Zolder Circuit opleidingen Wie & Wanneer?

Zo niv1+ zit erop. de weergoden zijn ons redelijk gunstig geweest.
Op 1 natte sessie en 1 half droge is alles goed verlopen.
:}

@Scoopie heb je niet meer gezien na de natte sessie, alles toch OK hoop ik. :?
 
ja hoor wij hebben het voor gezien gehouden, meerdere fotos volgen OOK VAN JOU })

full


mijn vrouwtje was me te snel af.
 
Ja, ik ben nog heel. Scoopie en regen gaan niet samen! Heb al een keer een onaangename ervaring op Zolder gehad in de regen. Dus na de natte sessie hebben we ingepakt en zijn we naar huis gereden. DUS IK LEEF NOG HOOR!

Mooie foto's. Heb ook nog een filmpje met jou erop, Leo. Moet even kijken hoe ik dat ga doorlinken.
 
Ja, ik ben nog heel. Scoopie en regen gaan niet samen! Heb al een keer een onaangename ervaring op Zolder gehad in de regen. Dus na de natte sessie hebben we ingepakt en zijn we naar huis gereden. DUS IK LEEF NOG HOOR!

Mooie foto's. Heb ook nog een filmpje met jou erop, Leo. Moet even kijken hoe ik dat ga doorlinken.


Hi,

Goed om te horen dat alles Ok is 8-)
De volgende sessie was trouwens mooi droog, de laatste was 50/50. Enkel spijtig dat ik zonder benzine gevallen ben. |(

Bedankt voor de foto mocht je er nog hebben mag je steeds mailen naar me moortgatNOSPAM@telenet.be

En nogmaals bedankt voor de hulp met m'n overhitte fietsje.

grtz
Loe
 
Even kijken of dit gaat lukken met een snelkoppelingetje! Dit zijn alle foto's die we gemaakt hebben van Niveau 1+

Foto's 18 april Niveau 1+

Alle foto's zijn bewerkt, dus voor degene die z'n origineel wil hebben...even mailen!

Greetz Scoopie
 
Maar net goed gegaan met de weergoden, heb alleen de laatste sessie de laatste paar rondjes met nat wegdek gereden. De rest was :}
jammer voor niveau 1+ die hun laatste rondjes na ons gingen doen. nog wel natgeworden onderweg naar huis natuurlijk ;(
 
Aanstaande vrijdag 22 april 2005 staat voor ons niveau 2 op het programma.
De weersverwachtingen zijn gunstig :) Hopelijk komen ze uit!
 
Even kijken of dit gaat lukken met een snelkoppelingetje! Dit zijn alle foto's die we gemaakt hebben van Niveau 1+

Foto's 18 april Niveau 1+

Alle foto's zijn bewerkt, dus voor degene die z'n origineel wil hebben...even mailen!

Greetz Scoopie


Weet niet of je m'n mailtje gekregen hebt, maar ik wil wel enkele foto's.
Namelijk nr 1,24,32,37,44,49 en 52

:)
 
Inderdaad is al weer een tijd geleden dat ik voor het laatst gepost heb.........
Ik heb van mijn Kawa een circuit/straat fiet gemaakt(stalen remleidingingen, ander schakelsetje, andere gearing, andere vering etc..) :]
Veel suc6 met de verkoop. Is wel zonde om hem weg te doen.

mooi, en nou maar wachten op goei weer.
....... ene long time no zie.
is die circuitfiets niks voor jou, die we te koop hebben.
 
Voor degenen die gisteren "vrij rijden" of Niveau 2 hebben gevolgd op circuit Zolder:
Enkele foto's die ik gemaakt heb om even wat uit te proberen met de camera. Ik durf niet zeker te zeggen welke sessie het is en welk niveau. Maar zonde om ze weg te gooien, dus bij deze een link naar mijn album. Mocht je de originele foto, onbewerkt hebben, stuur even een mailtje naar scoopie_@hotmail.com

Foto's Niveau 2/Vrij rijden

Greetz Scoopie
 
Leuke foto's. Het zijn foto's van het vrij rijden, omdat de deelnemers aan Niveau 2 een blauw (de belgen) of wit (de ollanders) t-shirt over hun pak aan hadden.

Het was echt een prachtige dag en echt heel veel plezier gehad met de training :]
 
Dank voor de inlichting. Dit had ik eigenlijk zelf ook wel kunnen bedenken... :X foutje.


Ach dat was de bedoeling van die witte en blauwe t shirts. |(
Ik was er ook als baanpost en ik vroeg me steeds af op welke basis de kleuren bepaald werden.
Wordt je nu eigenlijk individueel opgevold bij niveau 2? Ik had soms de indruk dat de marshall's meer een eigen wedstrijdje aan het rijden waren.

Ik heb 20mei alvast gereserveerd voor niveau2 en hopend op even zalig weer als afgelopen vrijdag. 8-)
Je moest mij hier nu zien zitten met m'n rode kop. :o

Grtz
Loe
 
ja loe dat had ik gisteren al gezien, :( die kop.
maar ook jij hebt het naar je zin gehad, ik in iedergeval wel. zie foto. is mijn snelste tijs ooit op zolder en met mijn laatste dag is dat een mooie afsluiter geweest.1.52,31
full

en die mannetjes die je iets moeten leren rijden vaak voor eigen plezier,
nou zijn er gelukkig zat die je graag iets willen leren, :} advies trek ze aan z'n oren en vraag erna om voor of achter te rijden anders leer je niets.
 
Leuke foto's. Het zijn foto's van het vrij rijden, omdat de deelnemers aan Niveau 2 een blauw (de belgen) of wit (de ollanders) t-shirt over hun pak aan hadden.

Het was echt een prachtige dag en echt heel veel plezier gehad met de training :]
Was jij er ook bij Niveau 2? Watvoor motor?

Ik was (uiteraard met wit shirt) op deze motor:

showfoto.php


Scoopie heb ik nog even gesproken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan