ZAC 6 juli, Assen: Race 4 + vrijrijden + 2 the experience

heb gisteren weer een heerlijke dag in de zac gehad, bij inschrijven hadden ze een verrassing voor me , ik was overgezet naar de race cup. dit was erg jammer daar mijn maten in de sport cup zaten en wij qua kwalificatie binnen een paar tiende bij elkaar zaten.
toch moest ik in de race cup starten.

ik kom meestal wel redelijk van mijn plek maar ben veels te voorzichtig bij de haarbocht waardoor er weer een hoop mensen voorbij komen, wel leuk gereden met martin,vivian,brian en een te snelle huub (volgende keer eens proberen aan te pikken)
heb uiteindelijk mijn pr aangescherpt naar een 1.53,0 dus zeer tevreden naar huis.

hopelijk ben ik er de 17e erbij en anders tot de 5e

:W

de rijdende chicane :]
 
heb gisteren weer een heerlijke dag in de zac gehad, bij inschrijven hadden ze een verrassing voor me , ik was overgezet naar de race cup. dit was erg jammer daar mijn maten in de sport cup zaten en wij qua kwalificatie binnen een paar tiende bij elkaar zaten.
toch moest ik in de race cup starten.

ik kom meestal wel redelijk van mijn plek maar ben veels te voorzichtig bij de haarbocht waardoor er weer een hoop mensen voorbij komen, wel leuk gereden met martin,vivian,brian en een te snelle huub (volgende keer eens proberen aan te pikken)
heb uiteindelijk mijn pr aangescherpt naar een 1.53,0 dus zeer tevreden naar huis.

hopelijk ben ik er de 17e erbij en anders tot de 5e

:W

de rijdende chicane :]

Ik ben de filmpjes aan het uploaden, als je bij Brian en Vivian reed heb ik je erop staan.
 
Gisteren beetje problemen met insturen en de bocht houden, maar ondanks dat leuke gevechten gehad (hoewel ik in race2 wel baalde dat in 2 bochten mij drie man voorbij gingen :( ). Als het goed is staat het allemaal op film en dat plaats ik hier binnenkort.

Na 8 jaar op het circuit te hebben geraced is het tijd voor wat anders :W. Dit jaar is dus mijn laatste raceseizoen. Weet ook nog niet of ik dit jaar nog alle races ga rijden, maar ga me volgend jaar meer op onze andere hobby (diepzeeduiken) richten.

Klassement 2015 (na race4)
 
Gisteren beetje problemen met insturen en de bocht houden, maar ondanks dat leuke gevechten gehad (hoewel ik in race2 wel baalde dat in 2 bochten mij drie man voorbij gingen :( ). Als het goed is staat het allemaal op film en dat plaats ik hier binnenkort.

Na 8 jaar op het circuit te hebben geraced is het tijd voor wat anders :W. Dit jaar is dus mijn laatste raceseizoen. Weet ook nog niet of ik dit jaar nog alle races ga rijden, maar ga me volgend jaar meer op onze andere hobby (diepzeeduiken) richten.

Klassement 2015 (na race4)

We gaan je missen '(
 
Gisteren beetje problemen met insturen en de bocht houden, maar ondanks dat leuke gevechten gehad (hoewel ik in race2 wel baalde dat in 2 bochten mij drie man voorbij gingen :( ). Als het goed is staat het allemaal op film en dat plaats ik hier binnenkort.

Na 8 jaar op het circuit te hebben geraced is het tijd voor wat anders :W. Dit jaar is dus mijn laatste raceseizoen. Weet ook nog niet of ik dit jaar nog alle races ga rijden, maar ga me volgend jaar meer op onze andere hobby (diepzeeduiken) richten.

Klassement 2015 (na race4)

jammer marcel, maar ik weet nog wel een paar gave duiksites op deze wereld
neem aan dat the hole hoog op het lijstje staat , tevens kan ik je de seychellen aanbevelen en uiteraard het great barrier reef. :W de padi prutser
 
RaceCup 600.

Kwalificatie:
Race 1:
Race 2:

Race 2 helaas niet alles erop. Wel erg jammer want Rikkert kwam nog een paar keer voorbij.
 
Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat Dave Rogge met een honda rcv213 aan de start stond, allemachtig wat een start !!!!
De volgende keer knopen we hem een volle jerrycan aan de motor zodat hij wat meer gewicht mee moet trekken
 
jammer marcel, maar ik weet nog wel een paar gave duiksites op deze wereld
neem aan dat the hole hoog op het lijstje staat , tevens kan ik je de seychellen aanbevelen en uiteraard het great barrier reef. :W de padi prutser

Haha, ja er staat genoeg op de lijst. Heb nog maar 10 maanden m'n brevet en slechts 20 duiken, dus nog maar weinig gezien (Lanzarote en de Filipijnen). Volgend jaar mei gaan we naar Raja Ampat :P
 
Fotografie was al genoemd Peter vandaar dat ik alleen de andere 2 noemde ;)

Jammer Marcel maar op (net na) je hoogte punt stoppen hè? In ieder geval alvast veel plezier met duiken!

Ah Zetixer, ik wist niet dat hij wel meer foto's maakt dan hij online zet! Gaan we ff mailen.



Ik ga de volgende race dan ook maar eens de race cup 1000 proberen, anders kan ik niet mijn 2e plek in het klassement terug krijge van Blue Falco :P
 
Laatst bewerkt:
Fotografie was al genoemd Peter vandaar dat ik alleen de andere 2 noemde ;)

Jammer Marcel maar op (net na) je hoogte punt stoppen hè? In ieder geval alvast veel plezier met duiken!

Ah Zetixer, ik wist niet dat hij wel meer foto's maakt dan hij online zet! Gaan we ff mailen.



Ik ga de volgende race dan ook maar eens de race cup 1000 proberen, anders kan ik niet mijn 2e plek in het klassement terug krijge van Blue Falco :P

moedwillig de racecup in voor extra punten .... dat is niet netjes roy. ik heb weer gewoon ingeschreven in de sportcup.
 
Ja die heb ik erop staan tijdens het inhalen.

Ik was die Rood/Witte R6 met achterop mijn pak een peper ;)

altijd leuk om te zien waar je veel laat liggen, liet in ieder geval de deur wijd op staan.
er was ook een blauwe 600 die het in de eerste wedstrijd op dezelfde plek probeerde maar die ging dwars bij aanremmen en de gt niet meer halen.
 
moedwillig de racecup in voor extra punten .... dat is niet netjes roy. ik heb weer gewoon ingeschreven in de sportcup.

Hap hap :P Zag je de :P niet? ;)

Maar goed, dat was bij Dave hetzelfde verhaal. En die was er ook wat verbaasd over want als je dan kijkt naar de tijden zitten er mensen in de race cup die 1.57 reden en in de sport cup reed 1-4 1.51 en 1.52ers.

Ik denk dat ze beter (en eerlijker) zouden kijken naar daadwerkelijk gereden kwalificatietijden en dan eventueel mensen verplaatsen.
Want (geen verwijt) jij hebt 54.8 in de kwali gereden en start in de race cup en ik op P5 in de SportCup met 54.0. Beetje vreemd.


Maar goed, weer topdag gehad! Mooi gevochten met onder andere Erik op zijn BMW, PR verbeterd en bekertje mee naar huis! *D

Oh en 2 topstarts! Race 1 vanaf P5 als eerste haarbocht door!
Nog mensen die voorin SportCup gefilmd hebben? Mijn camera heeft maar weinig beeld.
 
Laatst bewerkt:
gister ook een prachtige dag gehad , reed in de sportcup,
als 2e gekwalificeerd ..........maar verprutste mijn start , en niet zo`n beetje ook, als 13e na 1 ronde , toen aan mijn inhaal race begonnen en uiteindelijk nog 3e geworden
pr ook nog even aangescherpt 1.50.6
2e race een kopie van de 1e wat start betreft , daar moet ik toch nog meer op trainen !!
maar gaande weg ging de scherpte eraf , laatste ronde nog door 3 man ingehaald en nog 7e geworden. volgende keer hoop ik toch beter te kunnen starten !!
mannen bedankt voor de gezellige dag !!
 
altijd leuk om te zien waar je veel laat liggen, liet in ieder geval de deur wijd op staan.
er was ook een blauwe 600 die het in de eerste wedstrijd op dezelfde plek probeerde maar die ging dwars bij aanremmen en de gt niet meer halen.

Dat moet Ron geweest zijn dan. :(

De meeste 1000s kunnen wij 600s redelijk makkelijk voorbij in de langere doordraaiers vanwege een hogere bochtensnelheid. Maar er moet niet een lang rechtstuk achter liggen, anders was het voor niks geweest haha.
 
Laatst bewerkt:
@roy, ik verbaasde me ook over het feit dat ik niet terugging naar de sprotcup voor de race want inderdaad zat ik met mijn 1.54,8 op rij 2 van de sportcup maar goed nu leuk gereden in de racecup. hopelijk haal ik het de 17e en dan gaan we elkaar zien op de baan 8-) :]
de notering in het klassement is leuk maar het racen en de battle's zijn leuker.

@tyl, geen idee wie het was . schrok er ook niet van want was meteen duidelijk dat hij het niet ging redden, hopelijk is hij erop gebleven. volgende keer toch maar wat meer de battle dan opzoeken en hem er op de veenslang wel naast zetten 8-)

:W
 
Gisteren beetje problemen met insturen en de bocht houden, maar ondanks dat leuke gevechten gehad (hoewel ik in race2 wel baalde dat in 2 bochten mij drie man voorbij gingen :( ). Als het goed is staat het allemaal op film en dat plaats ik hier binnenkort.

Na 8 jaar op het circuit te hebben geraced is het tijd voor wat anders :W. Dit jaar is dus mijn laatste raceseizoen. Weet ook nog niet of ik dit jaar nog alle races ga rijden, maar ga me volgend jaar meer op onze andere hobby (diepzeeduiken) richten.

Klassement 2015 (na race4)

Ik heb alleen 1 dingetje voor een belangrijk puntje in het klassement :) Ron is volgens raceresults 9de in race 1 racecup600, maar hij heeft de finish niet gehaald, dus wordt hij laatste volgens mij. Dan schuif ik weer een plaatsje op en sta ik gedeelde eerste plek in klassement. :P

Verder weer super bijgewerkt!

En filmpjes komen eraan ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen 1 dingetje voor een belangrijk puntje in het klassement :D Ron is volgens raceresults 9de in race 1 racecup600, maar hij heeft de finish niet gehaald, dus wordt hij laatste volgens mij. Dan schuif ik weer een plaatsje op en sta ik gedeelde eerste plek in klassement. :P

Verder weer super bijgewerkt!

En filmpjes komen eraan ;)

:N Ron heeft 9 ronden gereden.
Jij ook, maar daar heb jij langer over gedaan dus Ron eindigt voor jou.
 
Na 8 jaar op het circuit te hebben geraced is het tijd voor wat anders :W. Dit jaar is dus mijn laatste raceseizoen. Weet ook nog niet of ik dit jaar nog alle races ga rijden, maar ga me volgend jaar meer op onze andere hobby (diepzeeduiken) richten.

Klassement 2015 (na race4)
Dat zou heel erg jammer zijn Marcel, ik zal het er eens met je vriendin over hebben. Dit kan natuurlijk niet, zeker niet na wat ik je heb betaald voor een goede klassering. ;)
Waarvoor hulde weer natuurlijk. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan