Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr 40

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( :( kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet. :( :(
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...

Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!
Godver.....ik weet hoe je je dan voelt. En geen briefje erbij zeker he....
Verzekerd?
 
Weet niet of ik daar nog wel wat af wil laten stellen *D

Z1400 op testbank bij Ritzen
Hier een foto dat hij in actie tijdens een dragrace. :9

Iep133x-35.jpg
 
Ik kan me nog goed herinneren dat er een storm van protest losbarstte toen Kwa met de 636 op de markt kwam. Welke test je ook las, overal werd er geklaagd over "die groene valsspelers". En dat terwijl ze met de 636 niet eens meededen aan wedstrijden want daar hadden ze de 600 voor ontwikkeld.

Ik ben dat gezeik over aantallen cilinders met bijbehorende inhoud een beetje zat. Als een merk zo trots is op zijn goede motorblok, dan moeten ze het ook gewoon redden met dezelfde cilinderinhoud. Of in een aparte klasse gaan racen. Maar niet gaan janken als ze het met 600 of 1000 cc niet redden.
Van mij mogen ze met onmiddelijke ingang een 2-cilinderklasse en een 4-cilinderklasse in het leven roepen. En Triumph en Laverda mogen hun eigen 3-cilinderklasse stichten.

Ben ik tenminste ook niet meer verplicht naar die tractor-geluiden te luisteren als ik naar mijn favoriete 4-cilinders kijk en luister.

Zo, ik heb gezegd en getypt.

Goedemorgen trouwens. :+

:^
Daarbij is de 9R altijd vergeleken met de R1 en de GSX1000 die 100cc (10%) meer inhoud hadden en daar klaagde niemand over!
 
Nice :}
Ik ben ook aan nieuwe toe heb nu "waterdichte" laarzen van SIDI nou ja "waterdicht"?
De eertste 2 weken wel maar daarna dus niet meer, maar goed heb ze bijna versleten dus wil van de zomer ook eens gaan kijken voor echte waterdichte laarzen.
Ik heb de laatste versie van SIDI met Goretex. Echt waterdicht dus.

Op het Goretex membraan heb je iets van levenslange garantie. (bij normaal gebruik en bijbehorende normale slijtage).
En ook is het voetgedeelte iets breder dan bij de oude versie. Zit bij mij net iets beter.
 
:^
Daarbij is de 9R altijd vergeleken met de R1 en de GSX1000 die 100cc (10%) meer inhoud hadden en daar klaagde niemand over!
Ik weet het. Ik heb daar nog eens een brief over gestuurd naar de Moto73 (die geplaatst is!). Maar ja, dat verschil schijnt niet interessant te zijn.
 
Ik heb de laatste versie van SIDI met Goretex. Echt waterdicht dus.

Op het Goretex membraan heb je iets van levenslange garantie. (bij normaal gebruik en bijbehorende normale slijtage).
En ook is het voetgedeelte iets breder dan bij de oude versie. Zit bij mij net iets beter.
Thanks, zal ik ook eens naar kijken.
 
:( :( kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet. :( :(
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...

Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!

Naaaaaa dat is lekker dan. :(

Toch maar een alarm met 220volt erop?
 
Ik kan me nog goed herinneren dat er een storm van protest losbarstte toen Kwa met de 636 op de markt kwam. Welke test je ook las, overal werd er geklaagd over "die groene valsspelers". En dat terwijl ze met de 636 niet eens meededen aan wedstrijden want daar hadden ze de 600 voor ontwikkeld.

Ik ben dat gezeik over aantallen cilinders met bijbehorende inhoud een beetje zat. Als een merk zo trots is op zijn goede motorblok, dan moeten ze het ook gewoon redden met dezelfde cilinderinhoud. Of in een aparte klasse gaan racen. Maar niet gaan janken als ze het met 600 of 1000 cc niet redden.
Van mij mogen ze met onmiddelijke ingang een 2-cilinderklasse en een 4-cilinderklasse in het leven roepen. En Triumph en Laverda mogen hun eigen 3-cilinderklasse stichten.

Ben ik tenminste ook niet meer verplicht naar die tractor-geluiden te luisteren als ik naar mijn favoriete 4-cilinders kijk en luister.

Zo, ik heb gezegd en getypt.

Goedemorgen trouwens. :+

mooier gezegt als dat ik het kan. :} :}
 
Het probleem zit hem niet in de cilinderinhoud. Ducati kan met zijn desmodromische klepbediening meer toeren draaien dan de andere en deze mogen dit niet gebruiken aangezien ducati er een patent op heeft.Zelfs al zouden ze het mogen gebruiken dan zou het nog een paar jaar duren voor ze het op punt krijgen.
De andere teams moeten dus gewoon zorgen dat ze meer toeren kunnen draaien en de achterstand is terug in orde.
Eigenlijk zijn op dit moment de yamaha's de beste motoren in de superbikes.Moesten ze nu hun banden niet elke keer aan gort rijden dan zou Ducati het niet zo makkelijk hebben.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem zit hem niet in de cilinderinhoud. Ducati kan met zijn desmodromische klepbediening meer toeren draaien dan de andere en deze mogen dit niet gebruiken aangezien ducati er een patent op heeft.Zelfs al zouden ze het mogen gebruiken dan zou het nog een paar jaar duren voor ze het op punt krijgen.
De andere teams moeten dus gewoon zorgen dat ze meer toeren kunnen draaien en de achterstand is terug in orde.
Eigenlijk zijn op dit moment de yamaha's de beste motoren in de superbikes.Moesten ze nu hun banden niet elke keer aan gort rijden dan zou Ducati het niet zo makkelijk hebben.
dan kunnen ze ook terug naar de 1000cc.
want waarom hebben ze dan die 1200cc nodig?

ik heb me er nooit zo in verdiept, dus misschien denk ik wel te makkelijk.
 
Hooi, Laaglandzetters :z


Ik ben er weer even met een belangrijke mededeling: Ik heb mijn MF-sticker weer gevonden! *O*

Waar zal ik hem dan nu eens plakken?
Op je vizier? :+
:( :( kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet. :( :(
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...

Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!
full


De naam van de Kawa coureur zegt het al he....."Walker". Hij doet dit jaar ook mee aan de vierdaagse van Nijmegen. Als begeleider.
full
full
full
full
full

O-) Ik heb gisteren het ultieme naked bike gevoel ook gehad. Er ligt hier in de buurt een tunnel en daarin bleek het heel makkelijk te zijn om de 240 te halen.... Kreeg alleen het idee dat mijn rugtas dat niet zo leuk vind.
Na de tunnel met iets van 180 a 190 door blijven toeren en staat er aan de andere kant van de snelweg een politiebusje met zwaailicht aan.. Had zo te zien net een hardrijder te pakken. })
Maar het was weer eens lekker om het Zetje de sporen te kunnen geven. :] :9~~
Mazzelaar!! :Y
 
Dit onderwerp is meer dan 14 dagen oud, het reageerveld is daarom verborgen. !!!! ER KAN NIET MEER GEREAGEERD WORDEN


dat is het probleem met het foto topic :?
 
Laatst bewerkt:
Dit onderwerp is meer dan 14 dagen oud, het reageerveld is daarom verborgen. !!!! ER KAN NIET MEER GEREAGEERD WORDEN


dat is het probleem met het foto topic :?
heb net toch een bericht kunnen plaatsen,heb je wel het goeie topic dan :? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan