Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z CREW heb jij ook een ander speciaal relais erop moeten zetten. ivm ledjes????

sorry voor het'wat laat reageren'maar euh nee ik heb geen andere relais moeten steken,die weerstandjes die er bij mij opstaan zaten er ook gewoon bij..ik geloof trouwes dat het origineele z-achterlicht ook ledjes zijn..


grtz
 
Hooi, Laaglandzetters :z


Ik ben er weer even met een belangrijke mededeling: Ik heb mijn MF-sticker weer gevonden! *O*

Waar zal ik hem dan nu eens plakken?
 
Iedereen ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZlaapt al, maar ik zal nog net even voor de nacht mijn vorige week op de SwissMoto-beurs aangeschafte DAYTONA-laarzen showen :Y

Ik had vorig jaar al een paar IXS laarzen gekocht maar vind ze een beetje "slap". Voor het sportievere berggebruik dus.... Nu maar eens een paar goeie gekocht. Daytona is o.a. toch wel t beste wat er te koop is als ik alle tests moet geloven.... Kost wat, maar heb je wat. (Hoop ik). En ze zijn ook nog waterdicht *O* Niet een race-laarz maar gewoon van alle markten thuis zeg maar ;)

full


Tchuus :W
 
Iedereen ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZlaapt al, maar ik zal nog net even voor de nacht mijn vorige week op de SwissMoto-beurs aangeschafte DAYTONA-laarzen showen :Y

Ik had vorig jaar al een paar IXS laarzen gekocht maar vind ze een beetje "slap". Voor het sportievere berggebruik dus.... Nu maar eens een paar goeie gekocht. Daytona is o.a. toch wel t beste wat er te koop is als ik alle tests moet geloven.... Kost wat, maar heb je wat. (Hoop ik). En ze zijn ook nog waterdicht *O* Niet een race-laarz maar gewoon van alle markten thuis zeg maar ;)

[afbeelding]

Tchuus :W
laarzen zien er goed uit.
is het daar in het zwitserse nog goedkoper als hier?
anders misschien tijdens de zwitsalmeet ff winkelen.
 
:( :( kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet. :( :(
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...

Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!
 
:( :( kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet. :( :(
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...

Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!
Daar ben je lekker mee |(
 
Iedereen ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZlaapt al, maar ik zal nog net even voor de nacht mijn vorige week op de SwissMoto-beurs aangeschafte DAYTONA-laarzen showen :Y

Ik had vorig jaar al een paar IXS laarzen gekocht maar vind ze een beetje "slap". Voor het sportievere berggebruik dus.... Nu maar eens een paar goeie gekocht. Daytona is o.a. toch wel t beste wat er te koop is als ik alle tests moet geloven.... Kost wat, maar heb je wat. (Hoop ik). En ze zijn ook nog waterdicht *O* Niet een race-laarz maar gewoon van alle markten thuis zeg maar ;)

[afbeelding]

Tchuus :W

Nice boots :Y
 
Iedereen ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZlaapt al, maar ik zal nog net even voor de nacht mijn vorige week op de SwissMoto-beurs aangeschafte DAYTONA-laarzen showen :Y

Ik had vorig jaar al een paar IXS laarzen gekocht maar vind ze een beetje "slap". Voor het sportievere berggebruik dus.... Nu maar eens een paar goeie gekocht. Daytona is o.a. toch wel t beste wat er te koop is als ik alle tests moet geloven.... Kost wat, maar heb je wat. (Hoop ik). En ze zijn ook nog waterdicht *O* Niet een race-laarz maar gewoon van alle markten thuis zeg maar ;)

[afbeelding]

Tchuus :W


Nice boots en reflecteren ook goed.

Stikkertje plaats:
- kenteken was geen optie lees ik net
- Helm
- Alu plaatje onder/naast kenteken fabriceren
- Achterbrug
 
:( :( kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet. :( :(
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...

Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!
g@#*#*@
:( :(
 
:( :( kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet. :( :(
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...

Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!


:( En dader onbekend natuurlijk :r
 
Iedereen ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZlaapt al, maar ik zal nog net even voor de nacht mijn vorige week op de SwissMoto-beurs aangeschafte DAYTONA-laarzen showen :Y

Ik had vorig jaar al een paar IXS laarzen gekocht maar vind ze een beetje "slap". Voor het sportievere berggebruik dus.... Nu maar eens een paar goeie gekocht. Daytona is o.a. toch wel t beste wat er te koop is als ik alle tests moet geloven.... Kost wat, maar heb je wat. (Hoop ik). En ze zijn ook nog waterdicht *O* Niet een race-laarz maar gewoon van alle markten thuis zeg maar ;)

[afbeelding]

Tchuus :W
Nice :}
Ik ben ook aan nieuwe toe heb nu "waterdichte" laarzen van SIDI nou ja "waterdicht"?
De eertste 2 weken wel maar daarna dus niet meer, maar goed heb ze bijna versleten dus wil van de zomer ook eens gaan kijken voor echte waterdichte laarzen.
 
:( :( kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet. :( :(
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...

Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!
Ik voel met je mee, weet hoe het voelt als ze je auto slopen dus kan me voorstellen dat dit je nog eens 10x zo kwaad maakt.
De eikels :( :( :(
 
Heb het Zetje gisteren ook maar weer 'ns uitgelaten. :] :]
Met die stevige wind kreeg je wel het ultieme naked-bike gevoel.
Op sommige plaatsen trouwens toch wel een erg heftige wind van opzij; was wat minder! :o

Bespeurde in het bochtenwerk, dat het voorbandje op aan het raken is.
Vorig jaar alleen de achterband vervangen (BT-021).
Zetje moet toch weg voor z'n 24k beurt.
O-) Ik heb gisteren het ultieme naked bike gevoel ook gehad. Er ligt hier in de buurt een tunnel en daarin bleek het heel makkelijk te zijn om de 240 te halen.... Kreeg alleen het idee dat mijn rugtas dat niet zo leuk vind.
Na de tunnel met iets van 180 a 190 door blijven toeren en staat er aan de andere kant van de snelweg een politiebusje met zwaailicht aan.. Had zo te zien net een hardrijder te pakken. })
Maar het was weer eens lekker om het Zetje de sporen te kunnen geven. :] :9~
 
tja met 75 cc meer.
het is net als met die ducati's.
als je cillinders minder hebt mag de inhoud van het blok omhoog. :r
in mijn ogen is dit geen eerlijke competitie, ondanksdat beetje extra gewicht dat ze mee moeten nemen.
600cc is 600cc en geen 675cc of als bij de superbikes 1200cc.
wil je mee doen dan zal je een motor volgens die specificaties moeten maken.
Ik kan me nog goed herinneren dat er een storm van protest losbarstte toen Kwa met de 636 op de markt kwam. Welke test je ook las, overal werd er geklaagd over "die groene valsspelers". En dat terwijl ze met de 636 niet eens meededen aan wedstrijden want daar hadden ze de 600 voor ontwikkeld.

Ik ben dat gezeik over aantallen cilinders met bijbehorende inhoud een beetje zat. Als een merk zo trots is op zijn goede motorblok, dan moeten ze het ook gewoon redden met dezelfde cilinderinhoud. Of in een aparte klasse gaan racen. Maar niet gaan janken als ze het met 600 of 1000 cc niet redden.
Van mij mogen ze met onmiddelijke ingang een 2-cilinderklasse en een 4-cilinderklasse in het leven roepen. En Triumph en Laverda mogen hun eigen 3-cilinderklasse stichten.

Ben ik tenminste ook niet meer verplicht naar die tractor-geluiden te luisteren als ik naar mijn favoriete 4-cilinders kijk en luister.

Zo, ik heb gezegd en getypt.

Goedemorgen trouwens. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan