GIRL
KPL
Z1000MUIS
Dweezy
 
Laatst bewerkt:
LEUK DAT JULLIE ZO ENTHOUSIAST ZIJN :} :}
MAAR....VERGETEN WE DEZE OOK NIET!!!!!
;)

22mei BART Z1000 Brabantse Bossche Bollen Meeting :+
de rit is ongeveer 180 km en de start zal bij mac rosmalen zijn (ligt langs de A2 bij den bosch) dwars door het brabandse land met heeeeeel veeeeel bochten . En als het goed is GEEN flitskasten . Ik denk dat we rond een uur of 11:00 daar vertrekken.
mac = Afslag: A2, afrit 20 Rosmalen/De Herven

Deelnemers :
BartZ1000
KPL
Knutsel
Dweezy
HollandKawa
MARTIN_Z750
Motorgup
TWIJFEL!!!!
PatrickM

Z1000MUIS : probbert er bij te zijn maar beloofd niks
 
Ff een vraagje hier in dit topic :)
Heeft iemand van jullie nog een stuurkuipje van zijn /haar z1000/750 liggen waar je van af wilt?
Ik vind het wel stoere kuipjes en wil eens kijken of ik die op mijn fiets kan fabrieken.
Voor 15.000 eurootjes heb ik n mooie rode voor je....krijg je er een zeldzaam mooie rode Z1000 er gratis bij.. :+ :+ :+
 
Ik ga dus voor de Akrapovic Full-race systeem met Powercommander en luchtfilter incl afstellen en opbouwen kom ik op € 1480,- is ff een uitgave maar dan heb je ook wat ;)

Heb net 2 stuureindspiegeltjes gekocht bij Motoport Rotterdam voor € 21,70 p/st
krijg alleen die kl*te schroeven in het stuur niet los, wacht wel tot mijn buurman tijd hebt die wat beter gereedschap ook. Als dat kruis van het schroeffie lam wordt ken je het helemaal wel shaken.
ik kan je nu al wel vertellen dat je ze moet uitboren...
 
Nog even over banden; Ik heb een aantal keer vragen over prijzen gezien, maar ik raad dan toch aan eens te kijken op www.motorbandenmarkt.nl.

Tot nog toe ben ik geen lagere prijzen tegengekomen. Het enige wat je in de gaten moet houden is of je dealer (tegen vergoeding uiteraard) de banden er om wil leggen. Bij de meeste zaken zal dit rond de 10 euri liggen per band.

Een voorbeeldje; Michelin Pilot power voor 157,- is niet duur toch?
10 euro als je ze daar koopt en je de wielen zelf brengt ....denk dat de meesten er niet zo blij mee zijn...en je al snel rond de 25 euro laten betalen per band....zeker als ze ook nog eens de wielen zelf moeten de-monteren
 
UPDATE

14 augustus
MEGA Z MEETING 2005
locatie Zeeland
gastheer BrinZ
PartickM
Knutsel
Fulleke
Motorgup
Martin_Z750
BartZ1000
Ray-Racing
Hippe Cavia
*GSX-R600*
Maestro
Z1000GIRL
KPL
Z1000MUIS
Je vergeet iemand 8-)

Voeg maar toe! :]
 
Ik ga dus voor de Akrapovic Full-race systeem met Powercommander en luchtfilter incl afstellen en opbouwen kom ik op € 1480,- is ff een uitgave maar dan heb je ook wat ;)

Heb net 2 stuureindspiegeltjes gekocht bij Motoport Rotterdam voor € 21,70 p/st
krijg alleen die kl*te schroeven in het stuur niet los, wacht wel tot mijn buurman tijd hebt die wat beter gereedschap ook. Als dat kruis van het schroeffie lam wordt ken je het helemaal wel shaken.

ik kan je nu al wel vertellen dat je ze moet uitboren...
Ik heb ze er ook 'gewoon' op de föhn-manier uitgekregen. Ik heb het hele handvat lekker warm gestookt met een verfbrander (+/-10min!). Houdt wel je hand erbij zodat je weet wanneer het té warm wordt 8-)
Ik heb een GOED passende schroevendraaier gebruikt waar ik bij het handvat een ringsleutel kon zetten. Een vriend van me hield de motor tegen en ik drukte zo hard ik kon en tegelijkertijd de bouten los. Koste wel veel kracht, want ze zitten ECHT vast :)

Toen nieuwe boutjes gehaald en deze vervolgens met Locatite weer vastgezet.

Succues!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan