Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Zijn deze remblokken op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducati-m

MF veteraan
5 mrt 2009
36.014
46
Zojuist even mijn remschijven en blokjes gecontroleerd en ik vroeg me af of deze remblokken nog goed zijn? Direct op Internet gekeken waar ik op moet letten maar ik zie nergens slijt indicatoren. Kan iemand aan de hand van deze foto zien of ze vervangen moeten worden?

 

Als ze versleten zijn en ik ga ze vervangen, zal ik nog een reactie posten met hoe het het makkelijkste ging voor mijn motor.
 
Als je nieuwe remblokjes monteerd altijd zuigers schoonmaken voor je ze terug drukt. Hoe maak je die zuigers mooi schoon met de klauwen gemonteerd?

Is deze vraag aan mij gericht? Lees het topic nou eens vanaf het begin goed.
Jouw vraag zou ik dan dus eigenlijk niet eens moeten beantwoorden maar om jou (en misschien overige mensen hier) niet de verkeerde indruk te geven, toch maar het volgende.

Het ging TS in 1e instantie om te kijken hoe ver de remblokjes versleten waren. Er is dus helemaal geen sprake van vervangen. Gaan we ze vervangen wordt het idd een heel ander verhaal. Ga ik nu niet nog eens herhalen.
 
merci!

in principe zouden ze het wel kunnen verkopen, ze verkopen toch ook losse onderdelen? waarom dan niet de 'basis' middelen om het op de juiste wijzen te monteren / onderhouden?

maar bedankt voor de tip! ga wel ff neuzen bij een automaterialen zaak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.