Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 9

hoeveel delen volgen er nog dit jaar?

  • weet niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • boeit me niet

    Stemmen: 5 27,8%
  • kan niet genoeg zijn

    Stemmen: 2 11,1%
  • als er maar piccies in staan

    Stemmen: 1 5,6%
  • Totdat de nieuwe Z uitkomt

    Stemmen: 2 11,1%
  • lees ze toch niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • kan niet lezen kijk alleen plaatjes

    Stemmen: 2 11,1%
  • te weinig

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh :o

ONLINE GOOIEN DIE HANDEL!!!! ZNURKEN EN ZZZ FILMPJES :Y

Ik ben er ook nog! :z
 
@ Knutsel - Martin_Z750: Zijn jullie er de 11e ook bij? Dan kunnen we 1 en ander inderdaad bespreken.

Martin_Z750 ik voeg je alvast toe aan de lijst met deelnemers }) :]
 
Jouw fiets ging toch mee als testbike op die motortrailer bij KPL en Z1000Girl :?

})


MIJN fiets maakt van 18 tot 23 juli de deense wegen onveilig, lekker 5 dagen op de campingtoer.
en aansluitend staat ie 2 weken stil, heb dan de kinderen onder mijn hoede.
 
MIJN fiets maakt van 18 tot 23 juli de deense wegen onveilig, lekker 5 dagen op de campingtoer.
en aansluitend staat ie 2 weken stil, heb dan de kinderen onder mijn hoede.
Klinkt gezellig :)

Volgens mij zijn dat erg fijne wegen in Scandinavie of heb ik het mis?
 
weet alleen wat ik tig jaar geleden met de camper heb gereden, zag er allemaal wel goed onderhouden uit, maar was toen redelijk veel grote weg en hopelijk nu alleen maar binnendoor :]
 
weet alleen wat ik tig jaar geleden met de camper heb gereden, zag er allemaal wel goed onderhouden uit, maar was toen redelijk veel grote weg en hopelijk nu alleen maar binnendoor :]
[me]Dweezy is 3x in noorwegen geweest. Best een tijd geleden, maar wat me bijstaat is dat de wegen, mits verhard :P , goed begaanbaar zijn.
[/me]

Ik las laatst een verslag van 2 gasten die naar de Noordkaap zijn gereden :} Ook zij waren, paar uitzonderingen nagelaten, erg te spreken over de wegen. Dat was dan wel Noorwegen, maarja...Scandinavie is toch allemaal het zelfde :? O-) ;)
 
[me]Dweezy is 3x in noorwegen geweest. Best een tijd geleden, maar wat me bijstaat is dat de wegen, mits verhard :P , goed begaanbaar zijn.
[/me]

Ik las laatst een verslag van 2 gasten die naar de Noordkaap zijn gereden :} Ook zij waren, paar uitzonderingen nagelaten, erg te spreken over de wegen. Dat was dan wel Noorwegen, maarja...Scandinavie is toch allemaal het zelfde :? O-) ;)



zal verslag uitbrengen als ik terug ben(kom)
hopelijk vergeet ik men camera niet (ben tenslotte al wat ouder)



ga nu lekker slapen, tot morrege
 
morguh :z


ben weer helder zou wel weer een biertje lusten :9 :P *O*

:^ (gisteren een verjaardag gehad)

Gelukkig ben ik je niet tegengekomen in je nieuwe outfit afgelopen weekend. kzou spontaan vreemd gaan :+

Z1000 Girl waar begin je aan


@ motogup en hollandkawa hebben jullie al iets afgesproken voor de 17e s'ochtends?

Maestro heeft geen zin om alle pagina's van afgelopen weekend door te lezen. steekproef gewijs een paar pagina's bekeken en gelukkig niks informatiefs gemist
 
@ motogup en hollandkawa hebben jullie al iets afgesproken voor de 17e s'ochtends?

Maestro heeft geen zin om alle pagina's van afgelopen weekend door te lezen. steekproef gewijs een paar pagina's bekeken en gelukkig niks informatiefs gemist

Nog niet... maar nog tijd zat... *D

iedereen nog een goedemorgen!
 
...kga me best doen/heroverweeg om s'ochtends mee te gaan. leg mezelf nog niet vast.........
Jij had die originele uitlaten aangepast he? Ik ga dat vd week ook doen. Nog tips of andere dingen waar ik op moet letten?
Ik gebruik de handleiding die die duitser in elkaar heeft gezet zegmaar.
 
Mogguh!
Is er alweer een meeting in het zicht??
Is ook elke week wel iets hé hier :+
 
Mogguh!
Is er alweer een meeting in het zicht??
Is ook elke week wel iets hé hier :+
:W

Zaterdag de 11e zowiezo meeting rond Allard Kerkhoven inclusief Dynorun voor wie dat wil :9 En andere leuke dingetjes, komen jullie ook :?
 
Laatst bewerkt:
Tja, gewoon gezellige mensen he... *D

Word er de 12e nu trouwens nog een Roosendaal gebak meeting gehouden of niet? O-)
Good question! En dan wel via s'Hertogenbosch voor die ooit eens beloofde Boschebol hé!!! :P
Owja, ook nog langs Nijmegen voor Nijmegenaartjes ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan