Z1000 - Z750 - 750S Meetings en Ritten 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet echt veel animo voor Lukkes zijn tocht :? ( 7 september)

1 Fulleke
2 Maestro en SV1000 (beiden OVB)
3 volgens mij Bokkie

Heb zaterdag 6-september-2008 bruiloft van vriendin in Winkel (ligt boven Amsterdam).
Blijven daar overnachten en ik denk dat het ook niet verstandig is na zo'n feestje op de motor te stappen. Volgende x beter
 
Laatst bewerkt:
Goed gedaan zo, zet 'm erbij in de OP ( en zal proberen het bij te houden)

Ed,

Hier de laatste update voor de rit van 13-september-2008:

1. Crawl :Y
2. Crazy Girly :Y
3. LiZard :Y
4. harry :Y
5. Ad/Z-1000 :Y
6. Adjuh :Y
7. DaDragon :Y
8. Bart Z1000 :Y

OVB:
1. Pr!li :?

Pas jij hem ff aan in de OP?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mee op 13 sept.............. Ik kom samen met Ad (als hij dat goed vind 8-) ) uit Dongen de boel verkennen daar in Utrecht eo..............Druk weekendje, 14 sept. megameeting Veenendaal...........
 
Ed,

Hier de laatste update voor de rit van 13-september-2008:

1. Crawl :Y
2. LiZard :Y
3. harry :Y
4. Ad/Z-1000 :Y
5. Adjuh :Y
6. DaDragon :Y
7. Bart Z1000 :Y
8. Arie68 :Y

OVB:
1. Pr!li :?
2. Crazy Girly :?

Pas jij hem ff aan in de OP?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook wel zin in 13sep. Enige probleem is dat ik 12sep bruiloft van zus lief heb.. Dus even kijken hoe dat gaat uitpakken ;)
 
7 sept naar de Ardenne.

Maestro
maatje SV
Zweed
Knutsel
Dnbok
maatje Z750

Fulleke ?

vanaf de eilanden verzamelen bij de mc in spijkenisse (zweed, maatje z750 en dnbok)

daarna verzamelen bij de mc nabij zwijndrecht (voorlopig iedereen die er nu op staat)

alleen als het met bakken uit de hemel komt haak ik af, als het een beetje buiig is ga ik in ieder geval en trek ik een regen overall aan.
 
Laatst bewerkt:
7 sept naar de Ardenne.

Maestro
maatje SV
Zweed
Knutsel
Dnbok
maatje Z750

Fulleke ?

vanaf de eilanden verzamelen bij de mc in spijkenisse (zweed, maatje z750 en dnbok)

daarna verzamelen bij de mc nabij zwijndrecht (voorlopig iedereen die er nu op staat)

alleen als het met bakken uit de hemel komt haak ik af, als het een beetje buiig is ga ik in ieder geval en trek ik een regen overall aan.

*O* *O*

Zoals jij erin staat, zo sta ik er ook in.... leuk zie ik jou en Knutsel ws ook weer eens.... ff weer bochtentechniek bijwerken


ms is het een optie om vanuit Zwijndrecht nr Antwerpen te rijden en E313 nr luik ipv via A2 nr Maastricht... scheelt in tijd denk ik
 
*O* *O*

Zoals jij erin staat, zo sta ik er ook in.... leuk zie ik jou en Knutsel ws ook weer eens.... ff weer bochtentechniek bijwerken


ms is het een optie om vanuit Zwijndrecht nr Antwerpen te rijden en E313 nr luik ipv via A2 nr Maastricht... scheelt in tijd denk ik
och als we weer mensen oppikken in einhoven is het ook gezellig. :Y
we zien wel als het zover is het duurt nog een week.

de afspreek plek vind ik iig prima.
alleen tijd nog ff doornemen.
 
Laatst bewerkt:
welke texaco bedoel je?

idd het eiffel weekend is de laatste keer geweest dat we elkaar gezien hebben
bij de Stolwijkersluis in Gouda, maar ik bedenk net dat als Bokkie wil verzamelen ergens bij Zwijndrecht, we beter langs de A20 of A16 kunnen gaan staan of zo...
 
het weer voor een zondag ziet er voorlopig veel belovend uit. *O* *O*


ff een schema voor vertrek

er wordt om 10.30 uur verzameld en volgens de route planner zal het ongeveer 2 uur en 20 min rijden zijn vanaf mijn huis

dus vanaf de verzamelplaats MC Do bij zwijndrecht is dit nog ongeveer 2 uur

verzamelen dus om 8.15 uur en vertrek zal dan zijn om ± 8.30 uur

zijn jullie het hiermee eens? of zijn er andere opties of gedachten.

*D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan