Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeg m ff dat hij door moet kijken en niet vlak voor hem op de grond :+

zo...daar gaat het zelfvertrouwen
Hij weet 't, hij weet 't..en dat deed 'ie ook! (..de meeste keren O-) ;) ..)
Hier komt 'ie net uit de halve draai en volgens mij keek 'ie ff op z'n snelheidsmeter.. :+

edit: Ik had 't nog niet vermeld, maar die rikkie heeft talent! ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede-Z-etters.
Vandaag een proefrit mogen maken op de Z-750 en gelijk verkocht. Dus heb ik hem aan kunnen schaffen en nu even anderhalveweek wachten tot dat ik hem kan ophalen...
Het is een blauwe geworden jaja ik weet het niet jullie favo kleurtje, maar als je er maar lang genoeg naar kijkt wordt hij steeds mooier ;)

Ik heb hiervoor/nu nog even op een Intruder VS-700 gereden en ik moet zeggen sjesuz wat een verschil...de eerste minuut op de Z was even wennen maar daarna ging het allemaal vanzelf, de bochten zijn nu veel makkelijker te nemen (gaat bijna vanzelf) de powerrrr ongelovelijk *D enne wat was het vandaag koud.

nou dat was het even...tot laterz

vrgr
Martin.

(ps ik was al een tijd lid maar was mijn wachtwoord enzo kwijt dus even opnieuw ingelogd)
 
Hallo mede-Z-etters.
Vandaag een proefrit mogen maken op de Z-750 en gelijk verkocht. Dus heb ik hem aan kunnen schaffen en nu even anderhalveweek wachten tot dat ik hem kan ophalen...
Het is een blauwe geworden jaja ik weet het niet jullie favo kleurtje, maar als je er maar lang genoeg naar kijkt wordt hij steeds mooier ;)

Ik heb hiervoor/nu nog even op een Intruder VS-700 gereden en ik moet zeggen sjesuz wat een verschil...de eerste minuut op de Z was even wennen maar daarna ging het allemaal vanzelf, de bochten zijn nu veel makkelijker te nemen (gaat bijna vanzelf) de powerrrr ongelovelijk *D enne wat was het vandaag koud.

nou dat was het even...tot laterz

vrgr
Martin.

(ps ik was al een tijd lid maar was mijn wachtwoord enzo kwijt dus even opnieuw ingelogd)

wekom op ons topic. :} :}
en weer een nieuwe zed rijder, ik wens je er veel :] plezier mee.
ik weet ook zeker dat dat moet lukken ik spreek uit ervaring
blauwe zeds hebben we hier nog niet dacht ik.
mischien kunnen we je blauwe bike een keer bij een meeting bewonderen.
 
bedankt :}

ik ga zeker een keer mee, lijkt me erg leuk.
Ik ga zeker deze zomer erg veel plezier maken met de Z.

Ik heb wel gelijk een nieuwe kentekenplaathouder (zo'n kleintje) laten bestellen want dat geeft toch even meer dat streetfighter effect, alleen jammer dat deze bij kawasaki niet op voorraad was, dus ook hier even geduld...

Moet na een rit zoals vandaag wel wat betere kleding aanschaffen, zit nu nog te bibberen ;) ook het potje wat ik nu heb is dus echt niks voor op de Z. heb wel gelijk een mooie Shark S500 Air Esprit mat Zwart besteld met spiegelvizier.
Nu nog goede laarzen en broek enne ohja handschoenen..
 
bedankt :}

ik ga zeker een keer mee, lijkt me erg leuk.
Ik ga zeker deze zomer erg veel plezier maken met de Z.

Ik heb wel gelijk een nieuwe kentekenplaathouder (zo'n kleintje) laten bestellen want dat geeft toch even meer dat streetfighter effect, alleen jammer dat deze bij kawasaki niet op voorraad was, dus ook hier even geduld...

Moet na een rit zoals vandaag wel wat betere kleding aanschaffen, zit nu nog te bibberen ;) ook het potje wat ik nu heb is dus echt niks voor op de Z. heb wel gelijk een mooie Shark S500 Air Esprit mat Zwart besteld met spiegelvizier.
Nu nog goede laarzen en broek enne ohja handschoenen..

het is idd iets anders rijden als een sjoppert of als met een sjoppert.
het bochtjes nemen gaat makkelijker en sneller.
dus je zal een iets andere rijstijl gaan ontwikkellen.
en daar past iets andere kleding goed in ook voor de veiligheid.
 
Hallo mede-Z-etters.
Vandaag een proefrit mogen maken op de Z-750 en gelijk :9~ :9~ :9~ :9~
Het is een blauwe geworden :9~ :9~ :9~ :9~
nou dat was het even...tot laterz

vrgr
Martin.

(ps ik was al een tijd lid maar was mijn wachtwoord enzo kwijt dus even opnieuw ingelogd)
Hardstikke mooi man
Welkom...en zodra je hem hebt ...piccies posten

We hebben 1 dame op een blauwe...ze heeft zich 1 x voorgesteld maar verder hebben we niks gehoord...dus tot nu toe ben je de enigste blauwe

Groetjes

ps: hier wat links om je fiets op te vrolijken :)
Post van Z 1000 MUIS in topic 'Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3'

en een link naar wat we doen dit jaar Z1000 - Z750 meetings 2005
 
Laatst bewerkt:
bedankt :}

ik ga zeker een keer mee, lijkt me erg leuk.
Ik ga zeker deze zomer erg veel plezier maken met de Z.

Ik heb wel gelijk een nieuwe kentekenplaathouder (zo'n kleintje) laten bestellen want dat geeft toch even meer dat streetfighter effect, alleen jammer dat deze bij kawasaki niet op voorraad was, dus ook hier even geduld...

Moet na een rit zoals vandaag wel wat betere kleding aanschaffen, zit nu nog te bibberen ;) ook het potje wat ik nu heb is dus echt niks voor op de Z. heb wel gelijk een mooie Shark S500 Air Esprit mat Zwart besteld met spiegelvizier.
Nu nog goede laarzen en broek enne ohja handschoenen..
welkom martin bij de ztjes :}
Ik als niet Z rijder (R6) ben door mijn partner met Z voor
eeuwig verbonden (Z 1000 girl) Moest er wel wat voor doen O-)
Alvast veel rijplezier, maar dat moet wel lukken op
zo'n fiets *D en uit eigen ervaring weet ik dat dat
wachten heeeeel lang duurt ;)
See ya op een volgende meeting :P
 
bedankt :}

ik ga zeker een keer mee, lijkt me erg leuk.
Ik ga zeker deze zomer erg veel plezier maken met de Z.

Ik heb wel gelijk een nieuwe kentekenplaathouder (zo'n kleintje) laten bestellen want dat geeft toch even meer dat streetfighter effect, alleen jammer dat deze bij kawasaki niet op voorraad was, dus ook hier even geduld...

Moet na een rit zoals vandaag wel wat betere kleding aanschaffen, zit nu nog te bibberen ;) ook het potje wat ik nu heb is dus echt niks voor op de Z. heb wel gelijk een mooie Shark S500 Air Esprit mat Zwart besteld met spiegelvizier.
Nu nog goede laarzen en broek enne ohja handschoenen..
Welkom :}
Ik heb ook pas een Z *D Fantastische fiets, brute power
(die ik nog niet helemaal gebruik) Heb nu 3 ritjes ermee
gereden, misschien vanmiddag naar de sportschool de 4e :]
Veel plezier met je fantastische fiets, wacht vol smart
op piccies :9
 
Welkom Martin, ik denk dat je veel plezier gaat beleven met je nieuwe fiets! :}
Maarre er waren zeker alleen nog rode en blauwe te koop??
Ja dan zou ik ook voor de blauwe kiezen hoor ;) :P
 
beste muis O-) O-) O-)
ik heb een vraagje over jouw camera steun :)
hoe kom je daar aan (waar is die te koop)
wil er zelf ook een hebben :P
wacht vol smacht op je antwoord
:} :} :} :} :} :}
 
beste muis O-) O-) O-)
ik heb een vraagje over jouw camera steun :)
hoe kom je daar aan (waar is die te koop)
wil er zelf ook een hebben :P
wacht vol smacht op je antwoord
:} :} :} :} :} :}
Beste KPL *D

komt de link.... http://www.sportbikecam.com/

je kan hem hier bestellen... http://www.dv-productions.nl/ in nederland

doe hem een mail bach@dv-productions.nl met je type motor en je krijgt vanzelf antwoord...kan soms ff duren omdat hij nog wel eens weg is voor opnames
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan