Z1000 - Z750 - 750S Meetings en Ritten 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

eerder gemeld dat ik mee zou rijden, helaas gaat dit niet lukken wegens een onverwachte vakantie...


Groeten,

Z750-rider
 
Laatst bewerkt:
Zo hier ook maar even plaatsen, ik heb dus een route gemaakt voor de Garmin *O*
De route begint en eindigt bij het AC restaurant Utrecht aan de A2 gaat door 3 provinciën en is precies 150km lang.
Dat lijkt niet veel maar aan gezien de route grotendeels over erg kleine weggetjes gaat is het denk toch nog wel een goeie 3 uur sturen :] en aangezien we onderweg vast nog wel wat willen drinken en/of eten kunnen we er nog wel een uur of anderhalf uur bij optellen.

Even voor de duidelijkheid, het is dus geen rit met een hoog gemiddelde snelheid maar wel een rit met erg veel bochten en mooie uitzichten.
Hierdoor is de rit ook geschikt voor de pas beginnende coureurs onder ons, al blijft het natuurlijk op dit soort wegen wel erg belangrijk om scherp te blijven en goed uit te kijken want er zitten ook erg veel onoverzichtelijke bochten in en niet altijd even strak asfalt.

ca68f043286273edabbfda5e40ea58fd



13 september om 10.30 verzamelen bij het AC restaurant Utrecht


En belangstellende kan ik de route event. mailen als gbd of als gpx bestand.
 
Laatst bewerkt:
Zo hier ook maar even plaatsen, ik heb dus een route gemaakt voor de Garmin *O*
De route begint en eindigt bij het AC restaurant Utrecht aan de A2 gaat door 3 provinciën en is precies 150km lang

13 september om 10.30 verzamelen bij het AC restaurant Utrecht


En belangstellende kan ik de route event. mailen als gbd of als gpx bestand.

Niet veel belangstelling of heeft iedereen zich aangemeld via het gewone Z-forum topic?

Nou dan begin ik maar met het lijstje aanmeldingen:

Wat?
Ritje Utrecht + omgeving

Wanneer?
zaterdag 13-september-2008

Waar verzamelen?
10:30 uur bij AC restaurant Utrecht

Aanwezig(en)?
1. Crawl :Y
2. Crazy Girly :Y
3. LiZard :Y

Vraagje:
Komende vanaf Eindhoven ligt dan het AC restaurant Utrecht aan onze goede zijde?
 
Laatst bewerkt:
Niet veel belangstelling of heeft iedereen zich aangemeld via het gewone Z-forum topic?

Nou dan begin ik maar met het lijstje aanmeldingen:

Wat?
Ritje Utrecht + omgeving

Wanneer?
zaterdag 13-september-2008

Waar verzamelen?
10:30 uur bij AC restaurant Utrecht

Aanwezig(en)?
1. Crawl :Y
2. Crazy Girly :Y
3. LiZard :Y
4. harry :Y
Vraagje:
Komende vanaf Eindhoven ligt dan het AC restaurant Utrecht aan onze goede zijde?
 
Niet veel belangstelling of heeft iedereen zich aangemeld via het gewone Z-forum topic?

Nou dan begin ik maar met het lijstje aanmeldingen:

Wat?
Ritje Utrecht + omgeving

Wanneer?
zaterdag 13-september-2008

Waar verzamelen?
10:30 uur bij AC restaurant Utrecht

Aanwezig(en)?
1. Crawl :Y
2. Crazy Girly :Y
3. LiZard :Y

Vraagje:
Komende vanaf Eindhoven ligt dan het AC restaurant Utrecht aan onze goede zijde?


Goed gedaan zo, zet 'm erbij in de OP ( en zal proberen het bij te houden)
 
Op verzoek:

ROUTEBESCHRIJVING AC RESTAURANT UTRECHT
Atoomweg 2, Utrecht, Telefoon: 030-2414240


Bereikbaar per auto:
AC Restaurant Utrecht ligt langs de snelweg A2 Utrecht – Amsterdam.

Komende vanuit de richting Utrecht (op de A2)
Neemt u afslag nummer 7. Op het afslagbord staat het volgende vermeld:
Oog in Al
Zuilen
Lage Weide
Vleuten
U houdt daarna direct in de afslag links aan en volgt via het bord met het lepel-en vork-symbool de weg direct naar het restaurant.

Komende vanuit de richting Amsterdam (op de A2)
Neemt u de afslag nummer 7. Op het afslagbord staat het volgende vermeld:
Oog in Al
U volgt na de afslag het bord met het lepel-en vork-symbool (na de afslag gaat u gelijk rechts en bij de verkeerslichten slaat u rechtsaf).

* Langs de snelweg staan bij de desbetreffende afslagen (vanuit beide richtingen) de bekende borden met het lepel-en vork-symbool. Tevens staat op 450 meter (voor elke afslag) een blauw bord, met daarop de tekst “AC Utrecht”.
 
Aanwezig(en)?
1. Crawl :Y
2. Crazy Girly :Y
3. LiZard :Y
4. harry :Y
5. Ad/Z-1000 :Y
6. Adjuh :Y

bij redelijk weer en als ik vrij kan krijgen wordt ik nummer 7 *D

1. Crawl :Y
2. Crazy Girly :Y
3. LiZard :Y
4. harry :Y
5. Ad/Z-1000 :Y
6. Adjuh :Y
7. DaDragon :Y
 
Laatst bewerkt:
Zo hier ook maar even plaatsen, ik heb dus een route gemaakt voor de Garmin *O*
De route begint en eindigt bij het AC restaurant Utrecht aan de A2 gaat door 3 provinciën en is precies 150km lang.
Dat lijkt niet veel maar aan gezien de route grotendeels over erg kleine weggetjes gaat is het denk toch nog wel een goeie 3 uur sturen :] en aangezien we onderweg vast nog wel wat willen drinken en/of eten kunnen we er nog wel een uur of anderhalf uur bij optellen.

Even voor de duidelijkheid, het is dus geen rit met een hoog gemiddelde snelheid maar wel een rit met erg veel bochten en mooie uitzichten.
Hierdoor is de rit ook geschikt voor de pas beginnende coureurs onder ons, al blijft het natuurlijk op dit soort wegen wel erg belangrijk om scherp te blijven en goed uit te kijken want er zitten ook erg veel onoverzichtelijke bochten in en niet altijd even strak asfalt.

[afbeelding]


13 september om 10.30 verzamelen bij het AC restaurant Utrecht


En belangstellende kan ik de route event. mailen als gbd of als gpx bestand.

Frank,
wil jij mij de route ff mailen...

b.v.d.

:} :W
 
Frank,
wil jij mij de route ff mailen...

b.v.d.

:} :W
Zal ik van de week even doen.
Moet hem eerst nog even terug in mijn computer zetten.

Gelukkig heb ik hem nog in mijn Zumo staan anders was ik die ook kwijt geweest en had ik hem weer overnieuw moeten maken

Heb hem verstuurd Bart.
Hopelijk heb ik het goed gedaan want het is een beetje nieuw voor mij om met GPS bestanden te werken
 
Laatst bewerkt:
niet echt veel animo voor Lukkes zijn tocht :? ( 7 september)

1 Fulleke
2 Maestro en SV1000 (beiden OVB)
3 volgens mij Bokkie


7 september is ook een andere georganiseerde tour van 250 - 600 motoren.. de MAG Dierenvoertour.. Dus wellicht dat het op een beetje foutieve datum valt.
 
niet echt veel animo voor Lukkes zijn tocht :? ( 7 september)

1 Fulleke
2 Maestro en SV1000 (beiden OVB)
3 volgens mij Bokkie
Ik vind het net even te ver voor één dag heen en weer.
Misschien volgend jaar als ik wat meer tijd heb en dan even een hotelletje pakken in Limburg
 
wat hebben wij daar mee te maken -O-



:+ sorry ben een beetje melig

hehehehe

zal het even uitleggen *D
Dat betekend dat er dus een ander evenement is waarbij veel motoren (waaronder ook Zetters) aan de gang is op dezelfde dag.
Waardoor er dus bij deze rit MINDER mensen zich zullen aanmelden.

Zo duidelijk :P

haha
 
Zo hier ook maar even plaatsen, ik heb dus een route gemaakt voor de Garmin *O*
De route begint en eindigt bij het AC restaurant Utrecht aan de A2 gaat door 3 provinciën en is precies 150km lang.
Dat lijkt niet veel maar aan gezien de route grotendeels over erg kleine weggetjes gaat is het denk toch nog wel een goeie 3 uur sturen :] en aangezien we onderweg vast nog wel wat willen drinken en/of eten kunnen we er nog wel een uur of anderhalf uur bij optellen.

Even voor de duidelijkheid, het is dus geen rit met een hoog gemiddelde snelheid maar wel een rit met erg veel bochten en mooie uitzichten.
Hierdoor is de rit ook geschikt voor de pas beginnende coureurs onder ons, al blijft het natuurlijk op dit soort wegen wel erg belangrijk om scherp te blijven en goed uit te kijken want er zitten ook erg veel onoverzichtelijke bochten in en niet altijd even strak asfalt.

[afbeelding]


13 september om 10.30 verzamelen bij het AC restaurant Utrecht


En belangstellende kan ik de route event. mailen als gbd of als gpx bestand.

ik ga ook proberen er bij te zijn.
moet wel lukken denk ik.

heb je voor mij de route?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan