ZAC Endurance 2008

Endurance lijkt mij wel leuk! Dus als er nog team opzoek zijn..
Ik rijdt ZXR400.. Rijden voor de wist zal dus lastig worden maar meedoen is voor mij belangrijker..
PR Assen 2:10.596

Roy
 
Wij doen ook mee! Race team MIKO, zoeken alleen nog een hele snelle rijder erbij. Het liefst iemand die ronden tijden van 1 min rijd. Kan ik zelf een beetje benzine besparen. _O-
 
@ Team Geluidshinder

We hebben startnummer 14.

Op 13 juni zal onder startnummer 14 het *O* Squadra Quattordici *O* aan de start verschijnen!

- Solex
- Dracu
- Arjan_183
- Trax

Nu al de morele winnaars! *O*
 
Laatst bewerkt:
Oeps, ik zal mijn mail hierover wel niet goed gelezen hebben, maar ik wist niet eens dat je je daarvoor van tevoren moet opgeven en nu is het al vol.

Kortom:

als er iemand een teamgenoot zoekt die al in geen tijden meer op Zandvoort heeft gereden (en al helemaal nooit op het lange circuit), maar op Zolder 1'46" (tijdens Club MET Endurance) rijdt en op Assen 1'56" (niet dat ik vind dat dat uit zou moeten maken, het moet toch vooral leuk blijven), dan houdt ik me aanbevolen.


In de Club MET rijdt ik met een all-twin team en dat vind ik zelf altijd wel een aardig idee tegen al dat Japanse geweld. Maar ik heb geen hekel aan Honda. Ik rijd liever wel dan niet. Zelf heb ik dus een Ducati. Er zit een 998 blok in, dus zal ik het maar een 998 noemen :-) .

Groetjes, Jan
 
Hier nog een teamloze..

Ik heb ook sinds TOMS niet meer op Zandvoort gereden, maar ik rij rond de 2:05 op Assen en 1:54 op Zolder. Zijn er nog teams die rijders zoeken of mensen die een nieuw team willen beginnen? Ik rijd trouwens een ZX6RR.

groeten,

Willem
 
Hoi allemaal,

ik zoek nog een plekje in een team.

Ik rijd op een R6 en mijn rondetijden zijn ongeveer 2.08.

Ik zag dat de inschrijvingen eigenlijk al vol zijn, das dan ook snel gegaan.
De dag ervoor zit ik er ook al met een circuitdag om een beetje te trainen.

Mijn email is jodydejager@hotmail.com

Groetjes......
 
oh dus het gaat om contant rijden????????????? Dan rij ik 3min rond de hele race, kan ik met 1 tank benzine de hele dag. Ik hoor net dat we al zijn voorzien van een rijder, sorry jongens! Wel beter, als die er echt niks van maakt geef ik lekker mijn maatje de schuld.

Nee, we zijn echt puur voor ons plezier aanwezig. Dus als we niet echt snel zijn kijken we even of er nog wat vals valt te spelen. O-)
 
Jezus, zit net ff wat tijden te bekijken van de andere deelnemers. Dat liegt er niet om!! Dat wordt een duur dagje, 2 tanken benzine. Kut dollar, niet gunstig...
 
Hoi,

Lees ook net dat de inschrijving vol is '(
Ook ik zoek nog een plaatsje in een team.

Ik rijd CBR600 en mijn tijden zijn rond 2.09

Groetjes,
Leon

email: leon.vanderham@planet.nl
 
Eeergisteren een mailtje ontvangen van Ria: ik mag meedoen op 13 April *O* . Met team 39. Zit hier iemand van team 39 op het forum?

Jan Z #34 (maar nu dus ff 39)
 
ik (en mijn pitspoes :+ ) zoeken eventueel ook nog onderdak voor de endurance

Ik heb 4 keer "recent" op Zandvoort gereden, geen rondetijden helaas
rond de 2:05 op Assen en 1:55 op Zolder.

verdere info zie motorstek of prive-mail
 
Terug
Bovenaan Onderaan