zijn er hier nog supermoto trackday liefhebbers?

Nou is het wel genoeg met de smakeloze grappen over jouw moeder wat mij betreft.
Laten we het weer over Sumo's hebben.

Gisteren een aantal stevige sessies gereden, goed nat en dat vroeg toch wel wat voorbereidingstijd. Tijd die ik niet had, want toen ik de auto uitstapte door wat vertraging richting Brabant(sneeuw etc) moet ik er gelijk op. Merk ook wel dat het gebrek aan training in de winterperiode z'n vruchten afwerpt, want spierpijn is echt aanwezig en na een paar sessies van 15 minuten was ik echt op en moest ik 45 minuten bijkomen.

Maar genoeg over mijn middag met de moeder van Joost.

:W


--

Zonder gekheid, woensdag avond m'n Honda afgemaakt voor de circuitdag op Landsard (georganiseerd door SMX).
Slipperclutch, banden en velgen moesten er nog onder en het spatbord moest nog ingekort worden.

Toen was hij af en heb ik wat foto's gemaakt, omdat hij nu nog helemaal mooi en krasvrij is. <3

1648803432569.png


1648803445826.png


1648803464411.png


1648803478171.png


Super content mee, volledig over de top voor mijn niveau qua rijden. Maar wel gewoon een lekker dikke fiets.

UIteraard stond ik op slicks, terwijl regenbanden de norm was voor de dag.
Dus bij SMX ter plekke even regenbanden erom laten leggen (mijn 2e set velgen is er nog niet) en toen lekker gereden na de 3e bocht.
Waarom de 3e bocht, daar lag ik gelijk :P

Combi van Nieuwe fiets + Eerste ervaring met regenbanden + Gehaast in de pits is niet goed. :P

Verder echt lekker gereden. Was mooi dagje <3
 
Gisteren heb ik voor de eeste keer op Lansard meegereden op de dag van SMX met de YZF op regenbanden, maar nu ben ik zoek naar een organisatie waar ik het supermoto rijden kan leren. Hebben jullie suggesties, naast MVD?
 
Gisteren heb ik voor de eeste keer op Lansard meegereden op de dag van SMX met de YZF op regenbanden, maar nu ben ik zoek naar een organisatie waar ik het supermoto rijden kan leren. Hebben jullie suggesties, naast MVD?
Echte organisaties zijn er niet in Nederland, naast MvD.

Wat ook wil is gewoon circuitdagen pakken op Pottendijk, Lelystad of Landsard, Spa Francorchamps, Mirecourt.
Overal zijn beginnersgroepen en als je de smaak te pakken hebt, dan is een dagje MvD echt niet gek hoor.

Weet je reden niet dat je iets anders dan MvD wilt proberen, maar ik vond het elke euro waard.

Verder zijn er nog wel trainingen in Duitsland en Frankrijk waar je persoonlijke begeleiding krijgt, maar daarvoor heb je eigenlijk al wel iets ervaring nodig met een Sumo. Die beginnen niet bij de basis zoals Zitpositie, rem- en stuurgedrag in z'n algemeenheid.
 
Nou is het wel genoeg met de smakeloze grappen over jouw moeder wat mij betreft.
Laten we het weer over Sumo's hebben.

Gisteren een aantal stevige sessies gereden, goed nat en dat vroeg toch wel wat voorbereidingstijd. Tijd die ik niet had, want toen ik de auto uitstapte door wat vertraging richting Brabant(sneeuw etc) moet ik er gelijk op. Merk ook wel dat het gebrek aan training in de winterperiode z'n vruchten afwerpt, want spierpijn is echt aanwezig en na een paar sessies van 15 minuten was ik echt op en moest ik 45 minuten bijkomen.

Maar genoeg over mijn middag met de moeder van Joost.

:W


--

Zonder gekheid, woensdag avond m'n Honda afgemaakt voor de circuitdag op Landsard (georganiseerd door SMX).
Slipperclutch, banden en velgen moesten er nog onder en het spatbord moest nog ingekort worden.

Toen was hij af en heb ik wat foto's gemaakt, omdat hij nu nog helemaal mooi en krasvrij is. <3

Bekijk bijlage 1744924

Bekijk bijlage 1744926

Bekijk bijlage 1744928

Bekijk bijlage 1744929

Super content mee, volledig over de top voor mijn niveau qua rijden. Maar wel gewoon een lekker dikke fiets.

UIteraard stond ik op slicks, terwijl regenbanden de norm was voor de dag.
Dus bij SMX ter plekke even regenbanden erom laten leggen (mijn 2e set velgen is er nog niet) en toen lekker gereden na de 3e bocht.
Waarom de 3e bocht, daar lag ik gelijk :P

Combi van Nieuwe fiets + Eerste ervaring met regenbanden + Gehaast in de pits is niet goed. :P

Verder echt lekker gereden. Was mooi dagje <3

Potverredikkie wat lekker die vork+remset!
 
Gisteren heb ik voor de eeste keer op Lansard meegereden op de dag van SMX met de YZF op regenbanden, maar nu ben ik zoek naar een organisatie waar ik het supermoto rijden kan leren. Hebben jullie suggesties, naast MVD?
Ik heb ondertussen al diverse keren de mvd dag "met eigen motor" gedaan.
Blijft een leuke leerzame dag.

Meeste vordering haal ik zelf uit het focussen op bepaalde punten.

Soms let ik op rempunten en acceleratie punten.
Andere keren op houding en lijnen.
 
Ik heb best een tijdje getwijfeld om in te schrijven en ook de 31ste te gaan rijden in Veldhoven. Uiteindelijk blij het niet gedaan te hebben, gezien weersomstandigheden van afgelopen donderdag. Maar zo te zien was het voor de aanwezigen wel een leuke dag! *O*

Mijn eerst dagje met de supermoto staat 21 april. Ook op veldhoven.
Eerst de 14de nog een dagje met de gixxer knallen op Zolder om het seizoen mee af te trappen!
 
Nou is het wel genoeg met de smakeloze grappen over jouw moeder wat mij betreft.
Laten we het weer over Sumo's hebben.

Gisteren een aantal stevige sessies gereden, goed nat en dat vroeg toch wel wat voorbereidingstijd. Tijd die ik niet had, want toen ik de auto uitstapte door wat vertraging richting Brabant(sneeuw etc) moet ik er gelijk op. Merk ook wel dat het gebrek aan training in de winterperiode z'n vruchten afwerpt, want spierpijn is echt aanwezig en na een paar sessies van 15 minuten was ik echt op en moest ik 45 minuten bijkomen.

Maar genoeg over mijn middag met de moeder van Joost.

:W


--

Zonder gekheid, woensdag avond m'n Honda afgemaakt voor de circuitdag op Landsard (georganiseerd door SMX).
Slipperclutch, banden en velgen moesten er nog onder en het spatbord moest nog ingekort worden.

Toen was hij af en heb ik wat foto's gemaakt, omdat hij nu nog helemaal mooi en krasvrij is. <3

Bekijk bijlage 1744924

Bekijk bijlage 1744926

Bekijk bijlage 1744928

Bekijk bijlage 1744929

Super content mee, volledig over de top voor mijn niveau qua rijden. Maar wel gewoon een lekker dikke fiets.

UIteraard stond ik op slicks, terwijl regenbanden de norm was voor de dag.
Dus bij SMX ter plekke even regenbanden erom laten leggen (mijn 2e set velgen is er nog niet) en toen lekker gereden na de 3e bocht.
Waarom de 3e bocht, daar lag ik gelijk :P

Combi van Nieuwe fiets + Eerste ervaring met regenbanden + Gehaast in de pits is niet goed. :P

Verder echt lekker gereden. Was mooi dagje <3
Wou wat een dikke fiets man, heel wijs ! 😍
 
Bedankt Jos, Ik ben ook zeer tevreden.
Ja ik zag het op Facebook. Leuk !
Ik zag dat Mike Velthuijzen er ook bij was, die woont hier om de hoek.
 
Ik denk dat je mij verward met iemand anders. :+
Wij waren met deze machines en een crf150.

20220421_164403.jpg
 
heb je die stickerset met 222 al lang?
volgensmij vorig jaar nog gereden met jou zonder dat we het wisten van elkaar_O-
He Joost. Klopt, was bij een dagje op Veldhoven ook. Hebben we ook nog even staan kletsen. Of was dat alweer 2 jaar geleden? 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan