ZOBBT 2, de zuidelijkste eilanden

Ik heb hem verkocht aan een jonge knul die net zijn rbw heeft en zijn ex. middelbare school gedaan had.
Hij was op zoek naar een CB400F. Een liefhebbert vlgs mij.
Was eerst in Limburg wezen kijken, maar dat scheen een rijdend wrak te zijn.
Met de mijne heeft hij veel motor voor weinig geld.


Je bent te goed voor deze wereld :+
 
Over een jaar of tien kunnen we misschien meerijden met deze: :9~
full
 
Je bent te goed voor deze wereld :+
Ja, dat wist ik! ;)
Je weet van tevoren dat de centen die je erin stopt er niet weer uit komen.
Als je eraan wilt verdienen, moet je wat anders kopen.
Voor het geld dat ik erin gestopt heb, heb ik veel lol gehad.
Zeg maar zo : per uitgegeven euro heb je er meer plezier van dan dat je naar euro disney of andere shit gaat :Y
 
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf dat spannetje, leuker als al dat moderne spul :Y




Jaaaaaaaaaaaa, gaaf zeg.

Maar ik neem aan dat we over 10 jaar nog op de motorfiets rijden?

OBT 56 ofzo.

Wel leuk dat je met een span bezig bent? Meer info?





Tot slot:

krijgen we nog een link naar de volgende OBT?


:o
 
Lijkt mij een goed plan, bijna vakantie dus mooi de tijd om een route uit te zetten en in mijn hoofd te prenten (lees, lekker veel kilometers maken :P)

Maar vanmiddag eerst wat anders (iets met nieuwe aanwinst bekijken/ophalen O-))

Vertel Bert Gais of is het dat fraaie spannetje? Enne.......toer? Goed idee! :W
 
@ Oude Brikker,

CBtje uiteindelijk verkocht danwel doorgegeven en bij zo'n emotioneel moment kan je niet zonder enige rationalisaties rondom kosten en baten en een veertje laten! Het levert in ieder geval weer ruimte op, down to earth en in de hemelen van de voorkamer uwes brein!
 
Yep!
Nog wel fff een paar plaatjes geschoten van mijn eersteling, vlak voordat hij de aanhanger opgeduwd werd, op weg naar een volgend woonadres :')
 
Nog geen nieuwe OBT vastgelegd. ;(

Misschien even een tussenoplossing tot er iemand een echte OBT uitzet is alvast een leuke route rijden volgens een bewegwijzering :]
Natuurlijk is het maar behelpen, maar dit Brabantse routes is wellicht een leuke optie.
Deze route slingert echt door het Brabantse, is heel fraai en heel gemakkelijk te volgen.
Lengte 145 km en ik heb als datum 22juni in mijn hoofd.
Voor mij zijn er anders geen opties tot eind juli

Alleen als er echt animo is zal ik een topic openen, kijken waar we starten ( omgeving Eindhoven ) , de route op hiaten 1 keer narijden en kijken waar we de lunch houden.

Het is geen echte OBT maar er kan volgens hetzelfde systeem gereden worden, en afvallers hoeven de bordjes maar te volgen.
Rijden in kleine groepjes met een gezamelijk lunchadres is dan ook mogelijk.

Het zou dan een OBVDBT ( ouwe brikkers volgen de bordjes toertocht ) zijn.

Iemand interesse????


Hier is ie in kaartvorm
Kempenroute

SHIT SHIT SHIT |( |( |( |( 22 juni kan ik nie, 25 jarige bruiloft van schoonzus

Hooguit 6 juli
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een leuk initiatief :} en een leuke route :] .
Maar ik moet verstek laten gaan; zit dan in Berlijn en Praag :9 .
In de 3e week van juli zou misschien wel kunnen.
 
Vertel Bert Gais of is het dat fraaie spannetje? Enne.......toer? Goed idee! :W
Dat fraaie spannetje is onze (eigenlijk van mijn vader) nieuwe aanwinst, voor meer info en voortgang over dit tig-jaren project verwijs ik jullie naar het zijspanforum.

Wat betreft obt bij mij in de buurt, ik zal zelf te denken aan het najaar. Kan ik mijn eerste jaar rustig(er) afronden en heb beter de tijd om een route uit te zetten. Als tussentoertje is wat Joost aanbracht een optie.
 
Dat fraaie spannetje is onze (eigenlijk van mijn vader) nieuwe aanwinst, voor meer info en voortgang over dit tig-jaren project verwijs ik jullie naar het zijspanforum.

Wat betreft obt bij mij in de buurt, ik zal zelf te denken aan het najaar. Kan ik mijn eerste jaar rustig(er) afronden en heb beter de tijd om een route uit te zetten. Als tussentoertje is wat Joost aanbracht een optie.

Oké en ook voor mij geldt dat ik in het 'hoogseizoen' toch ff aan wat andere zaken voorrang wil geven. Meer ad hoc rijden en ook wat sleutelen naast nog wat andere activiteiten. Ook ik zit in mijn eerste jaar op diverse punten! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan