Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, 't is volkomen kut!!!! ;(
Zowel voor haar als voor mij trouwens, maar een gezin met 4 kinderen is niet zomaar weg te vagen. Aan de liefde voor elkaar was nix mis, sterker nog, die is er nog steeds wederzijds, dat maakt 't nou juist zo kut ;(

Ik zal hier uiteindelijk wel weer vaak te vinden zijn, maar m'n kop staat er vooralsnog niet zo erg naar. De klap is vorige week donderdag al geweest, maar ben sindsdien hier ook niet geweest :N
Maar 't komt goed hoor Ad, nog effies en ik ben mijn oude vervelende zelf weer :+
Kut man :(
Ik wens je in elk geval veel sterkte met het verwerken hier van.
 
Hallo luitjes, hoop dat 't allemaal prima gaat met iedereen :Y , met mij gaat 't echter iets minder op 't moment:
(Afbeelding)

'k Moet voorlopig weer echte koffie drinken |(

Hoi Pina,

k heb je verhalen gelezen ..... ik weeet wat je nu door maakt. Ik ben sins 2 maanden ook weer vrijgezel en het was mijn keuze niet. Momenteel nog het finaciele regelen maar het emotionele lukt ook al weer aardig.

Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je er weer snel boven op bent.
Wie weet is de liefde toch nog sterker en komt het allemaal weer goed.

grt
Bart
 
Ja, 't is volkomen kut!!!! ;(
Zowel voor haar als voor mij trouwens, maar een gezin met 4 kinderen is niet zomaar weg te vagen. Aan de liefde voor elkaar was nix mis, sterker nog, die is er nog steeds wederzijds, dat maakt 't nou juist zo kut ;(

Ik zal hier uiteindelijk wel weer vaak te vinden zijn, maar m'n kop staat er vooralsnog niet zo erg naar. De klap is vorige week donderdag al geweest, maar ben sindsdien hier ook niet geweest :N
Maar 't komt goed hoor Ad, nog effies en ik ben mijn oude vervelende zelf weer :+
Hey Pina, sterkte met alles! Is een rot situatie!! '(
Uiteindelijk kom je er ook wel weer over heen! :+
 
Hoi Pina,

k heb je verhalen gelezen ..... ik weeet wat je nu door maakt. Ik ben sins 2 maanden ook weer vrijgezel en het was mijn keuze niet. Momenteel nog het finaciele regelen maar het emotionele lukt ook al weer aardig.

Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je er weer snel boven op bent.
Wie weet is de liefde toch nog sterker en komt het allemaal weer goed.

grt
Bart

was vorig seizoen de vallende Z -ziekte een issue in dit topic, nu maar hopen dat het geen "relatie-beeindigingstopic" wordt. Beiden zijn niet leuk ;(

@ Bart goed om te lezen dat het emotioneel ook al weer aardig lukt.

pfffffff ik heb geen klagen thuis met vrouw en (goed ZZZZZZZZZZZZlapend) kind maar ik heb echt wel last van een winterdepressie zeg. Ik Wil :] :] en zwoele zomeravonden om lekker in de tuin te Bieren BBQ-en en zo. Ik voel me net een mol (nee niet die Fulleke) in donker nr werk en in donker nr huis. Maar nog ff en het is Lente :)
 
@Pina: das nie zo mooi voor je...
maar ik had begrepen dat de liefde diep zit, dus misschien dat de tijd vanzelf een oplossing biedt.. (hoop ik voor je)
je kent haar tensotte al heel wat jaren, dus wellicht dat het smeulende vuurtje weer eens oplaait... tot die tijd, zoals ze in het oosten zeggen: "kup d'rveur!"

cu!
 
Ik voel me net een mol (nee niet die Fulleke)

full


ken je die van die slapende honden?
 
hey

ben nieuw in moto wereld maar op salon in brussel heb i kvoor me zelf een beetje een keuze gemaakt ofwel de nieuwe Z750 ofwel de Z750s wie weet raad voor mij aub


alvast bedankt


Ahha nog een 36 jarige Belg

Welkom

Ik zou de Naked versie nemen.
Van Nieuwpoort naar de Kemmel en terug met de wind op de borst...een gevoel van vrijheid...mmmmmm...heerlijk
 
Ja, 't is volkomen kut!!!! ;(
Zowel voor haar als voor mij trouwens, maar een gezin met 4 kinderen is niet zomaar weg te vagen. Aan de liefde voor elkaar was nix mis, sterker nog, die is er nog steeds wederzijds, dat maakt 't nou juist zo kut ;(

Ik zal hier uiteindelijk wel weer vaak te vinden zijn, maar m'n kop staat er vooralsnog niet zo erg naar. De klap is vorige week donderdag al geweest, maar ben sindsdien hier ook niet geweest :N
Maar 't komt goed hoor Ad, nog effies en ik ben mijn oude vervelende zelf weer :+
;( ;( ;(

Love hurts, love scars, love wounds and mars
Any heart not tough nor strong enough
To take a lot of pain, take a lot of pain,
Love is like a cloud, holds a lot of rain .....
Love hurts ......
Oooh ...... love hurts.

I'm young, I know, but even so
I know a thing or two, I've learned from you
I've really learned a lot, really learned a lot
Love is like a stove, burns you when it's hot
Love hurts, love hurts

Some fools rave on happiness, blissfullness, togetherness
Some fools fool themselves I guess
But they're not fooling me ......

I know it isn't true, know it isn't true
Love is just a lie, made to make you blue
Love hurts ......
Oooh ...... love hurts.


sterkte oudste....

en bedenk tijdens momenten van verdriet.
er zijn er mensen (Z-etters ;) ) die van je houden ook al zie je ze niet
 
Gisteren naar het Auto/moto salon in Brussel geweest.

Leuke dingen gezien.

Vooral de Benelli TNT1130 viel in m'n smaak lekker naked lekker design

full



toch blijft m'n Zetje m'n liefste hoor
 
ook mooi..... :P ...turbootje :9

We up the power level considerably with the TTS kit, making 200 hp and 120 ftlbs of torque. It rides like a champ, and can REALLY sneak up on any liter bike.

Page1419.htm

Page1419.htm

Page1419.htm
 
kunnen jullie mij ff helpen, ik wil een mooi pak kopen, rij nu nog rond in mijn 5 jaar oude rev'it jas, maar die heeft z'n beste tijd ook wel gehad helaas.......

Ik weet niet wat te kopen?

nieuw pak kopen, welke ?


thnx Jason
 
Net als KPL alleen als het een beetje knap weer is.
We kunnen dan wel samen oprijden die kant op als je dat wilt. :]
sorry ik vertrek van uit apeldoorn :Y :Y
ms Z1000girl wel maar dat weet ik niet moet je zelf maar ff vragen :Y
 
yip alleen bij mooi weer :Y :Y *O* *O*


btw wilde eerst een meet voorstellen bij ac de meern
aankomen weekend maar moet helaas klussen '( '( '(

volgens het weer blijft het droog en kan me zelf niet meer bedwingen :N :N
dan maar klussen B| B| en ik heb er geen zin in :(
die meet komt vanzelf wel.
en 7 mei is nog ver weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan