Nee dat heb ik dan weer niet gedaan, maar je zou toch zeggen dat er wel iets van spanning op de motor moet komen. Ik vraag me nog steeds af of het contactslot gewoon geen contact meer maakt.Heb je de motor accu wel losgekoppeld, toen je de auto accu aansloot ?
Als de motor accu is kortgesloten, trekt hij het voltage van de autoaccu ook omlaag.
waarom zou de accu-spanning inkakken als het kontaktslot niet werkt ?Nee dat heb ik dan weer niet gedaan, maar je zou toch zeggen dat er wel iets van spanning op de motor moet komen. Ik vraag me nog steeds af of het contactslot gewoon geen contact meer maakt.
Dan is de onbelaste spanning toch geen 10VHeb je de motor accu wel losgekoppeld, toen je de auto accu aansloot ?
Als de motor accu is kortgesloten, trekt hij het voltage van de autoaccu ook omlaag.
Inmiddels heb ik een nieuwe accu geplaatst en heb ik weer spanning.
Als ik nu mijn contact aanzet springt nog steeds de zekering eruit.
Nu was ik even aan het kijken naar mijn spanningsregelaar en in mijn handboek staat dat ik geen spanning mag meten op de rood/witte draad en de groene.
Ik meet daar wel gewoon 12,6 volt op maar dit kan toch ook niet anders?
Rood/wit komt van mijn startrelais en groen is massa.
Weet iemand hoe het kan zijn dat ik hier geen spanning mag meten?
Ja dan ook inderdaad. Alleen met de cdi eraf blijft hij er in.
Ja zover ik weet is die origineel en ja is echt cdi die los is als de zekering erin blijft. Dacht zelf aan een kapotte cdi (kortsluiting of iets binnenin)