Zin om mee te rijden?

Hallo jongens en meiden,

Ik ben 33 jaar, vrouw en kom uit Den Haag. Wie heeft er zin om een keer met mij mee te rijden? Ik rijd op een Kawasaki z750 '09.

Graag alleen reageren als je tussen de 25 en 38 bent.

De mensen die hier lomp op reageren zijn oude zeikmannetjes. Zie berichten hieronder:
Oude zeikmannerjes??? je lokt het zelf uit met jouw eisenpakket! en als je niet tegen commentaar/kritiek/opmerkingen met lichte tot zware sarcastische ondertoon kan, dan zit je hier verkeerd.
 
Heerlijk toch de vriendelijkheid van het forum ook de leuke mensen die het aantrekt...naja sommige behoeven nog bijlessen of geven we het op voor deze.
 
kansloos.jpg
 
Hallo jongens en meiden,

Ik ben 33 jaar, vrouw en kom uit Den Haag. Wie heeft er zin om een keer met mij mee te rijden? Ik rijd op een Kawasaki z750 '09.

Graag alleen reageren als je tussen de 25 en 38 bent.
Hallo meisje,
Welkom op dit leuke hoekje op het wereld wijde internetwerk. Zoals je gemerkt hebt word er maar weinig gehoor gegeven aan je wens niet te reageren wanneer je niet in de door jou gestelde grenzen van leeftijd valt. Ik maak me er nu zelf ook schuldig aan. Hopelijk ontsteld je dat niet teveel dat ik dat doe, ik heb geen oneerbiedige bedoelingen, vragen heb ik wel.
Stel je eens voor ik zou een jaartje of vijfendertig zijn, niet te woest onaantrekkelijk en bovendien uit de buurt van Den Haag komen, waar zou je me dan mee naartoe nemen? Zou je het ook prettig vinden om te volgen? Je laten verleiden tot dijk wegen die blijven kronkelen tot je niet meer kan en je uitgeput naar de grond doet glijden en toch laten verlangen naar nog een rondje? Zou je bij het tweede rondje zelf de touwtjes in handen nemen en door blijven rijden tot de bochten op zijn en scheiden onze wegen daarna voor altijd omdat je me je met een valse belofte van weerzien een niet bestaand telefoonnummer geeft? Zou je me stalken omdat je nooit eerder zo lekker gereden hebt? Wat zou je doen, zou je zeggen dat je me niet meer kent?
 
Het is niet bedoeld als date. Het is bedoeld om mensen te vinden die rijden uit mijn eigen leeftijdscategorie. Niks persoonlijks.

Stuur maar een dm als je binnen die categorie valt en wilt rijden.
Ik rijd het verre van die regio, maar heb een x een meeting gedaan met 2 mannen uit de regio zonder leeftijdseisen, maar dat was een enorm leerzame rit. Zij waren een stuk ouder (40-50) dan ik zelf (22 jaar) maar wel super gezellig. Snap je eis niet helemaal maar succes!
 
Laatst bewerkt:
Leeftijds discriminatie mag toch niet meer? ,of wel .
Blijkbaar wel onder motorrijders.
Ik zelf als ik dit al lees zou geen meter met je willen rijden.
In mijn vriendenkring rijden alle leeftijden mee jong en oud.
Iedereen ook welkom zonder leeftijds discriminatie.
Ook al wil’ mijn vriend zijn zusje meenemen die ook pas motor rijd of een collega die al bijna met pensioen gaat ,hoe meer zielen hoe meer vreugde .
Zo als jij je eisen pakket neer gooit hier pas je ook niet in een motor club ,van allerlei leeftijden .
Dan hou je weinig over om mee te rijden.
Ik denk dat dit een verkapte date vraag is ,daar heb je toch lexa en our time en weet ik veel wat voor date troep sites voor toch?
Oja vergeet second love die vaak op tv langskomt nog ,,,👭😅😅😅😂I
Ik zelf heb niks nodig ben al vrolijk en happy jaren in me relatie,dus tja helaas voor je .
Wens je verder succes bij je zoektocht in je leeftijds categorie.
 
Laatst bewerkt:
Zucht,

Ik ben misschien te vroeg geboren
Of in een regio met ander licht
Door jou voel me nu wat verloren
De spiegel toont mijn oud gezicht
Ik ken de dijken en de straten
Van Amsterdam tot aan Maastricht
Toch zal ik elke dag verdwalen
Dat houdt de motor in evenwicht
Laat me, laat me, laat mij gewoon mijn weg maar gaan
Laat me, laat me, ik heb het altijd zo gedaan
Ik zal je niet vergeten
Want wie mij lief is blijf me lief
En waar je rijd moest ik weten
Maar ik verloor je laatste rit
Ik zal je heus wel weer ontmoeten
Misschien vandaag of volgend jaar
Ik zal je berijden en vol tanken
Het komt vanzelf weer voor elkaar
Laat me, laat me, laat mij mijn eigen gang maar gaan
Laat me, laat me, ik heb het altijd zo gedaan
 
Zucht,

Ik ben misschien te vroeg geboren
Of in een regio met ander licht
Door jou voel me nu wat verloren
De spiegel toont mijn oud gezicht
Ik ken de dijken en de straten
Van Amsterdam tot aan Maastricht
Toch zal ik elke dag verdwalen
Dat houdt de motor in evenwicht
Laat me, laat me, laat mij gewoon mijn weg maar gaan
Laat me, laat me, ik heb het altijd zo gedaan
Ik zal je niet vergeten
Want wie mij lief is blijf me lief
En waar je rijd moest ik weten
Maar ik verloor je laatste rit
Ik zal je heus wel weer ontmoeten
Misschien vandaag of volgend jaar
Ik zal je berijden en vol tanken
Het komt vanzelf weer voor elkaar
Laat me, laat me, laat mij mijn eigen gang maar gaan
Laat me, laat me, ik heb het altijd zo gedaan

Romanticus die je d'r bent! Ik was van plan om niet te reageren, omdat ik net iets ouder ben dan dinges als eis heeft en ik alleen in de buurt van Den Haag kom als ik bij @Rob RD op visite zou gaan. Denk ik. Normaal zou ik bij Utrecht al omdraaien.
 
You don't own me, nor do I owe you.
Ik zou eens alle reacties eens goed doorlezen. Het sarcasme eruit halen en dan es goed kijken wat iedereen zegt. Motorrijden heeft niks met leeftijdscategorieen te maken maar met gedeelde plezier en passie en dat gaat uitstekend zonder bepaalde eisen/wensen. Ik ben bang dat je nogal arrogant bent en van jezelf vind dat je zelf nogal wat bent. Dat laat deze laatste reactie ook zien van jou.

Nogmaals, jouw wensenpakket zal het zeer goed doen op een datingsite. Maar als.je op een motorforum een oproep plaatst waarbij je eisen stelt aan de persoon, dan ben je al verkeerd bezig. Iedereen hier wil graag wel een keer samen met jou op pad een mooie motor rit maken zonder daar verder iets achter te zoeken omdat wij er van overtuigd zijn een gezamelijke passie te delen met elkaar. Helaas zal die vlieger voor jou niet opgaan omdat jij met jouw oproep/vraag al de suggestie wekt dat jij er toch meer achter zoekt en op meer hoopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan