Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 23

Ik koop volgend jaar ......

  • geen andere motor

    Stemmen: 19 65,5%
  • de nieuwe z1000

    Stemmen: 1 3,4%
  • z750

    Stemmen: 1 3,4%
  • een ander type Kawasaki

    Stemmen: 3 10,3%
  • een Suzuzki

    Stemmen: 0 0,0%
  • een Honda

    Stemmen: 1 3,4%
  • een Yamaha

    Stemmen: 2 6,9%
  • iets Italiaans

    Stemmen: 2 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand ervaring met zijn Z op de testbank..
zo ja wat waren de resultaten.


Welkom,

er zijn er hier genoeg die graag hun uitdraaien posten. nog ff geduld vanavond zullen ze wel reageren.

mijn z1000 had er 126pk ahw.

Rooie z heeft een z750 waarvan ik weet dat ie op de 'bank'is geweest.
 
iemand ervaring met zijn Z op de testbank..
zo ja wat waren de resultaten.
dit was mijn Z750 met Laser Xtreme, verder geen aanpassingen

full
 
vraagje he
ik rij zelf een er6n

maar op de snelweg hebben jullie ook het gevoel dat je helm van je kop waait :X
als je rond de 140/50 rijd?
 
vraagje he
ik rij zelf een er6n

maar op de snelweg hebben jullie ook het gevoel dat je helm van je kop waait :X
als je rond de 140/50 rijd?
Beetje oefenen en dan redt je het prima rond 150 a 160.
Daarboven wordt het een beetje afzien. Boven 240 wordt het voor sommigen zelfs moeilijk om te slikken.
Blijf je iets langer boven de 240 rijden dan heb je 2 dagen lang last van stijve nekspieren.(en een andere spier, maar nu wordt het wel erg persoonlijk vindt je niet?) _O-
 
Ja dat sucks maar heb wel gehoord dat Biaggi voor kawa in de motoGP gaat rijden :? :? wel leuk als het zo is :9~ :9~
Het is nog niet zeker! Maar ALS het zo is, en hij wint niet, ligt het vast aan de fiets. 8-)
Maar ik wacht af. Hij kan tenslotte wel een bekkie rijden.... :} En iemand met een "killermentaliteit" kan elk team gebruiken. :Y
 
240 kan ie nog niet B|

zit nog een 25kw kit in tot feb
maar kan dit ook komen omdat ik een systeem helm heb?

dat ie meer wind vangt?
of mischien een tegroot hooft :o
 
Even topic vervuilen O-)

Zijn hier nog mensen met verstand van blikken :?
Wil een auto kopen om de winter door te komen en heb nu twee leuke wagens voor relatief weinig geld op het oog.
Een Toyota Corolla en een BMW 520i.
De BMW is uit 1992 maar ziet er op een klein deukje in het voorspatbord nog puntgaaf uit, de Toyota is dacht ik uit 1994 ook punt gaaf maar bijna €600,- duurderen dacht dat de verkoper zei dat het een "export" was wat dat ook mag inhouden.
Heb van horen zeggen dat het bijde top auto's zijn maar heb daar zelf dus totaal geen verstand van.
Iemand hier die er iets zinnigs over kan zeggen?
 
Even topic vervuilen O-)

Zijn hier nog mensen met verstand van blikken :?
Wil een auto kopen om de winter door te komen en heb nu twee leuke wagens voor relatief weinig geld op het oog.
Een Toyota Corolla en een BMW 520i.
De BMW is uit 1992 maar ziet er op een klein deukje in het voorspatbord nog puntgaaf uit, de Toyota is dacht ik uit 1994 ook punt gaaf maar bijna €600,- duurderen dacht dat de verkoper zei dat het een "export" was wat dat ook mag inhouden.
Heb van horen zeggen dat het bijde top auto's zijn maar heb daar zelf dus totaal geen verstand van.
Iemand hier die er iets zinnigs over kan zeggen?
iets zinnigs...wat is de cilinderinhoud van de corrola.Als dat een 1600 is tegenover een 2 liter van de bmw verdien je volgens mij die 600€ ongetwijfeld terug (en je rijd 2 jaar nieuwer)
just mijn 2 centen
 
iets zinnigs...wat is de cilinderinhoud van de corrola.Als dat een 1600 is tegenover een 2 liter van de bmw verdien je volgens mij die 600€ ongetwijfeld terug (en je rijd 2 jaar nieuwer)
just mijn 2 centen
Zit wat in maar ik rij misschien nog geen 3000km met de auto per jaar dus verbruik is voor mij niet zo heel belangrijk.
Betrouwbaarheid en onderhoud daar aan tegen vind ik wel weer belangrijk.
Ik geef zonder blikken en blozen €500,- uit voor een grote beurt aan mijn motor maar vind €50,- voor de auto eigenlijk al te veel.
Nou heb ik van horen zeggen dat de 6 cilinder 2liter van de BMW oer sterk en betrouwbaar is, maar dat heb ik van de corolla ook gehoord en wat is dan beter?
Geen idee trouwens wat de inhoud van de corolla is kan hem morgen pas bekijken want hij stond van het weekend bij de garage eigenaar thuis.
 
to Crawl
slechte auto's worden er niet meer gemaakt.
japanners en duitsers zijn altijd betrouwbaar.
Als je dan toch relatief weinig rijd met de auto zal ik voor de bmw gaan.
Heeft toch meer "class&style" dan de corolla,dat is dan ineens een burgerlijk autotje.
Maar ik vermoed dat de onderhoudskosten voor de bmw ook wel hoger zullen zijn
 
Zit wat in maar ik rij misschien nog geen 3000km met de auto per jaar dus verbruik is voor mij niet zo heel belangrijk.
Betrouwbaarheid en onderhoud daar aan tegen vind ik wel weer belangrijk.
Ik geef zonder blikken en blozen €500,- uit voor een grote beurt aan mijn motor maar vind €50,- voor de auto eigenlijk al te veel.
Nou heb ik van horen zeggen dat de 6 cilinder 2liter van de BMW oer sterk en betrouwbaar is, maar dat heb ik van de corolla ook gehoord en wat is dan beter?
Geen idee trouwens wat de inhoud van de corolla is kan hem morgen pas bekijken want hij stond van het weekend bij de garage eigenaar thuis.
de toyota's worden in de duitse bladen jaarlijks geroemd om hun betrouwbaarheid en lage onderhoudskosten...zeker de corrola en de starlet

tsja voor het oog de bmw...voor de portemoney de toyota....dat is mijn bescheiden mening ;)
 
Even topic vervuilen O-)

Zijn hier nog mensen met verstand van blikken :?
Wil een auto kopen om de winter door te komen en heb nu twee leuke wagens voor relatief weinig geld op het oog.
Een Toyota Corolla en een BMW 520i.
De BMW is uit 1992 maar ziet er op een klein deukje in het voorspatbord nog puntgaaf uit, de Toyota is dacht ik uit 1994 ook punt gaaf maar bijna €600,- duurderen dacht dat de verkoper zei dat het een "export" was wat dat ook mag inhouden.
Heb van horen zeggen dat het bijde top auto's zijn maar heb daar zelf dus totaal geen verstand van.
Iemand hier die er iets zinnigs over kan zeggen?

geen zin om alles dor te spitten dus mischien dubbel

carolla is een van de meest gestolen auto's :X :X :X juist omdat er zo weinig aan kapot gaat -O-
 
hallo,

ik heb valblokken van bikedesign besteld, nu merk ik bij het plaatsen van de rechter valblok dat deze niet past op men z750 uit 2006

er zit een randje aan het frame waar de bout inzinkt, de valblok is helemaal plat,

aan de linkerkant is dit geen probleem, daar heb je geen randje

op de foto zie ja wat ik bedoel:
dit zijn de blokken:
265179390_9ceb344cdb.jpg


en hier de bout en het frame met randje:
265179483_4eb475678b.jpg


heeft er iemand dit probleem al gehad?
was dit randje niet bij de pre 2006 modellen? want volgens de verpakking zijn de valblokken echt wel voor de z750/z1000
 
maar jullie hebben daar geen last van? :o
zie hier wat oefeningen die ik zelf al jaren doe

Versterkende oefeningen
Plaats een hand tegen de zijkant van je hoofd. Druk je hoofd tegen je hand,probeer het opzij te buigen, maar hou het met ja hand tegen. Hou die spanning 10 seconden vast.
Doe dit drie keer, en herhaal het aan de andere kant.
strength1.jpg

      

Plaats een hand tegen je voorhoofd. Druk je hoofd in je handen en blokkeer je hoofd weer met je handen Hou die spanning 10 seconden vast.
Doe dit drie keer, en herhaal het aan de andere kant.
strength2.jpg

      
Plaats een hand tegen de zijkant van je hoofd, en draai je hoofd tegen je hand aan alsof je over je schouder wilt kijken, maar hou je hoofd met je hand tegen. Hou die spanning 10 seconden vast.
Doe dit drie keer, en herhaal het aan de andere kant.
strength3.jpg


doe dit elke dag een minuut of 5 tot 10 en je nek wordt sterker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan