Zijn er ook Javanen hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het valt me op dat er zo weinig javanen zijn die motor rijden. Ik weet niet wat het is, angst misschien. Waar ik woon zij er maar weinig javanen of helemaal niet die een motor rijden.
Hoe kan dat???? 8-)

Aduh zeg.., raar topic. Er zijn genoeg javanen die motor rijden, er is zelf een club geloof ik, zelfs bij jou in de buurt... :X
 
Ja, het is zeker een rare volk. Slechte ervaring mee gehad misschien? Hihi :Y
Dus kijk uit voor die rare mensen met die gevaarlijke kapmessen, en die rare slippers van hun. Weet je wat raar is? Volendammers met klompen. Ze zijn zo raar dat de toerristen ze komen bekijken.
 
israelische vader en venezulaanse moeder mag dat ook??? O-) O-) O-) O-)

soort vuilnisbakkenras ben ik dus...... :+ :+ :+ :+
 
Ja, het is zeker een rare volk. Slechte ervaring mee gehad misschien? Hihi :Y
Dus kijk uit voor die rare mensen met die gevaarlijke kapmessen, en die rare slippers van hun. Weet je wat raar is? Volendammers met klompen. Ze zijn zo raar dat de toerristen ze komen bekijken.
_O- _O- _O- _O-
 
Ja, het is zeker een rare volk. Slechte ervaring mee gehad misschien? Hihi :Y
Dus kijk uit voor die rare mensen met die gevaarlijke kapmessen, en die rare slippers van hun. Weet je wat raar is? Volendammers met klompen. Ze zijn zo raar dat de toerristen ze komen bekijken.

maar goed, er zijn dus volgens mij genoeg javanen die op een bike rondcrossen, clubs genoeg, er is zelfs een (ok molukse) aftakking van de H.A's....
 
Nee bij mij in de buurt zijn er geen jawa's op motoren. Tenminste niet dat ik weet. 8-)
Wat wel gewoon een feit is is dat er minder "donker gekleurde" mensen motor rijden..., ik was vorig jaar op die MF meeting, er waren welgeteld 2 niet hollanders, een negroide jongeman op een kawa en ik.... -O- . Zou de rest het te koud vinden op een bike..? :+ ....
 
kijk eens bij satudarah , komen uit dezelfde windstreek ongeveer :P ( is al gezegd )


maar neeuhoor geen slechte ervaringen , alleen maar goede ! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan