Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 9

hoeveel delen volgen er nog dit jaar?

  • weet niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • boeit me niet

    Stemmen: 5 27,8%
  • kan niet genoeg zijn

    Stemmen: 2 11,1%
  • als er maar piccies in staan

    Stemmen: 1 5,6%
  • Totdat de nieuwe Z uitkomt

    Stemmen: 2 11,1%
  • lees ze toch niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • kan niet lezen kijk alleen plaatjes

    Stemmen: 2 11,1%
  • te weinig

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Good question! En dan wel via s'Hertogenbosch voor die ooit eens beloofde Boschebol hé!!! :P
Owja, ook nog langs Nijmegen voor Nijmegenaartjes ;)

Ik ben er wel voor in, al moet ik dan wel proberen m'n agenda vrij te maken... O-)
En om dat nu te doen zonder dat het definitief is... :?

Het is trouwens misschien ook wel leuk ff in Rotterdam te gaan kijken bij de Red Bull Air Race! Dat lijkt me wel super indrukwekkend om in het echt mee te maken! :}
 
Laatst bewerkt:
Jij had die originele uitlaten aangepast he? Ik ga dat vd week ook doen. Nog tips of andere dingen waar ik op moet letten?
Ik gebruik de handleiding die die duitser in elkaar heeft gezet zegmaar.


Vriend van me heeft het gedaan voor me. Wij zijn nog steeds vrienden. Met ander woorden, hij ondervond geen problemen.
 
Morguh :Z

gewoon doorproppen meissie :o

moet kunnen ...een echte Z-etter leeft op alleen gebak O-)










het is namelijk een feest om een Z te hebbben :+ :+ :+
 
Ik ben benieuwd zaterdag !!

Hopen dat het nog een beetje lekker weer wordt ! *O*


Italauto
De fliert 14
3791 PW Achterveld
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd zaterdag !!

Hopen dat het nog een beetje lekker weer wordt ! *O*


Italauto
De fliert 14
3791 PW Achterveld
Zoals het zich laat aanzien komt het goed qua weer *O*

ik heb er ook zin in *D ....vanavond ff de route rijden.. 250 km :Y

van de week de laatste voorbereidingen...vrijdagavond de boel opbouwen.

Zaterdag .....GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
*O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O* :] *O*
 
Komende vanaf richting Utrecht-Apeldoorn-Amsterdam

afslag Amersfoort[afslag 8]
onderaan de afslag rechtsaf de Hogeweg op volg Bord Achterveld
Ga na 140 m rechtsaf ( stoplichten)de Barneveldseweg op
Rijdt door Achterveld heen
Ga na 250 m linksaf de De Fliert
U bent gearriveerd (De Fliert achterveld,3791)

full
 
MOGE daar in de lage landen! :W

Gaat snel met dit topic he. ben er ff niet en moet direct al weer tig paginas door kijken om op de hoogte te komen.

Gisteren voor het eerst een passen ronde gereden met de Z :] erg fijn!! Route ff voorgereden voor de Zwitsaltoer. Middagje 280 km bochtenwerk... kunnen ze aan de bak de NL-zetters! })

Verkeer viel gelukkig mee. Wel een hele groep NLders ingehaald maar die reden als toeristen ;) stond er eentje fotos te maken, ben ik met 2 armen in de lucht door beeld gereden. Die zal wel gedacht hebben: die malloot hoort er niet bij...

Wel nog veel smeltwater voor en na bochten... er ligt nog veel sneeuw rond 2000 meter. En het was koud daarboven brrrrrrrrrrrrr paar graden boven vriespunt. Nog bijna een haarspeldbocht «ingevallen»... beetje te weinig snelheid achter een auto zittend. Merk je ook meteen dat de Z direct stuurt.
Maar stepjes aan de grond geen probleem :Y Echte kneedown bochten weinig te vinden op de passen... of je doet het in haarspeldbochten maar ik zou niet weten hoe :?

Piccies volgen vanavond.
 
Pina wat ben je toch weer gepest vanaaf.
Ik wil de dag goed afsluiten door je een prettige nachtrust te
wensen en veel plezier met t filmpje :}

Z1000girl vertelt de 17e nu wel aan dat vrijgezellig vrouwelijk
schoon dat die mijnheer met die speed triple al bezet is O-)

Dank je wel schat!! :}




Nee, niets vertellen!!!!.......ik had het over m'n alter ego hoor! O-)
 
Dank je wel schat!! :}




Nee, niets vertellen!!!!.......ik had het over m'n alter ego hoor! O-)

Oooh, ok
:N

O-)

Ach, Maestro, was best 8-) x avondje een vrouw als *O* gezeldschap ;)

Swiss ben benieuwd naar de piccies.

Muis, ik heb zin in zaterdag :9~

BTW we hebben gisterenavond nog een zwarte Z in Arnhem (richting Oosterbeek
gespot) iemand van hier :?
 
Zo dat was weer een hele toer om al die post te lezen....

Het voetballen zit er weer op..... nu nog tijd maken om op de Z-et te kruipen...
mischien naar Zolder de 12e mooie shows daar.....

P.S.
minder posten hoor ik kan het allemaal niet bijhouden.... :o
 
Ik ben er wel voor in, al moet ik dan wel proberen m'n agenda vrij te maken... O-)
En om dat nu te doen zonder dat het definitief is... :?

Het is trouwens misschien ook wel leuk ff in Rotterdam te gaan kijken bij de Red Bull Air Race! Dat lijkt me wel super indrukwekkend om in het echt mee te maken! :}

ik heb al afgesproken voor rotjeknor een zondag dus ik ga er dan bij de roosendaal rit niet bij zijn.




iedereen een goeie dag gehad?
 
MOGE daar in de lage landen! :W

Gaat snel met dit topic he. ben er ff niet en moet direct al weer tig paginas door kijken om op de hoogte te komen.

Gisteren voor het eerst een passen ronde gereden met de Z :] erg fijn!! Route ff voorgereden voor de Zwitsaltoer. Middagje 280 km bochtenwerk... kunnen ze aan de bak de NL-zetters! })

Verkeer viel gelukkig mee. Wel een hele groep NLders ingehaald maar die reden als toeristen ;) stond er eentje fotos te maken, ben ik met 2 armen in de lucht door beeld gereden. Die zal wel gedacht hebben: die malloot hoort er niet bij...

Wel nog veel smeltwater voor en na bochten... er ligt nog veel sneeuw rond 2000 meter. En het was koud daarboven brrrrrrrrrrrrr paar graden boven vriespunt. Nog bijna een haarspeldbocht «ingevallen»... beetje te weinig snelheid achter een auto zittend. Merk je ook meteen dat de Z direct stuurt.
Maar stepjes aan de grond geen probleem :Y Echte kneedown bochten weinig te vinden op de passen... of je doet het in haarspeldbochten maar ik zou niet weten hoe :?

Piccies volgen vanavond.

die 280 km. is zeker voor de eerste dag.
we willen natuurlijk wel wat zien als we er eenmaal zijn.
 
gelukkig niks informatiefs gemist


hoezo, verwacht je hier serieuze dingen dan :?


Word er de 12e nu trouwens nog een Roosendaal gebak meeting gehouden of niet? O-)


ja, hoe zit het daarmee, moet ik vanuit duitsland gas geven om op tijd te zijn ??


Zo dat was weer een hele toer om al die post te lezen....

Het voetballen zit er weer op..... nu nog tijd maken om op de Z-et te kruipen...
mischien naar Zolder de 12e mooie shows daar.....

P.S.
minder posten hoor ik kan het allemaal niet bijhouden.... :o

minder voetballen, zonde van je goed te besteden Z-tijd


ps, hoest met men.... :X



@allen
een goedenavond

heb net de spiegeltjes gemonteerd, toch weer moeten uitboren die bouten
zijplaatjes zaten er al op, woensdag naar men sterke broer(die met het gereedschap) om de kont te verhogen en donderdag de fluisterpijpen er weer opzetten voor duitsland (wil geen risico lopen ;( )
 
MOGE daar in de lage landen! :W


Gisteren voor het eerst een passen ronde gereden met de Z :] erg fijn!! Route ff voorgereden voor de Zwitsaltoer. Middagje 280 km bochtenwerk... kunnen ze aan de bak de NL-zetters! })


Piccies volgen vanavond.

woow das kicuh, is wel ideaal om de banden na 800km rechtuit te rijden weer wat rond te krijgen ;)

Dus we kunnen ook nog sneeuwballen gooien tijdens zo'n rit *O*
 
woow das kicuh, is wel ideaal om de banden na 800km rechtuit te rijden weer wat rond te krijgen ;)

Dus we kunnen ook nog sneeuwballen gooien tijdens zo'n rit *O*
Sneeuwballen :X

[me]Dweezy houd z'n helmpie op dan }) [/me]

ja, hoe zit het daarmee, moet ik vanuit duitsland gas geven om op tijd te zijn ??
Adje, je leert al aardig quoten :} :+

Wat die zondag (12e) betreft, ik ben er wel voor in. Misschien handig om het dan in en om Roosendaal te houden? Om ook nog langs s'Hertogenbosch en Nijmegen te rijden worden wel erg saaie snelweg kilometers.... JAja...het was mijn idee, maar ik maak ook wel eens fouten O-)
 
Laatst bewerkt:
Adje, je leert al aardig quoten :} :+

Wat die zondag (12e) betreft, ik ben er wel voor in. Misschien handig om het dan in en om Roosendaal te houden? Om ook nog langs s'Hertogenbosch en Nijmegen te rijden worden wel erg saaie snelweg kilometers....


goeie uitleg gehad :}


snelwegkilometers, kom dan uit winterberg, paar meer merk ik dan niet O-)
moet dan alleen niet te vroeg beginnen anders ga ik da niet redden.
zie, lees, hoor wel hoe het afloopt(zal vrijdagochtend nog effe kijken voor ik vertrek)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan