Zin om mee te rijden?

Own of owe... wat is het nou?? _O-_O-
Het klopt wel, ze is niet mijn bezit noch is ze mij iets schuldig.
Doet me denken aan een liedje van Lesley Gore uit de jaren zestig.

Als ik alles zo lees dan denk ik dat Yosra, gevoed door haar onzekerheid, bang is om door een ervaren man als ik van haar voeten ge- en bereden te worden en dat past niet bij het beeld dat ze heeft wanneer ze zichzelf in de spiegel bekijkt. Ze zoekt niet voor niets in de zeer onzekere post adolescent leeftijdsgroep, de blij van vreugde te vroeg en binnenbroeks afgaande, ik haal de minuut niet groep. Hipsters ofzo, da’s haar goed recht. Misschien groeit ze er eens overheen. Dat zie je ook terug in haar antwoorden.
 
Hallo jongens en meiden,

Ik ben 33 jaar, vrouw en kom uit Den Haag. Wie heeft er zin om een keer met mij mee te rijden? Ik rijd op een Kawasaki z750 '09.

Graag alleen reageren als je tussen de 25 en 38 bent.

De mensen die hier lomp op reageren zijn oude zeikmannetjes. Zie berichten hieronder:
Ik snap de leeftijdsindicatie echt niet, zou je dat eens uit willen leggen?

Mijn 'toerclubje' bestaat uit mensen tussen de 22 en de 70, en motoren van aprillia rsv1000 tot harley cvo limited.
 
Hallo jongens en meiden,

Ik ben 33 jaar, man en kom uit Den Haag. Wie heeft er zin om een keer met mij mee te rijden? Ik rijd op een Kawasaki z750 '09.

Graag alleen reageren als je tussen de 25 en 38 bent.

De mensen die hier lomp op reageren zijn oude zeikmannetjes. Zie berichten hieronder:

Ik heb een kleine aanpassing gedaan. Hoe ziet het er nu uit?
 
Hey ik ben even gaan kijken naar dat nummer van Lesley Gore. En inderdaad dis sums it up. Prachtig nummer. :) :Y

 
Terug
Bovenaan Onderaan