Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr. 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="straycat"]heeft een ander pagina instelling dan knutsel waarschijnlijk :+ ;)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Leuk, weer een nieuw deeltje!
Stray je hebt antwoord!

Enne mag ik ook in de SP?
full

En die knippers worden woensdag vervangen voor kleinere!!
 
Damn, dat gaat weer hard...

[me="Duckman"]heeft een nieuwe baan en heeft geen tijd meer om overdag op MF te zitten B|[/me]
 
@ ALL,

BELANGRIJKE MEDEDELING MBT HET 5 JAAR NEW Z FEEST.........


Dit bericht kreeg ik vanavond binnen, dus vers van de pers:




Hallo Ron,

Met de flyer heb ik even gewacht tot ik de vergunning van de gemeente binnen heb gekregen.

Alleen zit daar nu het probleem, want ik heb vandaag te horen gekregen dat er geen vergunning wordt afgegeven om deze dag te organiseren!!


Wat nu te doen?

Er zijn natuurlijk al heel wat liefhebbers die zich hierop verheugd hebben en ik heb al diverse afspraken gemaakt met o.a. fotograaf, frietkraam, leveranciers e d.

Vanmiddag dus maar meteen gebrainstormd met diverse medewerkers en vrijwilligers.

Het volgende hebben wij bedacht om toch iedereen een te gek weekeinde te bezorgen 24 en 25 mei!

Individuele toertocht van 220 km voor de zaterdag blijft ongewijzigd.

Heb ook nog navraag gedaan bij camping “in den hof”, die overigens telefonisch en via mail normaal bereikbaar is, maar deze heeft nog geen reserveringen binnen.

Graag ook even duidelijk vermelden dat de deelnemers aan de toertocht van zaterdag 24 mei zich ook bij ons dienen aan te melden i.v.m. de routebeschrijvingen

die wij voor iedereen klaarleggen. Dit kan via info@motorendesign.nl of 045-5644889

Voor zondag 25 mei willen wij ‘s morgens bij elkaar komen bij ons op de zaak, tussen 9:00 en 11:00 uur kunnen kawa liefhebbers onder het genot van koffie en cake

Onze zaak en een aantal showmotoren bezichtigen. Daarna kan men deelnemen aan een toertocht via het Limburgse land richting Belgische grens.
om vervolgens door te rijden via superstuurweggetjes naar het circuit van Spa-Francorchamps waar op deze Zondag een Kawasaki-dag wordt georganiseerd.

Rond het middag-uur willen wij foto's maken op de parking van het circuit en dan zoveel mogelijk oude en nieuwe z modellen tegelijk op de foto zetten.

Nadat men rondgekeken heeft op het circuit, kan de toertocht vervolgd worden door de Duitse Eifel om dan tussen 16:00 en 18:00 weer te verzamelen bij

camping “in den hof” te Heerlen.

Ik ga proberen zo snel mogelijk een nieuwe flyer te maken die je dan kunt doorsturen aan alle zetters om er toch een heel spectaculair weekend van te maken.

O..Ja...ook voor zondag 25 mei willen wij iedereen van te voren laten inschrijven om zo een beeld te krijgen van hoeveel deelnemers aan de toertocht er zijn.

Laat mij zo snel mogelijk weten of je hier nog iets aan toe wilt voegen,
alvast bedankt

Marcel



2 boyriven, neem dit ff over voor het belgische forum, bvd.
 
Laatst bewerkt:
@ ALL,

BELANGRIJKE MEDEDELING MBT HET 5 JAAR NEW Z FEEST.........


Dit bericht kreeg ik vanavond binnen, dus vers van de pers:




Hallo Ron,

Met de flyer heb ik even gewacht tot ik de vergunning van de gemeente binnen heb gekregen.

Alleen zit daar nu het probleem, want ik heb vandaag te horen gekregen dat er geen vergunning wordt afgegeven om deze dag te organiseren!!


Wat nu te doen?

Er zijn natuurlijk al heel wat liefhebbers die zich hierop verheugd hebben en ik heb al diverse afspraken gemaakt met o.a. fotograaf, frietkraam, leveranciers e d.

Vanmiddag dus maar meteen gebrainstormd met diverse medewerkers en vrijwilligers.

Het volgende hebben wij bedacht om toch iedereen een te gek weekeinde te bezorgen 24 en 25 mei!

Individuele toertocht van 220 km voor de zaterdag blijft ongewijzigd.

Heb ook nog navraag gedaan bij camping “in den hof”, die overigens telefonisch en via mail normaal bereikbaar is, maar deze heeft nog geen reserveringen binnen.

Graag ook even duidelijk vermelden dat de deelnemers aan de toertocht van zaterdag 24 mei zich ook bij ons dienen aan te melden i.v.m. de routebeschrijvingen

die wij voor iedereen klaarleggen. Dit kan via info@motorendesign.nl of 045-5644889

Voor zondag 25 mei willen wij ‘s morgens bij elkaar komen bij ons op de zaak, tussen 9:00 en 11:00 uur kunnen kawa liefhebbers onder het genot van koffie en cake

Onze zaak en een aantal showmotoren bezichtigen. Daarna kan men deelnemen aan een toertocht via het Limburgse land richting Belgische grens.
om vervolgens door te rijden via superstuurweggetjes naar het circuit van Spa-Francorchamps waar op deze Zondag een Kawasaki-dag wordt georganiseerd.

Rond het middag-uur willen wij foto's maken op de parking van het circuit en dan zoveel mogelijk oude en nieuwe z modellen tegelijk op de foto zetten.

Nadat men rondgekeken heeft op het circuit, kan de toertocht vervolgd worden door de Duitse Eifel om dan tussen 16:00 en 18:00 weer te verzamelen bij

camping “in den hof” te Heerlen.

Ik ga proberen zo snel mogelijk een nieuwe flyer te maken die je dan kunt doorsturen aan alle zetters om er toch een heel spectaculair weekend van te maken.

O..Ja...ook voor zondag 25 mei willen wij iedereen van te voren laten inschrijven om zo een beeld te krijgen van hoeveel deelnemers aan de toertocht er zijn.

Laat mij zo snel mogelijk weten of je hier nog iets aan toe wilt voegen,
alvast bedankt

Marcel



2 boyriven, neem dit ff over voor het belgische forum, bvd.
balendat het originele idee geen doorgang kan vinden.
maar hulde dat er zo snel een alternatief bedacht is. :}
 
wat betreft meeting

is er al een overzicht wie alleen op zaterdag/zondag of beide dagen gaan?

mijn bedoeling was om alleen zaterdag te komen en met een " aantal" de individuele rit te rijden.... (evt alleen zondag komen is natuurlijk ook een optie, anders wordt de foto te zwart misschien)


zaterdag
Maestro en gastrijder (ik kijk ff wat de rest doet)


zondag



beide dagen


en nee ik ga het niet bijhouden, te druk momenteel met werk B| overdag en s' avonds andere bezigheden
 
Laatst bewerkt:
heb je mijn reactie op je post van gisteren nog gelezen?


:Y :Y (sorry reageerde nog niet) ik vond het in september al zo rustig toen ik er weer eens reed (bordje gemist toen ik halverwege die dijk op kwam), ik kan nu die boze blikken verklaren _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
wat betreft meeting

is er al een overzicht wie alleen op zaterdag/zondag of beide dagen gaan?

mijn bedoeling was om alleen zaterdag te komen en met een " aantal" de individuele rit te rijden.... (evt alleen zondag komen is natuurlijk ook een optie, anders wordt de foto te zwart misschien)


zaterdag
Maestro en gastrijder (ik kijk ff wat de rest doet)


zondag
ik zit te denken aan de zondag.


beide dagen


en nee ik ga het niet bijhouden, te druk momenteel met werk B| overdag en s' avonds andere bezigheden
 
:Y :Y (sorry reageerde nog niet) ik vond het in september al zo rustig toen ik er weer eens reed (bordje gemist toen ik halverwege die dijk op kwam), ik kan nu die boze blikken verklaren _O- _O-
had ik ook in augustus.
kwam vrijdags terug van de zwitsalmeet.
op zondag dacht ik het is mooi weer ik ga ff naar pa en ma op de camping.
rij uiteraard bij schoonhoven zo de dijk net zoals ik altijdt deed.
ik vond het al verdacht rustig met motoren ondanks het mooie weer.
zit ik s'avonds op mf lees ik dat de dijk al een paar weken afgesloten is.
maar ik reed die dijk zo vaak dat ik nooit naar de borden kijk.


ik ben trouwens bang dat ie ook nooit meer open gaat voor motoren.
de dijkbewoners hebben klachten ingedien ivm snelheid en geluids overlast.
het split dat er ligt komt mooi van pas voor de afsluiting.
 
Leuk, weer een nieuw deeltje!
Stray je hebt antwoord!

Enne mag ik ook in de SP?
[afbeelding]
En die knippers worden woensdag vervangen voor kleinere!!


bericht terug en als het goed is heb je ook €€ ontvangen

(die zal je morgen pas krijgen want ze moeten natuurlijk een dag rente trekken )
 
met afschrijven zijn ze er als de kippen bij :Y , maar bijschrijven... B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan