Zandvoort vrij rijden ma 30-08

Ik had niet mijn zwarte pak aan maar mijn oude blauw/zwarte ;) ............je weet wel met dat sterretje op mijn rug 8-)

13 September de laatse van dit jaar,wees erbij mannen/vrouwen.
ik heb eigenlijk ook geen kawa 636 gezien nu ik erover nadenk,en dat "oude pak" ken ik wel ja :) 13 september ben ik er weer bij :9~
 
dan ben ik jou ook tegengekomen, jij reed samen met een nieuwe GSXR. Zag er goed uit! :]
Jij was in een middag sessie onze voorrijder?,in het geel.........ja toch.

Je had ons niet voor moeten laten gaan,maar lekker het tempo wat opschroeven,daar leren wij van,ikke en Tommi Fummie(de GSXR750 RIJDER).

Voor Tom was dit de mooiste circuitsessie die hij ooit heeft gereden(zegt tie),zegt wel wat hoor........super genoten hebben wij van die sessie,allebij laag in de 2.11.

13 September wil ik toch echt van die + 2.10 af..........grrrrrrrrrr.
 
Jij was in een middag sessie onze voorrijder?,in het geel.........ja toch.

Je had ons niet voor moeten laten gaan,maar lekker het tempo wat opschroeven,daar leren wij van,ikke en Tommi Fummie(de GSXR750 RIJDER).

Voor Tom was dit de mooiste circuitsessie die hij ooit heeft gereden(zegt tie),zegt wel wat hoor........super genoten hebben wij van die sessie,allebij laag in de 2.11.

13 September wil ik toch echt van die + 2.10 af..........grrrrrrrrrr.
dat was ik ja, zal volgende keer voor je blijven rijden :+ . (moest nu effe wachten op de rest van de groep..)
onder de 2.10 zit er wel in toch?!
 
:? hmm ik ken de meeste wel van ppp dus denk het wel ;)
edit; ff op je site gekeken en heb je komt wel bekend voor iig :)
Okay dan ;)

Misschien ben ik erbij op 13 Sept. Hmmmm dat wordt dan een mooi weekje :)
Kan er weer gereden worden voor €100,- :?

:^ ook nog een natte sessie meegepakt...iemand moest immers de baan droogrijden *D

@Fast forward: volgens mij heb ik jouw vorig jaar tijdens een ART cursus op Zolder gezien :?
Dat kan. Weet alleen niet wie jij dan ben?
2 sessies overgeslagen ivm een versleten achterband |( Gelukkig zie ik nu heel snel hoe 'ver' de band is.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag the Greenflash ook nog
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan