Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik knijp mijn voorwiel in en laat iemand anders aan het voorwiel trekken, dan voel je een speling. Ligt dit dan aan de wiel lagers of zit hem dit in het balhoofd?
Maar als je de voorvering indrukt en weer aan het voorwiel trekt is de speling weg, rara hoe kan dit?



En een slag in je velg waar kan je dit laten richten?
 
Ik knijp mijn voorwiel in en laat iemand anders aan het voorwiel trekken, dan voel je een speling. Ligt dit dan aan de wiel lagers of zit hem dit in het balhoofd?
Maar als je de voorvering indrukt en weer aan het voorwiel trekt is de speling weg, rara hoe kan dit?



En een slag in je velg waar kan je dit laten richten?
zoooooooooo....jij vraagt veel ;) ....speling in je vorkpoten wellicht???
kijk ff of je keerringen niet lekken???anders is het denk ik je balhoofdlager
als je steeds je voorwiel inknijpt krijg je ook slagen in de velg...beter is het om de voorrem in te knijpen.... :+ :+

slag in de velg richten???? weet ik niets van...als je gewone spaken hebt gaat dat...maar als je stalen of lichtmetalen velgen hebt zou ik het niet weten...stel anders je vragen hier Techniek, vragen en antwoorden
zijn er zat die je waarschijnlijk wel verder kunnen helpen
 
tss jess wil gaan rijden geloof ik is misschien een beetje frisjes maar goe
ik moet eerst nog ff scheren

full
 
ok, luitjes, voor de downloadfans onder ons met een snelle verbinding, hier een 4 tal filmpjes van afgelopen keer...

vertrek nieuwegein (24 Mb)
inhalen (7 Mb)
wheelie jaymn (10,7 Mb)
een korte pauze (33,7 Mb)

have fun!

ik krijg zelf een downloadsnelheid van ca 120 k/s (is dat weinig?)

met dank aan motozzie voor de aangeboden ruimte!

:o graag gedaan, we kunnen deze ruimte evt ook voor andere zaken gebruiken zoals bv het Z750 handboek die ik er nu ook heb neergezet.

Fulleke bedankt voor editten en uploaden van de filmpjes :} :} :}
 
he wat vinden jullie van mij ondertitel 8-)
en dat voor een yammie r6 |(
en wacht op handboek z1000 *D
 
Heb ik nog het Z1000 handboek in de aanbieding om er op te zetten... O-)

maar hoe gaat dat????

Dat mail ik je wel........ik heb niet zoveel zin om accounts in de rondte te strooien......voor je het weet dumpt de halve wereld z'n zooi
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan