Zelf met een Moto2 machine rijden

Menso

MF veteraan
8 okt 2012
1.977
765
Zelf rijden met een KTM Moto2 GP-motor op de Red Bull Ring


1590415547301.png


Dit ziet er serieus gaaf uit. Iemand zin om met mij te carpoolen? Heb net mijn salaris en vakantiegeld ontvangen en ik ben niet het type dat op het strand in een hangmat gaat liggen voor twee weken :]
 
Serieus, niemand met een greintje interesse in een Moto2 machine?
 
De enige plekken die nog beschikbaar zijn :

Moto2 Lead & Follow Bronze 15min (in een treintje op het circuit) : €190
Moto2 Lead & Follow Silver 30min voor €350

De Red Bull Ring is ongeveer 1050km van Utrecht vandaan. En je hoeft slechts spullen voor 2 nachtjes en motorpak mee te nemen. Brandstofkosten is te overzien.
 
supervet! Maar ik heb niet het talent om ook maar 20% uit zo'n apparaat te halen, en ik heb de ZRX al voor het circuit :]
 
Ik vraag me af wat je er meer aan hebt dan aan een normale circuitdag?
OK,het is een speciale motor,maar je krijgt niet de kans om er aan te wennen,net als aan het circuit.
Dus veel geld uitgeven en 2 dagen in een auto zitten om max. een half uur te rijden.:?
 
OK,het is een speciale motor,maar je krijgt niet de kans om er aan te wennen,net als aan het circuit.
Dus veel geld uitgeven en 2 dagen in een auto zitten om max. een half uur te rijden.:?

Dat is het precies.

Het is een Moto2 motor. Een 765cc viertakt driecilinder tot op de laatste gram gepimpt voor Grand Prix racerij. Hoe vaak krijg je zo'n kans? Het is een smak geld maar... het is een Moto2 machine! Ik wil gaan. Wie mee wil is welkom.
 
Ben jij de Menso die een KTM 1200 (denk ik, zo een grote... gekocht "op de zaak" ) had en vorige jaar op zandvoort was?
 
Was het een motogp machine, had ik het meteen gedaan. Maar een moto2 machine is niet eens sneller dan mijn eigen motor. Hij heeft natuurlijk wel betere wegligging en stuureigenschappen, maar daar heb je vervolgens weer weinig aan op red bull ring.
 
Ik zag dit in de Motoplus staan een paar weken geleden. :Y
Gelijk overwogen, de auto gaat op LPG, al had ik toch de motor gepakt. Auto overweeg ik niet eens. :P
Maar ik heb natuurlijk nog amper gereden dit jaar en KTM zit niet niet meer in de Moto2 dacht ik daarna. Excuus gevonden. :+
 
Laatst bewerkt:
wat zijn de voorwaarden?
Je moet een extra hypotheek afsluiten in het geval dat je de kuipdelen, of meer, gaat offeren. :+

Edit. als ik bestel om eventueel de voorwaarden te zien dan is mijn basket toch steeds leeg. 8)7
Cookies altijd aan..
 
Laatst bewerkt:
Ben jij de Menso die een KTM 1200 (denk ik, zo een grote... gekocht "op de zaak" ) had en vorige jaar op zandvoort was?

In the flesh!

Okee, eerlijk is eerlijk ik ben aan het heroverwegen. Het is een buitenkansje maar ook een pain in the ass. Weet nog niet. Geef het een paar dagen.
 
Geinig! Van jouw KTM naar de moto2 KTM... Da's wel een kleine overstap... _O- .
 
Terug
Bovenaan Onderaan