zadel tassen en humpbag oxford (geel)

je-oentje

Die hard MF'er
12 jun 2005
327
0
Arnhem
gele oxford tassen...incl. bandjes en regenhoezen.

Staat niet bij een rode sl1000 :+

Doe eens een bod...
full
 
Ruilen voor rode?

Ik heb rode tassen, en tegenwoordig een gele motor ;)

Laat het mij maar weten. Heb geen interesse in de toptas, alleen de zijtassen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

zijn de tassen nog te koop? Ben hierin geinteresseerd, dus als je ze nog hebt zou je mij dan willen mailen? (arjanhiemstra84@hotmail.com)

Groeten Arjan
 
Nee, sorry. Wil ze zeker niet kwijt! Kwalitatief erg goed spul van Oxford. Tassen gaan nog jaren mee.

Aan het eind van de vakantie was ik volledig gewend aan mn gele motor met rode tassen :P
 
@TS: kun je mij eens mailen aan welke prijs je zelf zit te denken? En doe je de zijtassen ook los weg? Zo ja, wat vraag je daar voor?
 
Kun je misschien iets meer over de tassen vertellen. Hoe lang heb je ze al, zijn de ritsen nog goed e.d.

Waar ik ook heel benieuwd naar ben is hoe de tassen reageren als je in Duitsland over de snelweg blaast. Merk je het erg dat je tassen achterop hebt? Zo ja, vanaf welke snelheid enz.
 
Ruilen voor rode?

Ik heb rode tassen, en tegenwoordig een gele motor ;)

Laat het mij maar weten. Heb geen interesse in de toptas, alleen de zijtassen.

Ruilen zit er helaas niet in :) heb orginele tassen aangeschaft van aprilia voor de falco
 
Kun je misschien iets meer over de tassen vertellen. Hoe lang heb je ze al, zijn de ritsen nog goed e.d.

Waar ik ook heel benieuwd naar ben is hoe de tassen reageren als je in Duitsland over de snelweg blaast. Merk je het erg dat je tassen achterop hebt? Zo ja, vanaf welke snelheid enz.

heb de tassen nu een jaartje....weet niet hoe oud ze zijn...ritsen zijn goed en tassen sluiten goed....ik heb ze zelf maar 1x gebruikt en de snelweg continu 170 gereden en totaal geen problemen gehad ( zijtassen en tent bovenop)
 
nog 2 weken en ik ben geen student meer :). maar ik vroeg alleen waar ze op te halen zijn... als blijkt dat het (te) ver weg is, zie ik er ook vanaf...
 
Terug
Bovenaan Onderaan