Zeepmuur rit 10-Augustus

Vind het een aparte keuze om na de Mac bij de rotonde direkt de A28 op te draaien om er vervolgens 2 afritten later weer af te gaan :?
Was een bewuste keuze.

Quote uit deeltje 2:
"Nog wel 1 kleine opmerking: Vanwege de grote hoeveelheid stoplichten en waarschijnlijke na-drukte van de TT lijkt het ons niet handig om door Assen zelf te rijden. Vanaf de Macdonald's rijden we een klein stukje A-28 om de vertragingen te ontlopen."
 
Was een bewuste keuze.

Quote uit deeltje 2:
"Nog wel 1 kleine opmerking: Vanwege de grote hoeveelheid stoplichten en waarschijnlijke na-drukte van de TT lijkt het ons niet handig om door Assen zelf te rijden. Vanaf de Macdonald's rijden we een klein stukje A-28 om de vertragingen te ontlopen."

Dan vind ik het een aparte bewuste keuze om het zo te doen...
.. je hoeft nl. niet door Assen heen om bij de baan uit te komen.
Je kan er zelfs komen zonder dat je één stoplicht tegenkomt.. dwz. vanaf de rotonde bij Assen Noord. ;)
 
Oke, weer wat geleerd. Ik ben zelf ook niet super bekend in Assen, dacht quote alleen even de reden. :)
 
Nog even onder voorbehoud,moet eerst kijken of mijn dienst overgenomen word.
Rij een oude Sushi GS500 naked maar kan wel redelijk rijden ;)
 
Ik heb mijn motor gekocht!
die Cagiva Mito SP525..
alleen moeten nog wel paar kleine dingetjes aan gebeuren,
maar ben er super blij mee!
 
Gefeliciteerd! *O* *O*

Wat moet er nog aan gebeuren dan?

Moet een andere CDI op zit nu zo'n domme 80 km/u drossel op,
maar heb waarschijnlijk al een ontgrenste CDI gevonden :]

en er moet wat remvloeistof in de achterrem, deze is zo drukloos dat als je de rem intrapt hij niet weer terug gaat,
en voor de rest heb ik helemaal niks te klagen.. Ze is zo ongelofelijk schoon! en kreeg nog gratis:
ketingset, xenox lampen, accu, geeft hij gewoon hoefde niet eens extra te betalen.
 
Moet een andere CDI op zit nu zo'n domme 80 km/u drossel op,
maar heb waarschijnlijk al een ontgrenste CDI gevonden :]

en er moet wat remvloeistof in de achterrem, deze is zo drukloos dat als je de rem intrapt hij niet weer terug gaat,
en voor de rest heb ik helemaal niks te klagen.. Ze is zo ongelofelijk schoon! en kreeg nog gratis:
ketingset, xenox lampen, accu, geeft hij gewoon hoefde niet eens extra te betalen.


OP geüpdate *O*
Lekker dat je dat spul d'r nog allemaal bij krijgt!
 
Nu weet ik dat ik de weergoden om mooi weer heb verzocht voor deze rit, maar zo warm als vandaag hoeft ook weer niet, man man zweten zweten en nog eens zweten in zo'n leren pak.
 
Ik weet niet hoe verstandig het is om mee te gaan,
de vorige rit dat ik meereed (Groninger topic)...

viel mijn motor uit, dit komt waarschijnlijk door de CDI die er nu in zit,
als ik hem hoger in de toeren krijg word hij bepekt maar krijgt wel steeds meer 2t olie.
dit resulteert dus in veel onverbrande olie,
en wat als gevolg had dat mijn bougie steeds vies werd waardoor hij niet meer vonkt..

en ja met mijn top speed van 110 +/- ?
mij lijkt het alsnog super leuk om mee te gaan!
 
In navolging van RobinJohnson ook even slecht nieuws van mijn kant:

- De NAKS van mijn motor heeft het begeven, garage geeft aan dat het blok een complete revisie nodig heeft. Dealer heeft aangeboden om er een tweedehands blok onder te zetten. Dit plus een ketting en remmerij die moeten worden vervangen betekent dat ik waarschijnlijk een tijdje zonder motor zit ;(
- Ik ga proberen een motor te huren voor de tiende, ik houd jullie op de hoogte...


Ik weet niet hoe verstandig het is om mee te gaan,
de vorige rit dat ik meereed (Groninger topic)...

viel mijn motor uit, dit komt waarschijnlijk door de CDI die er nu in zit,
als ik hem hoger in de toeren krijg word hij bepekt maar krijgt wel steeds meer 2t olie.
dit resulteert dus in veel onverbrande olie,
en wat als gevolg had dat mijn bougie steeds vies werd waardoor hij niet meer vonkt..

en ja met mijn top speed van 110 +/- ?
mij lijkt het alsnog super leuk om mee te gaan!

Balen zeg...
Denk je dat je dit voor de rit nog kunt maken?
 
Balen zeg...
Denk je dat je dit voor de rit nog kunt maken?


Ja in principe heb ik het nu gemaakt (denk ik :9)
maar het is juist dat als ik met zo'n rit me gaat ik hem constant in de begrenzing heb om mee te kunnen komen,
dus kan ik niet zo zegen of het dan weer zou gaan optreden maar ik heb in de tussentijd alweer 300 probleemloze km's gereden.

klote van je motor man,
ik zou echt huilen als ik geen motor had :/
 
In navolging van RobinJohnson ook even slecht nieuws van mijn kant:

- De NAKS van mijn motor heeft het begeven, garage geeft aan dat het blok een complete revisie nodig heeft. Dealer heeft aangeboden om er een tweedehands blok onder te zetten. Dit plus een ketting en remmerij die moeten worden vervangen betekent dat ik waarschijnlijk een tijdje zonder motor zit ;(
- Ik ga proberen een motor te huren voor de tiende, ik houd jullie op de hoogte...Dude.. dat gaat een duur grapje worden of niet? ;(

Balen zeg...
Denk je dat je dit voor de rit nog kunt maken?
 
Ja in principe heb ik het nu gemaakt (denk ik :9)
maar het is juist dat als ik met zo'n rit me gaat ik hem constant in de begrenzing heb om mee te kunnen komen,
dus kan ik niet zo zegen of het dan weer zou gaan optreden maar ik heb in de tussentijd alweer 300 probleemloze km's gereden.

klote van je motor man,
ik zou echt huilen als ik geen motor had :/

Haha dus je kon gisteren zonder stoppen onderweg naar je werk rijden?
 
Ola! Bij deze meld ik me toch af want ga het niet redden om er op tijd te zijn.

Ik ben dat weekend in Belgie. Ik kom die ochtend terug maar dat is al drie uur rijden terug naar Grunn.

Veel plezier en ik lees graag mee en bewonder de foto s.
 
erg erg late reaction @chocola..
begreep het eerst niet :9 maar ja ik kon in een keer doorrijden naar mijn werk.

en ik wil wel mee maar ik kan niet garanderen dat ik door mijn motor (en dus niet door mij)..
mee kan komen, in de bochten kan ik hem nog wel door pushen (heb nog chickenstrips :o)...
maarja qua acceleratie en top speed zou ik wel op een 500cc durven/kunnen rijden maarja het mag niet (legaal).
 
Laatst bewerkt:
Zo hard rijden we nou ook weer niet, hoor. En we wachten gewoon op elkaar :)

Jammer dat het niet lukt chocola, volgende keer beter.

Verzamelen dus zondag bij de mac in drachten, 12 uur. Hopen op goed weer.. Tot dan!
 
Heb een huurmotortje mensen!

2013-Honda-CBR600RR-Repsol.jpg


Zaterdag ga ik de route even proefrijden, als er iemand mee wil hoor ik het graag :)
 
Laatst bewerkt:
Hey iedereen,

Zoals het nu lijkt kom ik samen met mijn partner op 2 motors ( riccy wou het risico wel nemen om de zijne uit te lenen :p) zou het een probleem zijn als er een custom mee gaat? (Schoonbroertje?).
 
Terug
Bovenaan Onderaan