ZAC race 3

Op FB heeft hij gezet: crash in race 2 sportcup. Ken hem zelf ook niet, maar in ieder geval veel beterschap! Herstel zal even duren met 7 gebroken ribbetjes.
 
In race 1 ging er wel een Buel hard af in de Ruskenhoek (linkerknik)

Bij de Buel is alleen de motor behoorlijk beschadigd, rijder oké.

De Repsol is inderdaad een ZAC rijder in de 1000 sport die minder gelukkig was.
In de Ramshoek onderuit gegaan en behoorlijk wat lichamelijke ongemakken.
 
En de tweede race hetzelfde verhaal.
Jarno en Bart hele goede zaken gedaan in het klassement en Jan, Corne en Camiel zullen ook wel tevreden zijn.

Frank en Jurgen wat minder -O-

Helaas vanaf de kwali al koppeling problemen, race 1 wel mooi geknokt met een slippende koppeling en zelfs het pr nog aangescherpt maar in de laatste ronde was het echt over.
Race 2 na wat gesleutel nog gestart maar het mocht niet baten |( ;(
 
Hier een filmpie van race 2 rscup600. Had niet helemaal mijn dag, stiekem nog wel last van de hersenschudding. Vooral met kijken merk ik het. Maarja toch soort van damage control voor het klassement. Eerste race 10de overall, ondanks dat ik met regenbanden was gestart voor de veiligheid. En race 2 8ste overall. Niet helemaal op de plek waar ik wil zijn, maarja volgende race maar wat meer gas geven. Starten lukt nog wel aardig :+

https://youtu.be/ZkMm8bk7Slk
 
Wacht met smart nog naar de foto's van CircuitFotografie...

Zijn er nog meer fotografen langs de baan die ook altijd bij de ZAC races aanwezig zijn?
 
Laatst bewerkt:
Op FB heeft hij gezet: crash in race 2 sportcup. Ken hem zelf ook niet, maar in ieder geval veel beterschap! Herstel zal even duren met 7 gebroken ribbetjes.
Ik stond zelf als EHBOer maandag in de ramshoek, dus bij deze crash. Van mijn kant beterschap gewenst!
 
Hier een filmpie van race 2 rscup600. Had niet helemaal mijn dag, stiekem nog wel last van de hersenschudding. Vooral met kijken merk ik het. Maarja toch soort van damage control voor het klassement. Eerste race 10de overall, ondanks dat ik met regenbanden was gestart voor de veiligheid. En race 2 8ste overall. Niet helemaal op de plek waar ik wil zijn, maarja volgende race maar wat meer gas geven. Starten lukt nog wel aardig :+

https://youtu.be/ZkMm8bk7Slk

Leuk fimpje! Ik zit de eerste ronden echt te kutten met inhalen, dat heeft me veel tijd gekost. Goed te zien op je filmpje. |(
 
mooi filmpje Jim, het was ook mijn dag niet. De eerste race verkeerde bandenkeuze en 2e race vanaf plek 11 gestart, koste het veel tijd om naar voren te rijden en het ging ook niet echt lekker. Johan en Jaivy waren toen al ver vooruit en kon ik niet meer achterhalen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan