zijn er hier nog supermoto trackday liefhebbers?

aha dat is wel ver uit de hoek voor mij (3uur enkele reis). Maar wie weet, eerst maar eens de seizoensopener.
Kijk ff naar mijn bericht van 6 feb 2021 in dit topic. Daar staat een hoop info van verschillende supermoto banen plus hoe je de data kunt vinden wanneer je er kunt rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
1677863624912.png
 
Ik snap je opmerking, maar snap ook dat het afhuren van Midland geen goedkoo iets is.

Met vries temperaturen is het animo zo laag dat het financieel totaal niet uit kan voor een startende onderneming zoals deze.
Maar ik dacht ook.. vertel gewoon de echte reden. :?

Neerslag kan je vaak zelfs niet eens op de dag beoordelen.
Maar rond het vriespunt is wel minder ja. ;)
 
Motorcircuittraining heeft ook de kalender weer online gezet. Voor de mensen die graag een keer laagdrempelig en onder begeleiding rondjes willen maken op het circuit is dit zeker een aanrader. Ze rijden oa op de bekende SM circuits zoals Landsard, Berghem, TT Junior, Midland en Venray. Hier rij je tussen de "gewone" motoren, dus heb je met je (straat-legale) SM waarschijnlijk wat voordeel.

Kalender – Motorcircuittraining
 
iemand ook nog interesse voor de vtr dag? Motorcircuittraining is wat MSL en 2the Experience ook aanbiedt, dus achter een voorrrijder. Leerzaam, maar niet iets voor mij. Heb ooit ns voorgereden, maar dat ging niet zoals bedoeld.
Bilstain. Ja ben geen beginner, maar om off road te gaan_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan