-z1100 project-

dan ga ik de kawa afmaken.
Zag dat ze nu in de aanbieding zijn :Y

full


Doe maar nie..zie liever piccie's dat je weer lekker aan het prutsen bent *O*


Sorry wis nie dat ie in ware grote tevoorschijn zou komen :X
 
hey hey, dat ding wil altijd nog naar de 300+, mot wel een beetje de lucht in goede banen lijden ;-)
1360cc / power comander / akrapovic full race / grotere in en uitlaatpoorten/lucht huishouding / G-pack / cnc titaan kroon en onderplaat / wilbers veerpootjes / 190pk aan het achterwiel ;-)
het geheel was met de orginele tupperware goed voor 345km/h op het klokje
 
hey hey, dat ding wil altijd nog naar de 300+, mot wel een beetje de lucht in goede banen lijden ;-)
1360cc / power comander / akrapovic full race / grotere in en uitlaatpoorten/lucht huishouding / G-pack / cnc titaan kroon en onderplaat / wilbers veerpootjes / 190pk aan het achterwiel ;-)
het geheel was met de orginele tupperware goed voor 345km/h op het klokje

nice :9~ :9~ maar wat was t origineel dan als ik vrage mag? :+ ben niet zo thuis in de kawa's
 
zeeer mooi fietsje :)

ik heb waarschijnlijk (de kerel belt zo terug) een draadboom gevonden, dan ist een kwestie van die erop hengsten en het spul af gaan bouwen :9

Gr. Steven
 
steven, bel mij even als je dit leest want ik krijg jou niet te pakken.
ik wil even weten of je morgen nog voor dat blok komt?anders haal ik het nu nog op want vanavond gaat dat niet want dan ben ik aan het werk.dus laat het even weten wat je wil.

fighterfan :W
 
Hallo Steven, had je nou een draadboom of nog niet ? ik zag trouwens dat je een complete achterbrug van een vfr liggen , heb je die nog en wat moet zoiets nou kosten !? :)
 
ik HAD een vfr achter brug, heb hem al verkocht, maar jij had er ook weinig aan gehad, krijg je nooit in een gpz frame (die ik had was veel te breed).

je kan beter een vfr750 brug kopen :)

maar ik heb nog geen draadboom, wel iemand die zit te wachten tot de rest van zen motor verkocht word.

heb jij een complete die je weg wilt doen ? met (start)relais en onstekings unit e.d. ? kwanta kosta ?

Gr. steven
 
Ik heb alleen een hele draadboom liggen maar de rets zoals computer etc.hou ik liever reserve , zijn geen brave fietsen zoals je weet worden de onderdelen schaars.He jij trouwens nog 'gewone'schokbrekers liggen?Ik zie op de foto's dat jij erg mooie schokbrekers op je kawa hebt zitten !Van een zrx ofzo ?
Groeten ,Robin.
 
hmm, okj, dat maakt niet uit, hetgene wat ik heb, moet goed zijn, daar heeft hij op gelopen.

zou alleen wel graag een zekerings kastje erbij zien, want die van mij is vakkundig vern**kt door de vorige eigenaar :P

nee, die schokbrekers heb ik verkocht aan zxrarnold oid. dit zijn zephyr veren, voor een heeel mooi prijsje gekocht :) .

Gr. Steven
 
Terug
Bovenaan Onderaan