Z1000-750-750s meeting place 7

welke kleur is het mooist?

  • rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • zwart

    Stemmen: 18 43,9%
  • blauw

    Stemmen: 3 7,3%
  • oranje

    Stemmen: 7 17,1%
  • groen

    Stemmen: 4 9,8%
  • zilver

    Stemmen: 2 4,9%
  • geel

    Stemmen: 1 2,4%
  • anders...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan je nu al wel vertellen dat je ze moet uitboren...

heb je dat zelf ook gedaan of heb je dit laten doen? zoja welk maat boortje, heb je ook opnieuw het schroefdraad moeten tappen.

wel lekker handig allemaal voor zo'n goedkoop spiegeltje |(

uitboren doe ik wel als laatste optie
 
[stangmodus]Zeg *D ...bij de weg de boutjes B| .....als ik ze los krijg met mijn muizen kracht |( .....moet iedereen ze los kunnen krijgen :( [/stangmodus]
 
Voor 15.000 eurootjes heb ik n mooie rode voor je....krijg je er een zeldzaam mooie rode Z1000 er gratis bij.. :+ :+ :+

pffff,duur kuipje.
Ik laat deze maar even voorbij gaan,maar evengoed bedankt dat ik er een zeldzaam mooie rode z1000 bij zou krijgen ;)
 
[stangmodus]Zeg *D ...bij de weg de boutjes B| .....als ik ze los krijg met mijn muizen kracht |( .....moet iedereen ze los kunnen krijgen :( [/stangmodus]


jij hebt een rode, dat scheelt in de- en montage van onderdelen









:+


ps, mijn dekseltje verliezen(voor de reacties komen :( ) was overmacht!!!!!!!
was origineel ook niet zwart duzzzz
 
het word zo langzamerhand al weer tijd voor Versie 8

hyperpro kit voor de voorvork zonder montage komt op +-140 pleuro's
 
als zijn handen dan aan de goede kanten zitten is dat toch geen probleem.
val je der ook niet af toch??



:]
L :+ L

----------------------------------------

Vraagje aan het zed-stuntteam,

Trekken jullie de Zed in z'n 2e versnelling op het achterwiel? En dan bedoel ik alleen met het gas? Dus niet je koppeling laten schieten ofzo.
Ik ben vanmiddag op een afgelegen stukje weg wat wezen 'stunten' en in z'n 1 is het geen probleem :+ Gemiddelde wheely duurt zo'n 2sec, dus ik weet niet eens of je dat een wheely kunt noemen, maar ik sla liever niet meteen achterover op het asfalt. Eerst even wennen :)
Ik hoor wel eens verhalen dat het wheely'en in z'n 2 een stuk beter te controlen is ivm het sterke vermogen in de 1, maarja....dan moet die voorkant wel de lucht in in de 2nd gear.
 
Laatst bewerkt:
heb je dat zelf ook gedaan of heb je dit laten doen? zoja welk maat boortje, heb je ook opnieuw het schroefdraad moeten tappen.

wel lekker handig allemaal voor zo'n goedkoop spiegeltje |(

uitboren doe ik wel als laatste optie
zelf natuurlijk, gewoon een boormachine met een staalboor van 9 mm, op een gegeven moment komt de kop los, en hou je een stuk draadeind over. Deze kun je dan met een waterpomptang of moordenaar lostrekken... niks geen schroefdraad tappen.
 
zelf natuurlijk, gewoon een boormachine met een staalboor van 9 mm, op een gegeven moment komt de kop los, en hou je een stuk draadeind over. Deze kun je dan met een waterpomptang of moordenaar lostrekken... niks geen schroefdraad tappen.

En zo werkte het bij mij precies ook! Gewoon los-draaien niks los-trekken. Makkie. Ik heb ze er trouwens niet afgehaald om mini-spiegels te monteren, maar om een nieuw paar originele gewichtjes terug te zetten. Gewoonweg omdat er krassen op de oude zaten. Ben ik dan Z-gek of gewoon gek :?
 
Laatst bewerkt:
nope it's my name!!of brinz da nu wist da weet k wel nie ma das mijne(echte) naam O-)
Das toeval.........
full


Kom je ook naar Zeeland?
 
Ik zat ook zowat vastgeplakt aan de Zet.

FF een paar km's maken, dacht ik, nou ik
type nou nog met tintelende handen,
iets meer als een uurtje :]
het was echt heeeeel koud, het warme badje loopt nu vol *D
 
L :+ L

----------------------------------------

Vraagje aan het zed-stuntteam,

Trekken jullie de Zed in z'n 2e versnelling op het achterwiel? En dan bedoel ik alleen met het gas? Dus niet je koppeling laten schieten ofzo.
Ik ben vanmiddag op een afgelegen stukje weg wat wezen 'stunten' en in z'n 1 is het geen probleem :+ Gemiddelde wheely duurt zo'n 2sec, dus ik weet niet eens of je dat een wheely kunt noemen, maar ik sla liever niet meteen achterover op het asfalt. Eerst even wennen :)
Ik hoor wel eens verhalen dat het wheely'en in z'n 2 een stuk beter te controlen is ivm het sterke vermogen in de 1, maarja....dan moet die voorkant wel de lucht in in de 2nd gear.
Het kan wel.
Als je zeg maar 100km/u rijdt in zijn 2 en dan even gas dicht en meteen weer vol open wil hij voor wel los komen.
Hij krijgt dan een moment mee van de voorvering en komt inderdaad dan gemoedelijker omhoog dan in zijn 1.
 
UPDATE

14 augustus
MEGA Z MEETING 2005
locatie Zeeland
gastheer BrinZ
PartickM
Knutsel
Fulleke
Motorgup
Martin_Z750
BartZ1000
Ray-Racing
Hippe Cavia
*GSX-R600*
Maestro
Z1000GIRL
KPL
Z1000MUIS
Dweezy
Helaas, als het goed is zit ik dan met me Zedje in het groenste eiland met de mooiste rood harige dames ter wereld namelijk Ierland :}
 
zelf natuurlijk, gewoon een boormachine met een staalboor van 9 mm, op een gegeven moment komt de kop los, en hou je een stuk draadeind over. Deze kun je dan met een waterpomptang of moordenaar lostrekken... niks geen schroefdraad tappen.

thanks voor de info, ik wil deze optie wel als laatste gebruiken.

Vanavond even lekker naar de film "HEAT" zitten kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan