Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
verschil in hoogte van stuur goed te zien

full

full
 
hee muis alles oke?

spiegeltjes staan nog zo fier als de tiet...van de buurvrouw van rooieZ

maar ze zitten er pas op,zie alleen geen klote :N

weet jij toevallig of ik mijn Zed opnieuw moet afsteelen na het plaatsen van mijn

k&n filter,hij loopt niet echt leker(sputtert)alleen boven de 6000 toeren gaat

die als een raket

Heb zelf maandag een K&N filter geplaatst en ff gereden maar loopt echt super goed !


:Y :Y
 
hee muis alles oke?

spiegeltjes staan nog zo fier als de tiet...van de buurvrouw van rooieZ

maar ze zitten er pas op,zie alleen geen klote :N

weet jij toevallig of ik mijn Zed opnieuw moet afsteelen na het plaatsen van mijn

k&n filter,hij loopt niet echt leker(sputtert)alleen boven de 6000 toeren gaat

die als een raket
:W valt helaas niks aan een standaard fiets af te stellen :N ....alleen als je een powercommander hebt...die kun je afstellen op de Dynobank :P


dus dat gesputter blijft :(



kom 10 juni langs op de Dynodag in Amersfoort...vertellen ze je er alles over :Y :Y :Y :Y en ze zijn daar ook te koop *O* *O* *O*
full
 
Laatst bewerkt:
cup DD en niet boven de 20 graag :Y


Girlie neemt de volgende x een bhtje voor je mee, moet je zelf maar voor de inhoud zorgen :+ :+
sorry, werk in die branche ;)




full


Z-etje weer opgehaald *D *D *D *D is helemaal vertroeteld en in de watjes gelegd vandaag,
nieuwe vonkjes, oliefilter, nieuwe remvloeistof, nieuwe motorolie, remblokjes schoongemaakt etc. nieuw pussy patrol tankpad *O* *O* *O* *O* *O*

De naaimachine gauw daar achtergelaten :Y :Y en t Zetje had zeeeeeeeer veel bekijks daar, werd helemaal afgelebberd *D

Hij rijdt weer als nieuw *O* *O*
BTW hij trilt nu een stuk minder 8-) 8-)


Girlie is helemaal happy :] :]
 
Girlie neemt de volgende x een bhtje voor je mee, moet je zelf maar voor de inhoud zorgen :+ :+
sorry, werk in die branche ;)




(Afbeelding)

Z-etje weer opgehaald *D *D *D *D is helemaal vertroeteld en in de watjes gelegd vandaag,
nieuwe vonkjes, oliefilter, nieuwe remvloeistof, nieuwe motorolie, remblokjes schoongemaakt etc. nieuw pussy patrol tankpad *O* *O* *O* *O* *O*

De naaimachine gauw daar achtergelaten :Y :Y en t Zetje had zeeeeeeeer veel bekijks daar, werd helemaal afgelebberd *D

Hij rijdt weer als nieuw *O* *O*
BTW hij trilt nu een stuk minder 8-) 8-)


Girlie is helemaal happy :] :]
ze hebben vast je injectie gesynchroniseerd....moet bij 12000 volgens boekje...dat kan ook veel trillingen wegnemen
 
:W valt helaas niks aan een standaard fiets af te stellen :N ....alleen als je een powercommander hebt...die kun je afstellen op de Dynobank :P


dus dat gesputter blijft :(



kom 10 juni langs op de Dynodag in Amersfoort...vertellen ze je er alles over :Y :Y :Y :Y
(Afbeelding)
hé een piccie van vorig jaar.
het is te hopen dat het met de toerrit dit jaar beter weer is.
 
alleen al droog zou een verbetering zijn. :Y
Heb sinds kort een heel mooi regenpak :P ....(vorig jaar iets te veel en te vaak in de regen gereden :r ...gaat me niet weer gebeuren dat ik verzopen ben :N )....dus mij maakt het geen bal meer uit 8-)
 
Aan een ieder met pazzohandels, moesten jullie ook btw en invoerrechten betalen toen jullie de handels opgestuurd kreeg?, ik heb een hokje aangekruist staan op mijn formulier van ups dat ik nog €34,= moet betalen :( ...........waar is dat voor?, verzendkosten zijn al betaald door Markus van Pazzo.......

Dus , wie weet het?
HE jASON IK HEB ZATERDAG DE HENDELS BESTELD EN HAD ZE VANMORGEN IN HUIS MAAR IK MOET NIKS BIJBETALEN DUS IK VIND DAT RAAR VAN JOU IK HEB OOK GEEN FORMULIER GEKREGEN ALLEEN EEN DOOSJE MET DE HENDELS IK ZOU NIET ZO VLUG BETALEN : :N
jASON HOE IS HET MET JE VERING IK HEB DAAR OOK LAST VAN EN LAAT ZE ZATERDAG AFSTELLEN
LAAT HET EVEN WETEN GROET FORTUNA.
 
Heb sinds kort een heel mooi regenpak :P ....(vorig jaar iets te veel en te vaak in de regen gereden :r ...gaat me niet weer gebeuren dat ik verzopen ben :N )....dus mij maakt het geen bal meer uit 8-)
regen pak heb ik ook. :Y
maar een zondag had ik het niet bij me. B|
dus raad is wat er gebeurt is.

je hebt 1 kans. :+
 
HE jASON IK HEB ZATERDAG DE HENDELS BESTELD EN HAD ZE VANMORGEN IN HUIS MAAR IK MOET NIKS BIJBETALEN DUS IK VIND DAT RAAR VAN JOU IK HEB OOK GEEN FORMULIER GEKREGEN ALLEEN EEN DOOSJE MET DE HENDELS IK ZOU NIET ZO VLUG BETALEN : :N
jASON HOE IS HET MET JE VERING IK HEB DAAR OOK LAST VAN EN LAAT ZE ZATERDAG AFSTELLEN
LAAT HET EVEN WETEN GROET FORTUNA.
caps lock. ;)
 
goedenavond :W

HE jASON IK HEB ZATERDAG DE HENDELS BESTELD EN HAD ZE VANMORGEN IN HUIS MAAR IK MOET NIKS BIJBETALEN DUS IK VIND DAT RAAR VAN JOU IK HEB OOK GEEN FORMULIER GEKREGEN ALLEEN EEN DOOSJE MET DE HENDELS IK ZOU NIET ZO VLUG BETALEN : :N
jASON HOE IS HET MET JE VERING IK HEB DAAR OOK LAST VAN EN LAAT ZE ZATERDAG AFSTELLEN
LAAT HET EVEN WETEN GROET FORTUNA.

kleine letters leest ook wel lekker hoor.

tis bij de douane maar net of je pakketje eruit gepikt word of niet;

bij ja, jammer dokken.
bij nee, blij en niks zeggen.

daarstraks mijn zwarte weggebracht voor de beurt, ben benieuwd morgen (NEE, niet naar de rekening |( , maar of ik iets merk in rijden/reageren etc.)






(zal wel niet, met mijn technisch inzicht/kennis van zaken)
 
Zo, mijn navigatiesyst. is binnen. Heb alleen geen tijd om goed te bekijken.
Moet leren voor examen vrijdag...

Dus, de mazzel aan u allen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan