Zijspan - treffen kalender

Ik krijg hem ook open.
En ja ik vind het leuk om te volgen, ik wil proberen om meer treffens te rijden dus dan is een overzicht heel makkelijk
 
Eris ook nog een kalender voor andere treffens , die zou er gewoon bij kunnen..
 

Bijlagen

  • Europe by country 2021 - w 49.pdf
    493 KB · Weergaven: 52
Ik heb vooral interesse in de zijspan treffens. En heb ook eindelijk de pdf kunnen openen via de browser. Maar hij lijkt niet compleet, het volgende BOT ontdeekt nog :+
 
korte uitleg....
Iedere week , of ik moet op vakantie zij of zo , is er een update van de algemene treffen lijst .
De zijspantreffen lijst wordt geupdate als er nieuwe treffens aan de lijst zij toegevoegd.
er is ook een app voor op je slimme telefoon : LPMCC.net/mobile/rally.htm
En er is de site van Leicester Phoenix MCC , /www.lpmcc.net/ kijk daar eens voor leuke foto's en verhalen.
 
Ik heb vooral interesse in de zijspan treffens. En heb ook eindelijk de pdf kunnen openen via de browser. Maar hij lijkt niet compleet, het volgende BOT ontdeekt nog :+
De kalender staat ook op de nodige facebookpagina's , ik weet niet of het slim is om dan evenementjes zoals het BOT in de kalender op te nemen ??
 
Nee wij willen de kans op ongezellige aanwezigen zo laag mogelijk houden :P

Nou, mijn ervaring is dat wanneer je iets openbaar maakt zoals toen met het Slakkerweg treffen gebeurt is, je de kans loopt dat het snel groter wordt. Als daar de faciliteiten voor aanwezig zijn, zoals is Genemuiden is dat prachtig.
Maar als je bij iemand in de tuin staat te botten, kan ik me voorstellen dat zo'n steeds groter wordend treffen problemen gaat geven. En dat heeft niet veel met gezellige of ongezellige mensen te maken. (alhoewel er wel bepaalde ongezellige groepen zijn natuurlijk, maar die kruipen dan weer lekker bij elkaar en hebben het samen dan toch weer gezellig _O- )
 
Het laatste lijstje met algemene treffens voor dit jaar...volgende week gaan we vrolijk verder met 2022..
Beter niet afdrukken , het is 40 pagia's .
 

Bijlagen

  • Europe by country 2021 final list.pdf
    499 KB · Weergaven: 23
De eerste lijst voor het nieuwe jaar , en direct al de nodige afgelaste treffens..
 

Bijlagen

  • Europe by country 2021.w 51.pdf
    159,4 KB · Weergaven: 28
Weer de nodige treffens die niet doorgaan , zoals het Elefantentreffen , en het Altes Elefantentreffen .
Maar het Euro gespann treffen gaat het weer proberen en heeft een programma op de site staan.
Verder prettige kerstdagen , en tot volgende week.
 

Bijlagen

  • sidecarrally calendar 2021.w 52.pdf
    37 KB · Weergaven: 26
  • Europe by country 2021.w 52.pdf
    167 KB · Weergaven: 28
Terug
Bovenaan Onderaan