knutsel
MF veteraan
hij dacht waarschijnlijk dat zijn nog eens aardige mensen, ik zal mijzelf is netjes voorstellen.er werd gegroet voordat hij omkeerde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hij dacht waarschijnlijk dat zijn nog eens aardige mensen, ik zal mijzelf is netjes voorstellen.er werd gegroet voordat hij omkeerde.
En heeft ie jullie maar gelijk lid gemaak van de fanclub...hij dacht waarschijnlijk dat zijn nog eens aardige mensen, ik zal mijzelf is netjes voorstellen.
dat heeft ie niet eens gedaanhij dacht waarschijnlijk dat zijn nog eens aardige mensen, ik zal mijzelf is netjes voorstellen.
reken jij nog in biertjes????T zijn jou centen....zijn toch weer bijna 100 biertjes
na jullie art5 actie vondt ie jullie waarschijnlijk ineens minder aardig.dat heeft ie niet eens gedaan
T zijn jou centen....zijn toch weer bijna 100 biertjes
Kijk je dan wel in je spiegel?Maarja,het is gebeurd,zonde van het geld maar de volgende keer (in zo'n zelfde situatie)zou ik het weer doen
Zou ook aan de eind overbrenging van de Honda kunnen liggen of misschien issie niet meer standaard en heeft hij wat meer Pk's dan jij.Zeg,
Kan het dat ik een CBR600FSport niet kan bijhouden bij het optrekken... ? Topsnelheid begrijp ik maar dacht dat ik sneller zou wegkomen maar is blijkbaar toch niet zo... Kan natuurlijk ook aan de chauffeur liggen he.
Specs van de honda:
Max Power
110.2 hp 81KW @ 12500 rpm
Max Torque
6.6 kg-m 65 Nm @ 10500 rpm
1- Schakelen als een motor stilstaat gaat bijna altijd minder soepel dan wanneer je rijdt, daarom wordt je bij lessen ook altijd geleerd om terug te schakelen voor dat je stopt.Goeiedag allemaal,
ik overweeg over te stappen van mijn SV650S naar een Z1000. Nou heb ik er één gezien alleen zit ik nog met 2 vraagjes waar de verkoper mij geen antwoord op kon geven.
1- Ik kreeg de motor een keer moeilijk in de 1ste versnelling toen die nog koud was. Stond toen voor het stoplicht en schakeld stilstaand van 2 naar 1. Komt dit vaker voor?
2- Het viel mij op dat de voorvork maar op 1 poot instelbaar is. Is dit standaard bij een Z1000 uit 2003? Een foto ter verduidelijking:
[afbeelding]
Bedankt voor de reacties!
onder de rivieren.
1- Schakelen als een motor stilstaat gaat bijna altijd minder soepel dan wanneer je rijdt, daarom wordt je bij lessen ook altijd geleerd om terug te schakelen voor dat je stopt.
Maar het gebeurd mij ook wel eens dat ik het vergeet en en dan is het soms inderdaad lastig, een beetje gas en de koppeling iets oplaten komen terwijl je druk houd op de schakelpedaal wil wel eens helpen om hem soepeltjes toch terug in de juiste versnelling te krijgen.
En een koude motor met dus nog dikke olie helpt ook al niet.
Verder zou schakelen geen problemen mogen opleveren.
2- Klopt is standaard
Ik dacht dat je op de rechter poot de uitgaande demping en veervoorspanning en op de linker poot deingaande dempingen de veervoorspanning kan verstellen maar bind me hier niet op vast want ik heb een aangepaste voorvork en kan het dus niet controleren.
Graag gedaan
Gelukkig maar dat ik me er niet aan vast gebonden heb
veervoorspanning is in elk geval bij elke poot afzonderlijk in te stellen.Dus alleen de rechterpoot is te verstellen of verstel je met die ene rechter stelschroef de uitgaande demping en veervoorspanning van beide poten?
veervoorspanning is in elk geval bij elke poot afzonderlijk in te stellen.
Maar verwacht geen wonderen want de vering is, vind ik, de enige zwakke plek van de Z1000.
Als je echter een nog een paar honderd euro overhebt voor een veringsmodificatie dan heb je er een hele goeie motor aan.