Zin in offroad deze zaterdag?

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
5
Morgen ga ik met SpeedYves en Noppie'74 ff lekker in het zand spelen.
Als locatie leek ons die van voorgaande meeting wel leuk;
Off/ All road & SM meeting 2005 "take off"
02/0705 eerste Off/All road & SM Meeting

We spreken af om 13.00 uur op dezelfde plaats (zie de topics hierboven).

Dus zijn er nog meer zandhazen die we kunnen verw8ten? tot morgen!


[me]lvt wisselt zo ff van wieltjes[/me]

ps. Met een SM kan je er ook best leuk spelen (zie foto's in de topics).
 
Zou wel willen maar moet eerst de bus nog verder ombouwen.

Kan Noppie dan alweer lopen en rijden met z'n achterpootvoet?
 
Ik hoor net van SpeedYves dattie weer op de motor zit.
 
Ehhh jah ik kom ook lees ik net. Ik kom op de LC8 zonder de koffers.

Waar om 1300 uur? Bij de pomp?



:W
Ja, jij komt :P
Bij de pomp? r*t naar de pomp! :+ :+ ff serieus; steven en ik d8ten aan de MAC A6 afslag 4.
 
Pcies, dat wil zeggen dat jij nog jong bent en dus wat beweging nodig hebt *D

Kan wel s te gek worden ook. Vorige week Limburg, gisteren tractorpulling, morgen ook weer. Kosten worden wat te hoog vrees ik... De reis ernaartoe is het lastigste, kost zo verrektes veel tijd...
 
lekker he :D

hmm.. eerst kleppen stellen, dan terugbouwen, dan uitlaat fixen en bijna 3 uur sturen er naar toe, tot strax :P !!
 
kan je nagaan, ben ff niet actief online geweest op mf en ze af....GODVER....waarom hoor ik dat zooooo laat???

Zat vanochtend nog te denken, want de zon gaat overigens schijnen voor degenen die nog net geen zondagrijders zijn....om richting Amsterdam te rijden. Ik heb daar een plek gezien...wist het al een tijdje, maar wist alleen niet dat het ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GROOOOOOOOOOT zou zijn. Ja, mensen...er kan weer in Amsterdam gedragen worden als zandpiloot!

Reed daar vorige week, zag ik dus niet geheel zonder verbazing...een jong manneke met een mini crosser zich helemaaal uitleven...geweldig!

Waarr?? hmmmm, dat ga ik niet op het forum vertellen, maarrrr dat horen jullie wel op de msn manier ofzo!

maaar ik ga ff douchen en es kijken wat mijn meissie in gedachten heeft, want ik moet om 15.00uur in XXXXXX zijn (haar opa is 75 jaar) enne ik vind 13.00uur dan beetje late kant. Wil oook douchen etc.

Ik laat het Speedyves ff weten!
 
N!co komt zo naar mij toe om te helpen de dakplaten op de schuur te zetten.

Het gaat hier dus om een hoger doel :)
 
Ik heb daar een plek gezien...wist het al een tijdje, maar wist alleen niet dat het ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GROOOOOOOOOOT zou zijn. Ja, mensen...er kan weer in Amsterdam gedragen worden als zandpiloot!
hoe mul is het daar?
Waarr?? hmmmm, dat ga ik niet op het forum vertellen, maarrrr dat horen jullie wel op de msn manier ofzo!
msn :?
de mail werkt ook nog erg goed hoor.... ik doe niet aan breezer-messaging

maar gaat deze posse dan vanuit almere naar die nieuwe plek?
dan mis ik dus alle actie als ik wat later kom.... kan iemand mijn dan anders op de hoogte houden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan