Zaterdag een ritje? Wie heeft er zin?

Misschien moeten er geen ritten meer gehouden worden op zaterdagen.
Vorige week zaterdag gingen *seven*, Hugo en Crawl al er onderuit.

Gelukkig geen van alle gewond (buiten wat geestelijke schade). :}

Orpheus, succes met de verzekering en toch nog heel veel plezier tijdens je vakantie.
Vergeet niet een sticker op je huurfiets te plakken (en de mijne nog op te sturen). ;)
 
Op zaterdag 26 juli 2003 22:07 schreef Siempies het volgende:
[Knip]
Verder een prachtige dag gehad,bijten buiten ( O-) )dat gerammel van een rood brik! tering wat maakte dat ding een kabaal! kon mijn eigen motor niet eens horen. Volgende keer moet dat brik maar met de brikkies gaan touren! })
Ja, dan ga jij mee met de plattelandsvrouwen naaimachine ronde van Nederland...mag je misschien naast een Husqvarna staan.... ik denk alleen als die beginnen de zoom in de lakens te stikken jij toch minimaal 18000 rpm moet maken om gehoord te worden... :P

Op zaterdag 26 juli 2003 22:07 schreef Siempies het volgende:
Mijn eerste ervaringen van de Blade zijn positief! :} wat een vermogen heeft die! niet normaal gewoon. Moet wel zeggen dat ik er erg aan wennen moet.

Zeg je weet dat er een 1ste, 2de en 3de versnelling op dat ding zitten he... :?

Hoe is het met je spierpijn gehgehgeh....

BTW... :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} aan RSVtje... die is bezeten als je zag hoe die reed... mooi strakke lijnen en met een rot vaart.... alleen niet toen we terug moesten...toe waren we inderdaad alle drie iets gespannen...

Ik zal binnenkort even een nieuw topic voor een rondje Kempen openen...volgend wekeinde kan ik niet.. Dancevalley.... 8-)
 
;( Die foto's zien er niet best uit :(
Zoals ik al schreef: gelukkig ben je zelf nog helemaal heel (hoe is het met de spierpijn?)! Succes met het verzekeringsgezeik en ik hoop dat je ondanks dit nog een beetje lekker kan rijden tijdensje vakantie.
 
BTW... :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} aan RSVtje... die is bezeten als je zag hoe die reed... mooi strakke lijnen en met een rot vaart.... alleen niet toen we terug moesten...toe waren we inderdaad alle drie iets gespannen...

Thanks Moebius, wat dacht je van Rocket Ron, wanneer ik ook maar in mijn spiegels keek,continu die kikker op mijn staart :+ , niet weg te krijgen.

Wat mij ook opviel ,dat iemand ook lekker doorrijdt met passagier,hulde aan rijder,maar nog het meeste voor je partner achterop. :}

Het was een lekker tochtje,buiten die crash dan,altijd shit.

Wanneer jij hem rijdt in de kempen ben ik erbij mits het weer op een zaterdag is.

Wat mij betreft the twin wil win,vrijdag de Rsv 2004 bewonderen, ff flink sparen. :9

grt Klaas
 
Laatst bewerkt:
Thx voor de support, allemaal. :}

Spierpijn heb ik gelukkig nauwelijks. *D

Misschien moeten er geen ritten meer gehouden worden op zaterdagen.
Vorige week zaterdag gingen *seven*, Hugo en Crawl al er onderuit.

Gelukkig geen van alle gewond (buiten wat geestelijke schade). :}

Orpheus, succes met de verzekering en toch nog heel veel plezier tijdens je vakantie.
Vergeet niet een sticker op je huurfiets te plakken (en de mijne nog op te sturen). ;)
Je snapt natuurlijk wel dat die stickers nu een stuk duurder gaan worden... :+
 
Je snapt natuurlijk wel dat die stickers nu een stuk duurder gaan worden... :+


1 sticker -----> € 15,00
2 stickers ----> € 30,00
3 stickers ----> € 40,00
4 stickers ----> € 50,00
5 stickers ----> € 60,00
10 stickers ---> € 100,00

:+
 
Op zaterdag 26 juli 2003 22:03 schreef Viccie het volgende:ik heb nog wel een kratje grolsch staan O-)
Die was voor mij bedoeld trut. :( :+

Succes ermee Orpheus. Motor ziet er niet fijn meer uit. :( Vast en zeker een totalloss...
 
Op zondag 27 juli 2003 10:09 schreef Rsveetje het volgende:Thanks Moebius, wat dacht je van Rocket Ron, wanneer ik ook maar in mijn spiegels keek,continu die kikker op mijn staart :+ , niet weg te krijgen.

kan ik het helpen dat je niet doorrijdt!!
maar het maakt mij niet uit hoor,iedereen moet zijn eigen tempo rijden.
als er iemand sneller wil gaat hij er maar voorbij.
 
Op zondag 27 juli 2003 19:46 schreef rocket ron het volgende:
kan ik het helpen dat je niet doorrijdt!!
maar het maakt mij niet uit hoor,iedereen moet zijn eigen tempo rijden.
als er iemand sneller wil gaat hij er maar voorbij.

en dan geef je aan dat ie er voorbij kan... gaat ie niet :+
 
Kut voor je Orph, succes met de afhandeling.
Hoop niet dat je je frustratie (als je die hebt) in 'ons' topic komt afreageren ;)
 
Tja,

Verschrikkelijk gewoon! en de kater komt ook hier later :(
Ik zag mezelf al weer zitten in de Schipholtunnel en was blij dat EarlyUC wat te drinken bij zich had.
Ik werd toch bijna ff niet goed :?

Enfin, morgen zal ik mijn Artist Impression Photo's plaatsen.
Niet dat de CBR600 er beter van wordt, maar ze zijn wat minder klinisch.

Orpheus succes (Y)(ik ken het probleem '( )
 
Kut voor je Orph, succes met de afhandeling.
Hoop niet dat je je frustratie (als je die hebt) in 'ons' topic komt afreageren ;)
Nee hoor, maak je geen zorgen... Ik probeer werk en privé gescheiden te houden. ;)

Meegaan zal er wel niet inzitten, echter, helaas. '(
 
Rsv'tje ziet mij continu in zijn spiegel verdwijnen...ik rij achteruit lijkt het wel :+ Maar ik heb wel steeds een mooi uitzicht O-) . Natuurlijk bedoel ik dan die mooie brede BMW en zijn stoere bochtenwerk :P
 
Nee hoor, maak je geen zorgen... Ik probeer werk en privé gescheiden te houden. ;)

Meegaan zal er wel niet inzitten, echter, helaas. '(
Gelukkig dat je werk en prive gescheiden houdt ;)
Alvast veel plezier met je vakantie op je CB900 ennuh dat meegaan met ons komt vast wel een andere keer, want er wordt druk gewerkt aan routes })
 
Terug
Bovenaan Onderaan