Zeepmuur rit 10-Augustus

Richardus

Die hard MF'er
6 jan 2012
848
0
Assen
EN WE ZIJN WEER TERUG
Opnieuw een leuke zondagsrit door uw gastheren Thyrif, Stayv en Richardus.

Waar?
Naar aanleiding van feedback vertrekken wij ditmaal vanuit het buitenland (lees Friesland :P ) dus houd die paspoorten maar gereed!
We beginnen in Drachten en zullen opnieuw eindigen in Leek, onderstaande route geeft een idee maar is nog niet compleet!

Route_zpscab11a1d.png


Wanneer?
Zoals in de titel te lezen: 10-08-2014
Rond 12:00 zijn we van plan te verzamelen in Drachten, hoe lang de rit gaat duren zijn we nog aan het bekijken, waarschijnlijk rond de 4-5 uur inclusief pauze.
We stoppen ongeveer halverwege weer bij een restaurant zodat iedereen weer op adem gaat komen, waar precies wordt later bekend gemaakt.

Voor wie?
In tegenstelling tot de voorgaande ritten is dit geen ex-lessersrit meer, het tempo zal hoger liggen, de bochtjes worden genomen met wat meer vaart.
Een klein beetje ervaring is aanbevolen.
We gaan echter niet stunten, dus Wheelies (opzettelijke dan :+ ) en dergelijke laten we achterwege.
Tempo:

En het weer dan?
Bij echt slecht weer kan het zijn dat we de rit uitstellen, dit zal van tevoren worden aangegeven. Dat enkel de zon niet schijnt valt hier dus niet onder "slecht weer."

Ok, ik heb alles gelezen en wil graag mee, wat moet ik nu doen?
Even hier een post achterlaten, ik zet je vervolgens in de deelnamelijst.
Gelieve ook aan te geven waar je vandaan komt, sommigen rijden graag met een groep naar het beginpunt.

Topics:
Deel 1: Ex-lessers-rit Noord 24 mei
Deel 2: Ex-Lessers-Rit Noord 29 Juni
 
Laatst bewerkt:
Deelnemers:

- Thyrif vanuit Groningen met een Kawasaki ZX-6R
- Stayv vanuit Leek met een Yamaha YZF-R1
- Richardus vanuit Assen met een Honda VTR1000F
- Broeder83 vanuit Oosterwolde met een Honda VFR750
- Foegol vanuit Leeuwarden met een Honda VFR750
- robinjohnson95 vanuit Groningen met een Cagiva SP 525

OVB'ers
- SuzRF600R vanuit Leek met een... Ja wat denk je zelf? _O-
- gespierde spijker met een Sushi GS500


NOG 6 PLEKKEN VRIJ
 
Laatst bewerkt:
Kan nog niet met 100% zekerheid zeggen dat ik mee kan, maar ik wil in ieder geval wel op de lijst. Mocht er onverhoopt iets tussenkomen dan laat ik dat z.s.m. weten.

Vertrek vanuit Leek, RF600R.
 
Laatst bewerkt:
Wat leuk! Mag ik als OVB erbij? Het hangt af van een andere afspraak die dan loopt. Zodra ik daar meer duidelijk over heb, laat ik het weten.
 
Ow en ik wil niet vervelend doen. Maar volgens mij zouden we 12.00 uur verzamelen. Anders red ik het niet, remember? ;)
 
We hebben jullie uit Drenthe weten te verjagen, maar zelfs dan hebben wij ook een spraakgebrek, verrekte Friezen :(
 
Dat zou betekenen dat de Friezen ook in Limburg en Brabant zijn geweest, die hebben ook splaakgeblek ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat moet jouw plaatje trouwens voorstellen, ik zit er nu al en paar keer naar te staren en ik kan er niks van maken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan