ZAC Endurance 2008

Godver .... wat een K*T einde van deze dag.
Lokkie, ik kende je alleen van naam en gezicht. Maar ik zit hier met hele koude rillingen op m'n rug ;(
RIP Lokkie '(
 
medeleven met iedereen die hier dicht bij staat.

Ik weet niet hoe het gekomen is, maar er gebeuren de laatste jaren wel veel dodelijke ongelukken in onze hobby. Meestal domme pech, maar wat ik iedereen op het hart wil drukken: kijk in ieder geval je motor technisch goed na en rijd met de wetenschap dat we op ons hobbyniveau niks kunnen winnen. Het gaat uiteindelijk nergens om.
Verticaal naar huis is het beste!
 
R.I.P. ;(

full
 
R.I.P. Roeland, je zult gemist worden. ;(
Sterkte aan de familie, vrienden en vriendinnen met het verwerken van dit verlies.








's Middags nog met je wezen geinen en respect voor je rondetijden getoond..........wat moet ik nu nog zeggen.

Wat een KUTDAG.
 
Laatst bewerkt:
Ja een uurtje ervoor ook met 200 km in dezelfde bocht eraf gegaan,en dan vraag je je nu af,is het het waard??

Rust zacht.

Sterkte voor de nabestaanden
 
God, ik deelde met hem een pitbox. Echt koude rillingen. Ga je je toch afvragen hoeveel je hobby je waard is.

Sterkte aan familie en vrienden.

Rust zacht Lokkie
 
Kan het nog steeds niet geloven.....

Lokki, je was echt een top kerel!

Altijd een smile op zijn gezicht, altijd bereid om te helpen en toen hij nog op de weg reed altijd zin om een potje te sturen.


Heel veel sterkte voor de nabestaanden


Lokki,
Ride free in the sky dude!
 
Laatst bewerkt:
Van mij uit ook sterkte aan alle betrokkenen, vrienden en familieleden
Heb m 1 keer bij ons in Hoevelaken gesproken maar t maakt toch een beste impact
 
gvd dat ik dat moet lezen van lokkie zeg.

RIP lokkie. heb je ooit eens ontmoet en nog spetterend ook. kreeg een setje geschaafde kniesliders van je.

sterkte aan de nabestaande..
 
Het was een tragische dag, een dag die in mijn geheugen staat gegrift.

Roeland, het was een eer om samen met jouw te hebben geraced. De schaal die we hebben "gewonnen" draagt jou herinnering.

Vrienden en Familie sterkte...

Roeland pik, rust in vrede..
 
Ook hier heel veel sterkte toegewenst aan alle vrienden, familie en betrokkenen.

Zoiets zou nooit mogen gebeuren op het circuit, waar iemand juist naar toe komt om zijn hobby "veilig" uit te oefenen.
 
Laatst bewerkt:
Het was een tragische dag, een dag die in mijn geheugen staat gegrift.

Roeland, het was een eer om samen met jouw te hebben geraced. De schaal die we hebben "gewonnen" draagt jou herinnering.

Vrienden en Familie sterkte...

Roeland pik, rust in vrede..
Jullie ook sterkte met het verlies van jullie teammaatje jongens....
 
Fuck dit is vreselijk. Hoe kan zoiets gebeuren. Wat is er eigenlijk precies gebeurd. Ik kan het niet begrijpen. Het was al een kutdag maar nu ik dit hoor... shit wat een echte vrijdage de 13e!

RIP, respect for Lokkie

Familie en vrienden, erg veel sterkte toegewenst.

Een mede ZAC-er.
 
Het doet me goed om te horen hoeveel mensen goed over Lokkie spreken en hun medeleven uiten. Roeland aka Lokkie is al 13jaar m'n beste maat (en zal altijd blijven), my brotha from another mother, echt een deel van de familie en een ware vriend. Een echte genieter was hij, hij heeft ons helaas verlaten met hetgeen waar hij zo van genoot, en wat hem z'n leven was.

Wens daarom iedereen die hem heeft gekent veel sterkte met dit zware verlies.


Oguz
 
Terug
Bovenaan Onderaan