AndreK
MF'er
Vandaag de eerste keer met de ZAC in de S0 meegereden.
Eerst vrije training. Daarna tijdtraining en 2 manches.
Erg leuk. Met de nodige voorzichtigheid gereden omdat ik met de motor ook weer naar huis wilde rijden zonder de helft van de onderdelen in een grindbak achter te moeten laten.
Ging allemaal niet onaardig. Als 12e de tijdtraining gereden.
In de eerste mance werd ik 9e en in de 2e 11e. Band was wat heet geworden waardoor ik wat meer ging glijden. Tijden waren respectievelijk 1:22,579;
1:21,319 en in de laatse manche 1:21,960. Beetje jammer dat het op een doordeweekse dag is...........Kost veel vrije tijd zo.
Op Zolder (volgende keer) rij ik daarom ook niet mee. Daarna op Assen en dan probeer ik wel mee te doen.
In de Tarzan ging ik op een gegeven moment bij iemand buitenom die op vermogen op het lange eind me voorbij was gestoken. Die drukte me langzaam richting de grintbak dus ik een beetje (veel) gas erbij en nog meer op 1 oor. Gevolg was wel dat ik eerst mijn stepje langzaam omhoog voelde komen en vervolgens met mijn cylinder aan het asfalt kwam (zie bijgesloten foto)
Moet ook niet gekker worden ;-)
Eerst vrije training. Daarna tijdtraining en 2 manches.
Erg leuk. Met de nodige voorzichtigheid gereden omdat ik met de motor ook weer naar huis wilde rijden zonder de helft van de onderdelen in een grindbak achter te moeten laten.
Ging allemaal niet onaardig. Als 12e de tijdtraining gereden.
In de eerste mance werd ik 9e en in de 2e 11e. Band was wat heet geworden waardoor ik wat meer ging glijden. Tijden waren respectievelijk 1:22,579;
1:21,319 en in de laatse manche 1:21,960. Beetje jammer dat het op een doordeweekse dag is...........Kost veel vrije tijd zo.
Op Zolder (volgende keer) rij ik daarom ook niet mee. Daarna op Assen en dan probeer ik wel mee te doen.
In de Tarzan ging ik op een gegeven moment bij iemand buitenom die op vermogen op het lange eind me voorbij was gestoken. Die drukte me langzaam richting de grintbak dus ik een beetje (veel) gas erbij en nog meer op 1 oor. Gevolg was wel dat ik eerst mijn stepje langzaam omhoog voelde komen en vervolgens met mijn cylinder aan het asfalt kwam (zie bijgesloten foto)
Moet ook niet gekker worden ;-)
Bijlage: blok2.jpg