Zithoogte 77cm en zelf langer dan 1,85

El Wimmos

Rookie
28 apr 2006
19
0
Utrecht
Ben zelf aan het kijken voor een knappe motor en heb er nog twee op de lijst staan; een R6 of een Monster (uitersten!?!)
Anyway de monster was eerst eigenlijk enigzins afgevallen ivm de zithoogte (lees dat "ze" zeggen daar ben je te groot voor).
Hogere monsters (80cm) zijn weer een stuk prijziger (na 2002).

Als je er al van bewust ben dat je motor "slechts" 77cm zithoogte heeft en jezelf langer bent dan 1,85....laat me eens weten hoe het is.
 
gewoon doen man


full








:P ;)





 
proefrit!, iedereen is toch wel een beetje anders qua bouw, dusmisschien heb jij wel hele korte beentjes en verder een heel lang torso :+
 
Maar de R6 heeft dan ook een zithoogte van 82cm. Ben juist benieuwd hoe jij zou zitten op bijvoorbeeld een monster 900 uit 2000 (om maar een voorbeeld te noemen)
 
Is dat geen groot verschil, een Monster (naked) of een R6 (supersport)?
Een monster zit inderdaad laag. Maar er zijn ook andere hele mooie Italiaanse nakeds.
 
Weer een topic over lengte en een motor |( |( |(
Is het nou zo moeilijk om te verzinnen dat je een proefrit maakt op de motor van keuze en dan zelf bepaald of hij lekker zit, voelt en rijdt :?
Als ik in de sloot spring dan spring jij er toch ook niet achteraan?
In een ander topic hier op het forum werd er een opmerking gemaakt dat TS een motor moest kopen i.p.v. een Kawa, ik rij ook Kawa en ik hoef geen ander merk (misschien een MV agusta als ik eens de mega maandag win bij Dayzers 8-) maar dan pas ik wel de koplampen aan want die 2 boven elkaar zijn wel zo oerlelijk :r ).
Dus kijk wat je mooi vind, maak een proefrit en zit ie lekker dan neem je hem en zit je bij wijze van spreken met je benen in je nek dan kijk je wat je nog meer mooi vind 8-)

[edit] tijd om het toetsenbord schoon te maken :+ [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ja belachelijk!!

Net zoals het weerbericht! Komt ook elke dag weer terug!!
Of de belasting en je salaris ook trouwens!
Toch is het nooit helemaal hetzelfde:)
 
Ben zelf 1.88 en rij Kawa ZZR 600, en die heeft ook 77cm zithoogte... hoeft dus helemaal geen probleem te zijn, zolang je maar het gevoel hebt dat je prettig zit is veel belangrijker: testritten maken dus! :] :]
 
Ik ben 1,85 en heb een R6.......en ik kan er goed op rijden/zitten.

Alleen heb ik een foto van mezelf gezien, van de zijkant genomen, en dan valt de motor in verhouding wel klein uit. Ik kan de foto helaas niet laten zien want ik heb een tijdje terug met mijn stomme hoofd de boel per ongeluk een keer verwijderd.
 
Je kan nie alles hebben. Maat van me is 1.99 ofzo en rijd een thundercat. Nu is dat geen kleine motor, en als je hem vanaf de zijkant zie valt de motor ook heel klein uit.. Maar goed, verder zit hij er prima op.
Zelf heb ik nu, tot ik mijn R6 ophaal eind jan, ook een ZZR 600. Voor mijn lengte niks verkeerds en ik ben zoals ik een paar posts naar boven zei 1.91.
 
Weer een topic over lengte en een motor |( |( |(
Is het nou zo moeilijk om te verzinnen dat je een proefrit maakt op de motor van keuze en dan zelf bepaald of hij lekker zit, voelt en rijdt :?
Als ik in de sloot spring dan spring jij er toch ook niet achteraan?
In een ander topic hier op het forum werd er een opmerking gemaakt dat TS een motor moest kopen i.p.v. een Kawa, ik rij ook Kawa en ik hoef geen ander merk (misschien een MV agusta als ik eens de mega maandag win bij Dayzers 8-) maar dan pas ik wel de koplampen aan want die 2 boven elkaar zijn wel zo oerlelijk :r ).
Dus kijk wat je mooi vind, maak een proefrit en zit ie lekker dan neem je hem en zit je bij wijze van spreken met je benen in je nek dan kijk je wat je nog meer mooi vind 8-)

[edit] tijd om het toetsenbord schoon te maken :+ [/edit]


zulke wijze praat kan aleen maar van een kawa man/vrouw komen en ben het er dus mee eens
 
Terug
Bovenaan Onderaan