zadeltassen, tailbag

Ben aan het bekijken of dit mogelijk is.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231006_215954_Chrome.jpg
    Screenshot_20231006_215954_Chrome.jpg
    84,5 KB · Weergaven: 4
  • Screenshot_20231005_223952_Chrome.jpg
    Screenshot_20231005_223952_Chrome.jpg
    75,5 KB · Weergaven: 2
Ik heb het nu zo:

IMG_2160.jpeg
IMG_2161.jpeg


Komt achter de knupperlichten lamgs maar een eventuele duo heeft er geen last van.
Rug protectie in de jas, dus dat hoefde niet.
Vriendin van die nog wel eens mee rijd/reed liep bij de BMW met dezelfde koffer ondanks de rugpotector toch flink te klagen. Daarom heb ik em er wel op zitten
 
Inmiddels ben ik erachter dat de tassen niet zo moeilijk zijn....
Maar een afstandhouder vinden voor de motor blijkt nog lastiger dan gedacht.
Moteo rad nr1 etc niet te vinden.....

Welke afstandhouder universeel gebruiken jullie die aan de onderzijde van de tail bevestigd word?
 
De tassen van SW Motech zijn wel erg mooi, beugels in een handomdraai te verwijderen, als de tassen eraf zijn zie je vrijwel niks meer van de steunen. Wel wat prijzig.
De RF4 en CRB tassen van Motea zijn ook mooi en kan zonder beugels gemonteerd worden.
 
Wie heeft er nog tips welke tassen ( liefst soft ) hier geschikt zou voor kunnen zijn.
Zelf met Kriega US30 naar italie geweest op Z650 (zelfde achterkant, ook korte kentekenplaat). Werkte uitstekend; ruim voldoende kleren, schoenen, etc. voor de week. Dus die kan ik zeker aanraden.

Daarnaast ben ik niet voor soft zijtassen gegaan, omdat ik las dat het best een gedoe kan zijn met installeren, bewegen tijdens het rijden, deinstalleren, snel mounten, etc.

1696838220887.png
 
Laatst bewerkt:
Hoi


ja dit is hetzelfde principe als SW Mototech, Maar ik wilde alleen de afstandhouders. En die schijn je niet zo makkelijk los te kunnen kopen.
Heeft SW Motech niet zoiets? Dacht ik maar hoor, weet het niet zeker. 😁
Wel 10 voor huisvlijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan