Zeepmuur rit 10-Augustus

Weeronline:
Morgen komen de overblijfselen van orkaan Bertha richting onze omgeving. De bewolking neemt toe en de kans op onweersbuien stijgt in de loop van de ochtend. ’s Middags trekt een actief gebied met regen- en onweersbuien over het land.

Er komt daarbij een matige tot vrij krachtige en aan zee krachtige westen- tot zuidwestenwind te staan. De middagtemperatuur komt uit rond 23 graden. Later op de avond neemt de buiigheid af.


Klote zooi. Als het allemaal doorgaat, is't dan goed dat mijn vriendin met mij mee rijdt?
 
Heb een huurmotortje mensen!

[afbeelding]

Zaterdag ga ik de route even proefrijden, als er iemand mee wil hoor ik het graag :)
Potverdomme Richard, dat is een mooooooi alternatief! :9~
Vraag/kijk wel even wat voor banden eronder zitten ivm regen en opwarmen. En als je de eigenschappen van de band niet kent, eerst even googlen voordat je lekker losgaat met dit weer...
 
Laatst bewerkt:
Iedereen mag mee natuurlijk, zelfs op choppers :+

Het weerbericht is lekker wisselvallig, zal me niks verbazen als we wat spetters krijgen.

Ik ben zelf niet zo snel voor verplaatsen, maar als er veel mensen bezwaar hebben kunnen we dat overwegen natuurlijk.
 
Custom is geen probleem, als ie het maar bij kan houden.
Rijdt ook een A1'tje mee, dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
 
Mooi weer wordt het sowieso niet, dat spreekt voor zich lijkt me.
Tot nu toe is code geel afgegeven voor morgen, maar ja, die wordt al gegeven zodra er bij iemand van het KNMI een scheet dwars zit onder het mom "onstuimige voorspellingen".

Wel krijgen we morgen te maken met restanten van die orkaan, dus ideaal motor rij weer wordt niet :N

Sinds ik woon-werk rijd, ben ik helaas al wat regen gewend, dus een paar drupjes wordt ik echt niet anders van. Maar....Als het teringweer wordt, haak ik wel af. Ik rijd voor m'n plezier, dus het moet ook plezierig blijven :Y
 
Daar sluit ik me bij aan, ik wil met alle plezier mee maar met kut weer is er weinig plezier aan.
Nu zou het de rest van de week ook klote weer blijven, dus wellicht is het beter om komend weekend ook over te slaan en het dan over 2 week te plannen, hopelijk hebben we dan weer mooi weer te pakken en kunnen er meer mensen mee. Nico09 is nu bijvoorbeeld ook een weekendje weg, wellicht dat hij over 2 week wel mee kan/wil.
 
Op dit moment lijkt buienradar (24uur) vrij positief voor onze provincieen. Aan het einde van de middag zullen we het w.s niet droog houden morgen maar dan kunnen we altijd aanpassen. Weer is altijd een risico factor helaas.
 
Wat zullen we afspreken, morgenochtend 10:00 uur even kijken hoe het weer lijkt te worden?

Ik vind strak plan. ;)

en voor de mensen ut Grun city, wanneer vertrekken we samen richting Drachten,
Als jullie dat willen in ieder geval..

net ook nog even geïnspecteerd of m'n motor het wel goed genoeg deed :+
en hoe kun je dat beter doen als even lekker bochtjes pakken :]
 
Ik vind strak plan. ;)

en voor de mensen ut Grun city, wanneer vertrekken we samen richting Drachten,
Als jullie dat willen in ieder geval..

net ook nog even geïnspecteerd of m'n motor het wel goed genoeg deed :+
en hoe kun je dat beter doen als even lekker bochtjes pakken :]


Vandaag de hele route gereden, gaat leuk worden morgen, zitten wel uitdagende bochten in dus let op de onderlinge afstanden...
Als mijn zusje meegaat wil ik ook graag verzamelen in Groningen, morgen rond 10 uur houden we in dit topic even een bespreking of het doorgaat of niet.
 
Ik heb voor mijzelf de knoop doorgehakt en besloten dat (mocht de rit morgen doorgaan) ik niet mee zal gaan. De kans dat we in weer terecht komen waarbij ik me niet op mijn gemak voel is dusdanig groot dat ik daar geen zin in heb. Er zullen dit jaar ongetwijfeld nog mooie dagen komen, wellicht dat ik dan bij rit 4 wel weer mee ga. In ieder geval veel plezier gewenst al is het groepje vrij klein dit keer.
 
Jammer SuzRF600R maar ik begrijp je wel.
Dan zijn we nu met een man/vrouw of 7 als ik het goed heb (Broeder komt met 2 motoren als ik het goed heb). Zelf kom ik met duo, 't vriendinnetje wil ook wel eens mee ;)

Om mijn part gaan we het gewoon proberen vandaag. Als het weer dan toch z'n parten begint te spelen kunnen we altijd nog vroegtijdig ophouden of het ritje inkorten. Het is denk ik wel handig om de route nu even online te zetten. Dan weet iedereen waar die aan toe is mocht het weer gaan dreigen. En als je de route liever niet vooraf online zet, dan zou ik hem graag via PB ontvangen ;)

Buienradar zoals het nu uitziet:
image
 
Google Maps

Kijkt u eens an :D

Ik ga zelf ook, op buienradar ziet het er helemaal niet zo gek uit eerlijk gezegd
 
Laatst bewerkt:
Ik ga over 15m weg uit groningen robin. Ik pm je mn nummer ff. afspreken om half 12 bij afslag westpoort? Dat is de eerste afslag na hoogkerk, kun je boven prima ergens staan. Stuur maar een berichtje
 
Zo, lekker soppend thuis gekomen :Y
Laatste 5 minuutjes was het (zo goed als) droog dus motor nog aardig droog kunnen rijden :)

Was een leuk ritje, thanks @ allen! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mij ook zeker vermaakt en kijk uit naar het beeld materiaal!
Nu eerst maar eens bijkomen :P

Ook bedankt allen voor de leuke toer en de gekozen route :]
 
De foto's doen overkomen alsof het heel slecht weer was, maar het was verrassend genoeg echt lekker motorrit weer. Alleen het laatste kwartier was het even soppen, maar ik heb me prima vermaakt! Tot de volgende rit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan