De Z1000 is een Kawasaki en die lopen gewoon wat rauwer dan een Honda.
De koppeling gaat zeker niet zwaar, misschien wel zwaarder dan jouw CBR600 maar de koppeling van een Z1000 moet ook wel iets meer koppel en vermogen verwerken.
Knijp een in de koppeling van een Ducati dan voel je wel het verschil
De rem zou gewoon goed moeten zijn en twee vingers zouden zeker genoeg moeten zijn.
Denk dat de rem van jouw demo dan ook niet optimaal was.
Ook het in de bocht vallen komt mij niet bekent voor maar misschien dat jouw demo op Michelin Powers stond heb mij laten vertellen dat de 1000 daar wat nerveus van wordt.
Hij stuurt verder wel lekker licht al stuurt de Z750 nog beter maar dat zal wel aan de smallere achterband liggen.
Trillen doet hij inderdaad en is naar mijn mening het enige echte min puntje van de Z1000, al went het wel en valt het na een tijdje eigenlijk niet meer op.
Zadel smal?
Is een gewoon zadel zo als die ook op de ZX6 en ZX10 zit volgens mij en heb nog niemand gehoord die het te smal vond.
Maar ieder mens is uniek dus misschien ligt het aan je lichaams bouw
Heb wel eens last van een houten reet na een dag toeren maar heb nog geen motor gehad waar ik daar geen last van had.
Op hogere snel heden wordt de voorkant inderdaad erg ligt.
Denk dat dit zo wel met de vering (is wat aan de slappe kant) als aan de toch wel rechtop zit houding ligt.
De Z1000 is echt een top fiets en met een kleine investering in een andere uitlaat en PC wordt hij nog beter.
mooie analyse Crawl
ook voor het bijhouden van de begin post, moeten we er in houden