Zolder Circuit opleidingen Wie & Wanneer?

ik denk dat ik het ga proberen.
Maar dan de laatste datum op zolder.
Ik heb 16 juli nog een rijvaardigheids training.
Lijkt me ook wel leuk.

Messchien zie ik jullie wel een keer op zolder.
 
wie heeft er foto's van nivo 1+ van vrijdag 29-7-2005? misschien dat ik er ook op sta met #158 :9~
 
Ik heb afgelopen maandag nivaeu 1 training gehad. Was heel erg gaaf. Heel wat geleerd wat wel raar was dat het 6 sessies waren waarvan de laatste twee, twee ronde voor de marcel en dan vrij rijden. Maar ik had gevraagd of er iemand voor mij wilde rijden geen probleem. Echt heel gave dag gehad.

Shaggy tuning heb jou gezien als je met de groene met gele motor was?
 
heb foto's van zolder 10-06-2005 op website staan

misschien staat er iemand op van jullie :?
Leuke foto's! Heb je mischien ook nog ergens mij erop staan of zijn dit ze allemaal?
Zwarte TRX, rijnummer 121
 
Ik heb afgelopen maandag nivaeu 1 training gehad. Was heel erg gaaf. Heel wat geleerd wat wel raar was dat het 6 sessies waren waarvan de laatste twee, twee ronde voor de marcel en dan vrij rijden. Maar ik had gevraagd of er iemand voor mij wilde rijden geen probleem. Echt heel gave dag gehad.

Shaggy tuning heb jou gezien als je met de groene met gele motor was?

Was idd een erg leuke dag ook weer erg veel geluk met het weer.
Vond alleen dat er wel erg veel langzame rijders in de snelle groep zaten.
 
Volgens mij veel mensen die voor de eerste keer ga en denken dat ze wel in de snelle groep kunnen. Hoor dat het vaker een probleem is.
Maar er wordt ook niet gekeken of iemand al vaker op het circuit heeft gereden.

Ik ga 23-9-05 weer rijden. dan minder snel een een prive rijder er voor. Zijn geen niveau 1 dagen mee vrij. En het was zo leuk wil graag nog een keer dit jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan