Zijspan voor rolstoel

Moonwoman

Rookie
21 jul 2008
23
0
Culemborg
Ik werk als woonbegeleider binnen een instelling waar we mensen met Dementie graag hun dag willen kleuren.
Ik wil graag een keer voor onze demente bewoners de beleving aanbieden om in een zijspan te zitten en korte ritjes te maken zoals rondom de parkeerplaats of rondje om een wijk heen. Zelf rijdt ik ook motor en rij dan bijv. die stukjes mee. Er zijn sowiezo 2 oud motor rijders die hier enthousiast over zijn, en de anderen rond de 12 bewoners denk ik die dit ook echt tof zouden vinden.
Dus ik zoek iemand die (tegen vergoeding) dit zou willen doen, of mij kan tippen hoe ik aan zo’n motor met zijspan voor rolstoelers kan komen.

graag zie ik jullie reacties tegemoet.
 
Laatst bewerkt:
Euhm.. Begrijp ik het goed dat je de rolstoel in het zijspan wil zetten?

Dat word best lastig. De meeste zijspannen zijn ingericht voor een passagier. Maar dan deze wel gewoon op een bankje. Desnoods met bijvoorbeeld een tillift.
 
Hellracer heeft een poosje geleden toch rondgereden met een span waar een rolstoel in kon? Met zijn vrouw?
 
Dank allen voor jullie reacties en ga idd ff kijken bij de 2 linken Wheels4Freedom en Stichting in wheels.. thnx Dropje73 dat komt in de richting van wat ik bedoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan