Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Godver.....ik weet hoe je je dan voelt. En geen briefje erbij zeker he....kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet.
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...
Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!
Hier een foto dat hij in actie tijdens een dragrace.
Ik kan me nog goed herinneren dat er een storm van protest losbarstte toen Kwa met de 636 op de markt kwam. Welke test je ook las, overal werd er geklaagd over "die groene valsspelers". En dat terwijl ze met de 636 niet eens meededen aan wedstrijden want daar hadden ze de 600 voor ontwikkeld.
Ik ben dat gezeik over aantallen cilinders met bijbehorende inhoud een beetje zat. Als een merk zo trots is op zijn goede motorblok, dan moeten ze het ook gewoon redden met dezelfde cilinderinhoud. Of in een aparte klasse gaan racen. Maar niet gaan janken als ze het met 600 of 1000 cc niet redden.
Van mij mogen ze met onmiddelijke ingang een 2-cilinderklasse en een 4-cilinderklasse in het leven roepen. En Triumph en Laverda mogen hun eigen 3-cilinderklasse stichten.
Ben ik tenminste ook niet meer verplicht naar die tractor-geluiden te luisteren als ik naar mijn favoriete 4-cilinders kijk en luister.
Zo, ik heb gezegd en getypt.
Goedemorgen trouwens.
Ik heb de laatste versie van SIDI met Goretex. Echt waterdicht dus.Nice
Ik ben ook aan nieuwe toe heb nu "waterdichte" laarzen van SIDI nou ja "waterdicht"?
De eertste 2 weken wel maar daarna dus niet meer, maar goed heb ze bijna versleten dus wil van de zomer ook eens gaan kijken voor echte waterdichte laarzen.
Ik weet het. Ik heb daar nog eens een brief over gestuurd naar de Moto73 (die geplaatst is!). Maar ja, dat verschil schijnt niet interessant te zijn.
Daarbij is de 9R altijd vergeleken met de R1 en de GSX1000 die 100cc (10%) meer inhoud hadden en daar klaagde niemand over!
Thanks, zal ik ook eens naar kijken.Ik heb de laatste versie van SIDI met Goretex. Echt waterdicht dus.
Op het Goretex membraan heb je iets van levenslange garantie. (bij normaal gebruik en bijbehorende normale slijtage).
En ook is het voetgedeelte iets breder dan bij de oude versie. Zit bij mij net iets beter.
kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet.
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...
Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!
Ik kan me nog goed herinneren dat er een storm van protest losbarstte toen Kwa met de 636 op de markt kwam. Welke test je ook las, overal werd er geklaagd over "die groene valsspelers". En dat terwijl ze met de 636 niet eens meededen aan wedstrijden want daar hadden ze de 600 voor ontwikkeld.
Ik ben dat gezeik over aantallen cilinders met bijbehorende inhoud een beetje zat. Als een merk zo trots is op zijn goede motorblok, dan moeten ze het ook gewoon redden met dezelfde cilinderinhoud. Of in een aparte klasse gaan racen. Maar niet gaan janken als ze het met 600 of 1000 cc niet redden.
Van mij mogen ze met onmiddelijke ingang een 2-cilinderklasse en een 4-cilinderklasse in het leven roepen. En Triumph en Laverda mogen hun eigen 3-cilinderklasse stichten.
Ben ik tenminste ook niet meer verplicht naar die tractor-geluiden te luisteren als ik naar mijn favoriete 4-cilinders kijk en luister.
Zo, ik heb gezegd en getypt.
Goedemorgen trouwens.
Arrow heeft ook een volledig systeemZover ik weet zijn er alleen van Akrapovic full-systems voor de Z750
dan kunnen ze ook terug naar de 1000cc.Het probleem zit hem niet in de cilinderinhoud. Ducati kan met zijn desmodromische klepbediening meer toeren draaien dan de andere en deze mogen dit niet gebruiken aangezien ducati er een patent op heeft.Zelfs al zouden ze het mogen gebruiken dan zou het nog een paar jaar duren voor ze het op punt krijgen.
De andere teams moeten dus gewoon zorgen dat ze meer toeren kunnen draaien en de achterstand is terug in orde.
Eigenlijk zijn op dit moment de yamaha's de beste motoren in de superbikes.Moesten ze nu hun banden niet elke keer aan gort rijden dan zou Ducati het niet zo makkelijk hebben.
Op je vizier?Hooi, Laaglandzetters
Ik ben er weer even met een belangrijke mededeling: Ik heb mijn MF-sticker weer gevonden!
Waar zal ik hem dan nu eens plakken?
kom ik net in de garage, blijkt dat er iemand met zijn poten aan mijn motor heeft gezeten.
Duidelijke sporen dat hij op zijn zij gelegen heeft, en daarna weer overeind is gezet.
Spiegel, stuureinde, uitlaat en koppelingsdeksel beschadigd. Lekker is dat...
Maar goed, toch nog even kunnen hanken.
De achterkant is nu een stuk plasticlozer! Lang leve de nieuwe kentekenplaathouder en blinkers!
Nu voor nog even aanpakken!
De naam van de Kawa coureur zegt het al he....."Walker". Hij doet dit jaar ook mee aan de vierdaagse van Nijmegen. Als begeleider.
Mazzelaar!!Ik heb gisteren het ultieme naked bike gevoel ook gehad. Er ligt hier in de buurt een tunnel en daarin bleek het heel makkelijk te zijn om de 240 te halen.... Kreeg alleen het idee dat mijn rugtas dat niet zo leuk vind.
Na de tunnel met iets van 180 a 190 door blijven toeren en staat er aan de andere kant van de snelweg een politiebusje met zwaailicht aan.. Had zo te zien net een hardrijder te pakken.
Maar het was weer eens lekker om het Zetje de sporen te kunnen geven. ~
heb net toch een bericht kunnen plaatsen,heb je wel het goeie topic danDit onderwerp is meer dan 14 dagen oud, het reageerveld is daarom verborgen. !!!! ER KAN NIET MEER GEREAGEERD WORDEN
dat is het probleem met het foto topic
Je moet gewoon oma een rotschop gevenDit onderwerp is meer dan 14 dagen oud, het reageerveld is daarom verborgen. !!!! ER KAN NIET MEER GEREAGEERD WORDEN
dat is het probleem met het foto topic