Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Good morning ..

This morning is was my turn to join the club who had a accident..
Result= broken brake handle some small scratches on the right plastic (where the knipperlicht is) some small scratches on the engine block.
Did some relaxed lane splitting when I car decided to change lane.. I hit the car with my left shoulder and then fell to the right. I hit his side mirror and door with my shoulder and the only I damage I could see on the car was the side mirror. The speed was around 5km/H at the impact. So the damage on the bike is only like the bike stood still and fell..

So now I have to get a new brake handle,, anyone who has one extra?

Zweed

Laatst bewerkt:
Good morning ..

Result= broken brake handle some small scratches on the right plastic (where the knipperlicht is) some small scratches on the engine block.
Did some relaxed lane splitting when I car decided to change lane.. I hit the car with my left shoulder and then fell to the right. I hit his side mirror and door with my shoulder and the only I damage I could see on the car was the side mirror. The speed was around 5km/H at the impact. So the damage on the bike is only like the bike stood still and fell..

Zweed

-O- balen man! zelf geen letsel zo te horen...?

die Z wordt wel weer de oude :)

Good morning ..

Zweed
-O- -O- Dat is niet zo mooi Zweed....mijne waren allebij krom dus ik heb een heel nieuw setje ;)

Heb je zelf niks?

Good morning ..

Zweed
-O- -O- Dat is niet zo mooi Zweed....mijne waren allebij krom dus ik heb een heel nieuw setje ;)

Heb je zelf niks?

-O- balen man! zelf geen letsel zo te horen...?

die Z wordt wel weer de oude :)

Just feel a bit brused on my shoulders but for the rest noting..Luckely..

Good morning ..

Zweed
Dat in minder '(
Maar zo als al eerder gezegd, gelukkig heb je zelf [edit] bijna [/edit]niks.
Ik heb nog wel een remhandel liggen maar die is helaas ook beschadigd :/

Laatst bewerkt:
Dat in minder '(
Maar zo als al eerder gezegd, gelukkig heb je [edit] bijna [/edit]zelf niks.
Ik heb nog wel een remhandel liggen maar die is helaas ook beschadigd :/

Will go to motoport tomorrow to see if the have any brake handle in the store,,
No I have more pain in may shoulder after one day sitting in front of the computer and typing so this is nothing :) ..
Will see who will be the guilty one for the accident but it will probably be me because I did lane splitting.. But the man in the car was a nice man, we went to his office had some cooffee and called the insurace company and filled in all papers.. I also have to say that I got a lot of help from other people in the car,, two guys went directly out of their car and help me to get up the bike and made sure I was ok..

Will go to motoport tomorrow to see if the have any brake handle in the store,,
No I have more pain in may shoulder after one day sitting in front of the computer and typing so this is nothing :) ..
Will see who will be the guilty one for the accident but it will probably be me because I did lane splitting.. But the man in the car was a nice man, we went to his office had some cooffee and called the insurace company and filled in all papers.. I also have to say that I got a lot of help from other people in the car,, two guys went directly out of their car and help me to get up the bike and made sure I was ok..

Ook jij beterschap, balen van het Z-etje maar dat komt wel weer goed, heb je wel gelijk de kans om er wat aftermarket "zooi" op te zetten.

Good morning ..

Zweed

:( balen zweed gelukkig niet ernstig '(

ik heb het orginele rem handel nog liggen als je gelegenheid hebt kom je maar langs dan kan je in ieder geval morgen al weer rijden als deze past op jouw 2007 model.

:)

Iedereen een goed weekend gehad ondanks de ongeplande kosten welke bij een aantal zijn opgebracht.

heb ik geluk gehad dat het geitje jarig was en ik met de hele familie bij de apenheul zat. })

:( balen zweed gelukkig niet ernstig '(

ik heb het orginele rem handel nog liggen als je gelegenheid hebt kom je maar langs dan kan je in ieder geval morgen al weer rijden als deze past op jouw 2007 model.

:)

That would be great.. what time are you home after work ? maybe I can drop by after work today.. ?

Goede middag :W

Nou tot zo ver hard aan het werk :(
Nog geen uur bezig en het schiet me in me rug, ik kan geen kant meer op |(

Sterkte Crawl ;)

Good morning ..

Zweed

Dit is balen Zweed '(
Maar gelukkig reed je langzaam en valt de schade mee en het letsel valt ook mee.

Zo te lezen is het probleem van je remhandel ook zo goed als opgelost *O*

Volgende keer als je weer eens iets na lange tijd van je laat horen kom dan wel moet goed nieuws ;) :P

Laatst bewerkt:
Hoe stel ik dan de vering van de linkerpoot in? Aangezien er alleen op de rechterpoot een stelmogelijkheid zit :/

linkerpoot is niet qua demping in te stellen.

Veervoorspanning is aantal ringen tellen die je ziet ff checken met schuifmaat.

Tip laat er hyperpro veren inzetten met wat dikkere olie.

je hebt een sms, ik kan om ongeveer 17.30 thuis zijn

:} :} :} :} :} :}

Goede middag :W

Nou tot zo ver hard aan het werk :(
Nog geen uur bezig en het schiet me in me rug, ik kan geen kant meer op |(

Sterkte Crawl ;)

Good morning ..

Zweed

Dit is balen Zweed '(
Maar gelukkig reed je langzaam en valt de schade mee en het letsel valt ook mee.

Zo te lezen is het probleem van je remhandel ook zo goed als opgelost *O*

Volgende keer als je weer eens iets na lange tijd van je laat horen kom dan wel moet goed nieuws ;) :P
'

I promise just been busy with the house and looking for a new job.. :)

Good morning ..

Zweed
Gelukkig valt het mee Zweed :Y Rem hendel er op en :] maar weer :P

Laatst bewerkt:
Iedereen een goed weekend gehad ondanks de ongeplande kosten welke bij een aantal zijn opgebracht.

heb ik geluk gehad dat het geitje jarig was en ik met de hele familie bij de apenheul zat. })
Dat ze je niet gehouwe hebben daar :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan