Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Kimi: Yip, gelukkig heb ik m'n tripletje nog! :Y

@ Z 1000 GIRL: Moet lukken, maar nu ff niet :N

@ Crawl: Ik ga 't vanaaf maar weer ff in de kroeg verwerken
full


@ Maestro: Jij 't beste met je winterdepressie :+

@ Bart Z1000: Jij ook sterkte met deze kutsituatie! Ja, met de liefde zit 't wel goed, maar heb ik voorlopig nix aan :N

@ Motorgup: Hoop inderdaad weer letterlijk over haar heen te komen O-)

@ Fulleke: Ja, 't zit diep, en 't is absoluut geen smeulend vuurtje hoor, echt nog een behoorlijke fik, maar 't moederinstinct overwon (for the time being) |(

@ Z 1000 MUIS: Fan van Nazareth :? Ja, dat ik de liefde nu van de Zetterjes moet hebben is ff minder :r

@ Bbreezer: Foto hadden we met Kerstmis genomen, toen was alles nog oké :Y

@ Kawasutra: Moet uiteindelijk wel lukken :)



Jullie allemaal bedankt voor de morele steun, doet goed :}
Leek me beter om niet iedereen te quoten (de hoeveelheid van gisteren kon ik nog wel aan), want dan zou m'n post muis-iaanse proporties gaan aannemen, wilde ik jullie Zettertjes niet aandoen :+
 
@ Kimi: Yip, gelukkig heb ik m'n tripletje nog! :Y

@ Z 1000 GIRL: Moet lukken, maar nu ff niet :N

@ Crawl: Ik ga 't vanaaf maar weer ff in de kroeg verwerken(Afbeelding)

@ Maestro: Jij 't beste met je winterdepressie :+

@ Bart Z1000: Jij ook sterkte met deze kutsituatie! Ja, met de liefde zit 't wel goed, maar heb ik voorlopig nix aan :N

@ Motorgup: Hoop inderdaad weer letterlijk over haar heen te komen O-)

@ Fulleke: Ja, 't zit diep, en 't is absoluut geen smeulend vuurtje hoor, echt nog een behoorlijke fik, maar 't moederinstinct overwon (for the time being) |(

@ Z 1000 MUIS: Fan van Nazareth :? Ja, dat ik de liefde nu van de Zetterjes moet hebben is ff minder :r

@ Bbreezer: Foto hadden we met Kerstmis genomen, toen was alles nog oké :Y

@ Kawasutra: Moet uiteindelijk wel lukken :)



Jullie allemaal bedankt voor de morele steun, doet goed :}
Leek me beter om niet iedereen te quoten (de hoeveelheid van gisteren kon ik nog wel aan), want dan zou m'n post muis-iaanse proporties gaan aannemen, wilde ik jullie Zettertjes niet aandoen :+
hee kerel,ik ken je niet maar heel veel sterkte.
 
nou ga een weekendje weg (peel)zonder zedje,wel met een lekkere griep snif snuf

hou me op de hoogte van alle nieuwtjes oke?

laterrrrrrrrrrrrrr

the realZ
 
:N ...Everly brothers..die deden m t eerst.....meer mijn tijd ;)
Toch een generatiekloof dan? :? .......ik voel me natuurlijk jonger als jij eruit ziet! O-)
Ken 'm niet van de Everly Brothers, maar denk da'k niet veel mis aan hun uitvoering :+
:o

Ik gun het je!! Vond jullie zo een leuk stel samen! :+
.....Waren we ook :Y

Uiteindelijk hoop ik dat we inderdaad weer bij elkaar komen, want 't wederzijdse gevoel is zo ongelooflijk sterk, maar 't kan gewoon niet opboksen tegen 't feit dat ze haar kinderen niet elke dag meer mee zou maken.

't Kan toch niet aan de koffie hebben gelegen!? O-)
 
Heeft iemand ervaring met Rizoma grips (handvatten} Ik zag pas geleden op de z1000 plaza fotos van een Zet met deze grips, maar kan ze niet meer vinden ! Please help ... groeten Karel ;)
 
Moggeh *D *D *D

Gelukkig wel, weersvooruitzichten best goed, girlie heeft hoop dat t Zetje ff
wordt uitgelaten dit weekend :Y :Y

goede morge.....

Bijna weekend nog maar 3.5 uurtje werken.......
Mijn Zet blijft nog lekker binnen.....er ligt nog veel te veel pekel :r op de weg naar mijn zin ;( ;( ;( -O- -O- -O- -O-
 
Vriend van me belde zojuist,

*O* *O* Mijn "schaduw" gaat nr alle waarschijnlijk heropstappen. Vanaf de lente weer saampies :] :] Ik kon hem niet op een Zed krijgen ondanks dat hij hem een dagje leende. Hij gaat voor een SV 1000 N (mooie fiets). Morgen saampies kijken en mogelijk gelijk meenemen. *O* *O*

goed begin van het weekend :P We zullen alleen niet meer zo veel rijden als vroeger gezien mijn gezinssituatie (wat ook nog steeds leuks is)....
 
Mijn "schaduw" gaat nr alle waarschijnlijk heropstappen. Vanaf de lente weer saampies Ik kon hem niet op een Zed krijgen ondanks dat hij hem een dagje leende. Hij gaat voor een SV 1000 N (mooie fiets). Morgen saampies kijken en mogelijk gelijk meenemen.
:o Oppassen met die SV 1000 !
Ik heb er ook ooit eens op proef gereden; het is een ontzettend saaie / slaapverwekkende motor. Laat je niet misleiden door het uiterlijk (ziet er inderdaad best wel leuk uit).
Hij valt echt zwaar tegen, is een wereld van verschil met de Z (de Z heeft een veel hogere pret faktor).
 
:o Oppassen met die SV 1000 !
Ik heb er ook ooit eens op proef gereden; het is een ontzettend saaie / slaapverwekkende motor. Laat je niet misleiden door het uiterlijk (ziet er inderdaad best wel leuk uit).
Hij valt echt zwaar tegen, is een wereld van verschil met de Z (de Z heeft een veel hogere pret faktor).

Uiterlijk blijft de Zed ten alle tijden *O*
 
:o Oppassen met die SV 1000 !
Ik heb er ook ooit eens op proef gereden; het is een ontzettend saaie / slaapverwekkende motor. Laat je niet misleiden door het uiterlijk (ziet er inderdaad best wel leuk uit).
Hij valt echt zwaar tegen, is een wereld van verschil met de Z (de Z heeft een veel hogere pret faktor).

Klop ik heb iik ff naar de SV gekeken en een proef rijd op gemaakt.....leuke fiets maar het blijft een twee cilinder en dat is wennen. meer power onderin maar minder in de hoge toeren.
Ik ben weer snel op de Zet gestapt :] :] :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan